ohquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toen allemaal verschillende pakketten die elk hun eigen retourlabel hadden, dus die van de dhl werkte alleen bij dhl en zulks
Ja in jouw geval snap ik het nog omdat je die voor werk soms nodig hebt, maar de 'gewone' burger heeft zo'n ding toch eigenlijk nooit nodig?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel nodig soms voor werkdingen, al gaat dat grotendeels digitaal tegenwoordig. Maar daar heb ik dan de scanner weer voor nodig![]()
Maar ik ken meer mensen zonder zo'n ding dan met. Gelukkig heeft m'n zus er nog een, die wordt nu door de hele familie gebruikt volgens mij.
documenten printen, duhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar heb je heden ten dage nog een printer voor nodig dan?
hoe was het onder die steen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Printen en scannen was toch iets wat ze in de jaren 90 van de vorige eeuw deden?
Ja ik ben hard aan het nadenken wat ik zou moeten printen, maar kan zo snel niks bedenken, misschien iets voor vakantie, maar daar kan tegenwoordig ook wel alles digitaal op je telefoonquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
documenten printen, duh
tis niet veel meer tov 10 jaar terug maar print nog steeds, en die scanner is fijn, met 1 druk op de knop zo hop 10 documenten gescand en in de mail
Die onzin is nu godzijdank niet meer nodig. Op de boarding pass na dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:43 schreef Karzai het volgende:
Toen ik naar spanje ging hadden we de boarding passes en corona qr code ook geprint
Daar zijn ze natuurlijk ook wat minder 'modern'quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik was wel blij dat ik voor thailand ook alles had geprint want hun eigen officiele qr code wilde ze niet overal accepteren
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?quote:
geloof dat ze voor spanje nog een qr code vragenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Die onzin is nu godzijdank niet meer nodig. Op de boarding pass na dan.
Dat valt op het vliegveld van bangkok wel mee maar daar wilde ze em nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn ze natuurlijk ook wat minder 'modern'
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?
Nee das afgeschaft sinds kort.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
geloof dat ze voor spanje nog een qr code vragen
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt op het vliegveld van bangkok wel mee maar daar wilde ze em niet![]()
Je moet daar bij immigration een iris scan laten maken en vingerafdrukken
jullie bevinden je in een lastig parket.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
nou even moeders naar de kwantum brengen, hebben we dat ook weer gehad
Nee thailand moet je het elke keer doenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zit. Moet nog wel een ESTA aanvragen, zag dat ze die verhoogd hebben van $14 naar $21
Ziet dat er nog steeds uit alsof het door een brugklasser in elkaar is gedraaid?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet je in de VS ook doen, maar geloof dat dat eenmalig is omdat je dan in het systeem zit. Moet nog wel een ESTA aanvragen, zag dat ze die verhoogd hebben van $14 naar $21
Vind het zo onnodig duur voor een formuliertje waarop je moet invullen dat je geen terrorist bentquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee thailand moet je het elke keer doen
21 euro valt best mee toch
Denk het wel, heb hem nog niet aangevraagd, liever pas een paar weken voor vertrek gezien die maar 2 jaar geldig isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziet dat er nog steeds uit alsof het door een brugklasser in elkaar is gedraaid?
ja welke terrorist gaat ook invullen dat het er een isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het zo onnodig duur voor een formuliertje waarop je moet invullen dat je geen terrorist bent
Ja bijzondere vragen zijn dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja welke terrorist gaat ook invullen dat het er een is
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, heb hem nog niet aangevraagd, liever pas een paar weken voor vertrek gezien die maar 2 jaar geldig is
ja domme peterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijzondere vragen zijn dat welje moet wel goed opletten met invullen, dat je niet zulk soort grapjes krijgt https://www.ad.nl/geld/pe(...)-niet-door~a804d2fb/
Waarom zou ik dat doen, ik wil gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Dus eigenlijk is het veldpopquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Ik ook niet want het is nog steeds gratis en er vinden in het Zuiderpark nu ook gewoon nog andere festivals plaats, gratis!! Vorig weekend nog the crave o.a.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ook
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
nou even moeders naar de kwantum brengen, hebben we dat ook weer gehad
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet geluktquote:
Krijg je jaarlijks geloof ik 5% korting met een maximum van 25%quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwd
je hebt ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Kaartjes voor Fred van Leer. Wat een dom systeem weer.
was ook verschrikkelijk drama met het verkeer in de stadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |