Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderwegquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Je moest tegenwoordig toch invoerkosten betalen bij die chinese webshops?
nog geen rekening voor gezien....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Als je inlogt dan zie je die knop staanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar Zalando en dat moet ik dan aanmelden op zalando.nl/retour
Maar die website bestaat niet.
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderweg
ga je je eigen cups maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak zit het al in de prijs verrekend nu. Mijn koffiemaler is ook onderweg
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit pollepel tegen haar zieke beentje aan.
Rondjes lopen, en moet eigenlijk onkruid wieden ook al heb ik daar geen zin inquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Zo jongens de zon schijnt, wat zijn de plannen vandaag, behalve naar de supermarkt gaan?
Bij mij wordt er een "Dit gaat wat moeizaam" pagina getoond. Er is blijkbaar iets aan de hand met de website.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets terugsturen naar Zalando en dat moet ik dan aanmelden op zalando.nl/retour
de meeste shops doen nu gewoon vooraf aangifte,dan doen zij de hele riedel en betaal je btw aan henquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
gefeliciteerd, je mag niks meer terugsturenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik ook altijd als ik 's ochtends mijn bed uit moetquote:
ohhhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Heb ook nog een cafetière staan.
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij wordt er een "Dit gaat wat moeizaam" pagina getoond. Er is blijkbaar iets aan de hand met de website.
Of die pagina is inderdaad niet de juiste.
vast net de website vernieuwd en template facturen niet aangepast?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh
maar hoe smaakt de koffie uit de nespresso?
welk formulier?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |