quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus wat een rit net![]()
Nu even dit
[ afbeelding ]
Sushi, biefstuk, makreel, kip,carpaccio, kangaroo, ribeye, wok groenten dingenquote:
Wat veelquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sushi, biefstuk, makreel, kip,carpaccio, kangaroo, ribeye, wok groenten dingen
Ookquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dooie visjes in plakkerige koude rijst?
Zo zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hele menukaart besteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort vreetschuur maar dan zonder plakkerige tafeltjes. Is een relatief nieuwe tent.quote:
Nee dat dus nietquote:
Dit is teveel eer.quote:
Stond er niet bij wat er in die mandjes zat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat dus niet![]()
Er was echt wel veel keuze. En ook allerlei dingen in gekke mandjes. Maar dat durfde ik niet aan.
Jawel. Maar dat kende ik niet. Heb 1 zo’n mandje open gedaan en toen wist ik niet eens of het wel eetbaar was of niet. :’) dus hop deksel terug en wegwezen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Stond er niet bij wat er in die mandjes zat?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort vreetschuur maar dan zonder plakkerige tafeltjes. Is een relatief nieuwe tent.
En eigenlijk ook met goed eten. Onbeperkt drinken.
Alleen de wijn was niet echt geweldig.
En je kon 3u zitten. + speelparadijs voor kitten zodat ik rustig kon eten. En ze heeft overigens zelf ook goed gegeten dit keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snacksisters van een verschillende automatiek.
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat kende ik niet. Heb 1 zo’n mandje open gedaan en toen wist ik niet eens of het wel eetbaar was of niet. :’) dus hop deksel terug en wegwezen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.
7,08 op de schaal van @Haagsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
jullie bevinden je in een lastig parket.
@:franticdj
Hoeft niet, maar het leek aangelengdquote:
Ja, dat denk ik. Maar het leek erop dat er papier in zat of zo. Heb ook maar in 1 mandje gekeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaag! Chinees voedsel? Waarschijnlijk had Bal het zonder vragen opgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |