SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Lekker genieten. Ik ga ook even een biertje pakken.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:12 schreef Djeez het volgende:
Ik bevind mij momenteel in Antwerpen. Veel regen gevallen, nu bijna droog. Wel al een paar Westmalle tripel geklapt
Die voel ik niet. Dan hadden we eerst een week prachtig en warm weer moeten hebben gehad.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel volgas van het ene naar het andere telkens
Gisteren was het hier (oosten) een geweldige dagquote:Op zondag 5 juni 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die voel ik niet. Dan hadden we eerst een week prachtig en warm weer moeten hebben gehad.
Nu is het van amper zon naar regen.
Op de wind na was het hier ook primaquote:Op zondag 5 juni 2022 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gisteren was het hier (oosten) een geweldige dag
quote:Op zondag 5 juni 2022 18:46 schreef Minimunt het volgende:
Godver godver godver.... Hele woonkamer blank van waarschijnlijk opkomend grondwater...
Maar wel dit bericht op het web zetten in plaats van opruimen?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:46 schreef Minimunt het volgende:
Godver godver godver.... Hele woonkamer blank van waarschijnlijk opkomend grondwater...
Ben je mooi klaar mee....quote:Op zondag 5 juni 2022 18:46 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb net alles droog gemaakt. 2 uur mee bezig geweest. Denk dat ik de laminaatvloer kan gaan weghalen..quote:Op zondag 5 juni 2022 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wel dit bericht op het web zetten in plaats van opruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |