Zelfs onder het Leidse schild regent het.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan de verhalen hier ook moeilijk serieus nemen, ik lees het en denk HOE DAN!
Moet je nagaan, dit klopt nietquote:Op zondag 5 juni 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs onder het Leidse schild regent het.
Wat Dago al zegt, dat buiengebied is niet vooruit te branden en dus heb je of totaal niks of aaaaalles.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan de verhalen hier ook moeilijk serieus nemen, ik lees het en denk HOE DAN!
Ik ben wel benieuwd hoe @Kettlebell met zo'n situatie zou dealen.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:27 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Denk niet dat het vanuit de spouw komt. Er kwam ook zand mee. Is ook geen kruipruimte voor zover ik weet. Zou misschien kunnen komen door de waterafvoer, die zit om de hoek.
De huurbaas en de verzekering nu maar aanspreken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zou denk ik blij zijn dat ie eindelijk z'n bootje kan gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe @:kettlebell met zo'n situatie zou dealen.
Heel appart ja, die hoeveelheid neerslag is soms vertraagd/niet kloppend ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:13 schreef Kriegel het volgende:
Hier regent het al drie uur maar volgens de Radar zit ik nog altijd net in een gebied waar tot nu toe 0,1 mm gevallen is.
Die codes worden ook te pas en te onpas uitgeroepen.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:58 schreef bianconeri het volgende:
Snap die code geel voor prov. Groningen niet.
Heeft bij elkaar max. eens 5 minuten geregend hier en komt ook niets aan. Staat totaal geen wind en geen klap onweer gehad.
Is gewoon prima weer hier.
echt, wat een water weer. deze maand geen bericht over droogte meer zien en de rest van de maand mag het droog blijvenquote:Op zondag 5 juni 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
hier is tot nu toe max 1mm gevallen..quote:Op zondag 5 juni 2022 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
echt, wat een water weer. deze maand geen bericht over droogte meer zien en de rest van de maand mag het droog blijven
Same. Zit ook heerlijk in Italië. 33 graden en veel, veel beter dan als het in Nederland zo warm is. Niks mis meequote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Sterke met de tegen allemaal! Hier in Italie is het goed toeven, zon en 33 graden. 😎
Vanmiddag na twaalven gaat de natuur weer haar best doen!quote:Op maandag 6 juni 2022 10:45 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel lekker met het neerslagtekort
Nu al in Den Helder. Een van die 13 weerstations.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Vanmiddag na twaalven gaat de natuur weer haar best doen!
Meer dan genoeg water gevallen de laatste weken. Ook in de meeste gebieden wel. Beetje vertekend beeld, volgens mij. Grond is echt nat zat. Tijd dat het weer eens minimaal 3 weken droog blijftquote:Op maandag 6 juni 2022 10:45 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel lekker met het neerslagtekort
Hier wel in ieder geval.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meer dan genoeg water gevallen de laatste weken. Ook in de meeste gebieden wel. Beetje vertekend beeld, volgens mij. Grond is echt nat zat. Tijd dat het weer eens minimaal 3 weken droog blijft
ja lijkt mij ook, het heeft hier gister echt van 3 uur in de middag tot een uur of 10 in de avond continu geregend, niet keihard ofzo, maar het was ook geen miezer.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meer dan genoeg water gevallen de laatste weken. Ook in de meeste gebieden wel. Beetje vertekend beeld, volgens mij. Grond is echt nat zat. Tijd dat het weer eens minimaal 3 weken droog blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |