ohhhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Heb ook nog een cafetière staan.
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij wordt er een "Dit gaat wat moeizaam" pagina getoond. Er is blijkbaar iets aan de hand met de website.
Of die pagina is inderdaad niet de juiste.
vast net de website vernieuwd en template facturen niet aangepast?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat adres staat op de retourinfo die bij de bestelling zat.
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh
maar hoe smaakt de koffie uit de nespresso?
welk formulier?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dat formulier ook bij de retourzending stoppen?
Weet je al wat meer over je knie?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best aardig. Merkte gisteren wel dat ik eens een paar koppen op had.
Morguhquote:
Ik ook niet, maar dit ziet er wel heel liefdevol uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van gwergi gezien
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
welk formulier?
maar:hoe meer info hoe beter
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dichtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vergeet niet dat er een sticker op zit
ja ik heb een account, bij bij doet die het gewoon.
Het is bij de kuit.quote:
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
Als je het formulier in die doos doet en opstuurt moet het ook goedkomenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die sticker zit al op de doos, hij moet nu alleen nog dicht
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal krijg je twee formulieren bij zo'n bestelling: een factuur en een overzicht waarop je kunt aangeven wat je terugstuurt. Ik heb nu alleen een factuur. Zou denken dat ik dat kan houden, want het retour heb ik net aangemeld.
Hoe heb ik dit de vorige keer gedaan, ben het alweer vergeten. maar je zou denken dat er een formulier in de doos moet zodat ze weten wie wat waarom.
huehuequote:
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het toevallig van een reseller op zalando, die hebben nog wel eens hun eigen regeltjes
Oei.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
Lijkt me sterk dat dat moet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kopietje factuur maken en daarbij stoppen?
Afwachten dus weer. Maar gelukkig niets mis met de aderen dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Met de aderen is niks mis dus ga maandag weer afspraak maken met huisarts. Gisteren gegoogled en het lijkt ook wat op dat shin splints dus ga ik maar vragen bij de huisarts
niet zelf googlen, laat arts spelen aan de arts over, gewoon continue blijven irriterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij de kuit.
Vind ik soms zo irritant aan zalando, dat je een paar dingen besteld en het in zes verschillende pakketjes komt met vier verschillende pakketbezorgers en als je iets terugstuurt eerst moet uitzoeken naar welk pakketpunt je moet.quote:
Handig, aangezien 95% van de mensen geen kopieerapparaat heeft staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tja geen idee ik ben een lul die dat bij onduidelijkheid wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |