SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Da's jammer. Maar ergens ook een gelegenheid om troep dat je toch nooit gebruikt en al jaren ergens ligt te liggen, eindelijk eens weg te gooien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles klaar dus alles in de verhuisbus en dan in 1x alles over. Gaat naar een vrij compact appartement dus moet sowieso de helft laten staan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Momentje, ik ga muis het bed uit meppen en haar bevelen ook worstjes te gaan halen!
Rabbit loopt inmiddels rond met een blauw oog.quote:
Mij niet hoor. Maar ik heb ook geen mod-rechten.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Muis loopt inmiddels met een blauw oog richting de supermarkt
Zo vroeg op de ochtend heb ik trouwens liever bolletjes, croissantjes en koffie.quote:
Vanuit thuis ben ik opgegroeid als carnivoor. Zelfs bij het ontbijt was er vleeswaar op een boterham beschikbaar al ga ik tegenwoordig ook liever voor koffie met een croissant of yoghurt met fruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo vroeg op de ochtend heb ik trouwens liever bolletjes, croissantjes en koffie.
Hey Bosquote:
gaar dorp zegquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Muis komt terug zie ik. De winkel is nog dicht.
Drie supers die het dichts bij ons huis liggen zijn op zaterdag vanaf 8 uur open en op zondag vanaf 9 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Muis komt terug zie ik. De winkel is nog dicht.
Ik ook niet (meer)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Maar ik heb ook geen mod-rechten.
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Bal wint dat van de hond qua snelheidquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?
zo snel, als je knippert is alles al opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ben jij als iemand sushi gooit he?
Hier inmiddels ook. Nu ook op elke feestdag wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drie supers die het dichts bij ons huis liggen zijn op zaterdag vanaf 8 uur open en op zondag vanaf 9 uur.
All you can eat sushi restaurant dicht tien seconden na openingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo snel, als je knippert is alles al op
Als jij aan het water staat zitten alle vissen bibberende aan de overkant van het water.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo snel, als je knippert is alles al op
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij aan het water staat zitten alle vissen bibberende aan de overkant van het water.
Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
All you can eat sushi restaurant dicht tien seconden na opening
nouquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal" [ afbeelding ]
misschien welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook. Nu ook op elke feestdag wel.
hij wacht lang genoeg ertussen om een hond het dibg te laten vallen en om te draaien..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
ik heb het in de loop der jaren zien veranderen van om 1700/1800 dicht en alle feestdagen dicht naar 2200/2300 dicht en alle feestdagen openquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.
weet je al naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik straks even nieuwe kleren kopen. Moet 1 broek weggooien want versleten. Daarnaast is er morgen een kleine familie reünie. Goede reden om iets nieuws/netters aan te trekken doen
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al naar welke winkel je gaat?
soort vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die snavel weg denkt is het gewoon een dikke maar lieve rat zonder voorpootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |