Ja bijzondere vragen zijn dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja welke terrorist gaat ook invullen dat het er een is
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, heb hem nog niet aangevraagd, liever pas een paar weken voor vertrek gezien die maar 2 jaar geldig is
ja domme peterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijzondere vragen zijn dat welje moet wel goed opletten met invullen, dat je niet zulk soort grapjes krijgt https://www.ad.nl/geld/pe(...)-niet-door~a804d2fb/
Waarom zou ik dat doen, ik wil gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer invullen dat je Ali heet en iedere dag kip vreet en dat je Amerikanen dom en dik vind.
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Dus eigenlijk is het veldpopquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee.
En Parkpop hoort in het Zuiderpark, niet op het Malieveld.
Ik ook niet want het is nog steeds gratis en er vinden in het Zuiderpark nu ook gewoon nog andere festivals plaats, gratis!! Vorig weekend nog the crave o.a.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik wle met je eens. Geen idee waarom ze het verplaatst hebben ook
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
nou even moeders naar de kwantum brengen, hebben we dat ook weer gehad
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet geluktquote:
Krijg je jaarlijks geloof ik 5% korting met een maximum van 25%quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die blijven loont geactiveerd bij vattenfall. Ben benieuwd
je hebt ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Kaartjes voor Fred van Leer. Wat een dom systeem weer.
was ook verschrikkelijk drama met het verkeer in de stadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had trouwens ergens gelezen dat ze niet wilde verhuizen naar malieveld maar dat dat een voorwaarde was om gratis teblijven. Er is een kleine protest actie geweest dacht ik maar niet gelukt
Ja. Er waren 160 wachten voor me, dus het duurde even. Toen koos ik voor Rang1+, maar kon ik vervolgens geen stoelen selecteren en hadden ze ons automatisch ergens achterin gezet dus echt + was dat niet, en we zaten niet naast elkaar. Weer terug, voor normaal gekozen, en nu zitten we op rij 14 ofzo.quote:
Ja en parkeerplekken vast ookwel. Maar tochquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
was ook verschrikkelijk drama met het verkeer in de stad
weer klein vermorgen kwijt zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Er waren 160 wachten voor me, dus het duurde even. Toen koos ik voor Rang1+, maar kon ik vervolgens geen stoelen selecteren en hadden ze ons automatisch ergens achterin gezet dus echt + was dat niet, en we zaten niet naast elkaar. Weer terug, voor normaal gekozen, en nu zitten we op rij 14 ofzo.
Even spaarrekening plunderen. Drie theaterkaartjes gekocht en Efteling en iedereen en z'n moeder is in mei en juni jarig of zoveel jaar getrouwd en moederdag en vaderdag. En schoenen en kleren en wil eigenlijk ook nog naar Editors en dat inslapen van de caaf was 110 euro en de nieuwe caaf was 40quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even spaarrekening plunderen. Drie theaterkaartjes gekocht en Efteling en iedereen en z'n moeder is in mei en juni jarig of zoveel jaar getrouwd en moederdag en vaderdag. En schoenen en kleren en wil eigenlijk ook nog naar Editors en dat inslapen van de caaf was 110 euro en de nieuwe caaf was 40Dus hoi spaarrekening.
komt misschien nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar wel lief. Maar liggen niet meer altijd samen in 1 huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |