SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
misschien als je alleen op de wereld bent wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is vijf minuten wachten op het kunnen bestellen van een drankje niet lang dan?
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
nee was ie nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.
had die niet gehad ookquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
Hij heeft nog geluk dat-ie niet daarna een tafeltje vol heeft besteld.
quote:
Gewoon nee.quote:
Wil je deze hebben trouwens?quote:
Op zaterdag. Met mooi weer. Wetende dat er overal te weinig mensen zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
Je huid valt er net niet af, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me vanmiddag net op tijd ingesmeerd geloof ik.
the boys kijken op primequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Die domino meuk staat op hier, wordt al kriegelig als ik ernaar kijk
hmmm nee dankjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je deze hebben trouwens?
Gekocht in een vage opwelling maar staat echt voor geen kont bij mij, iemand anders mag ook?
79 euro, ik betaal de verzendkosten en ik gooi veel en makkelijk weg maar wie weet dat het bij iemand anders in Foqueville wel staat?
https://i.imgur.com/UoYVIX7.jpg
Soort boze tijger van metaal of zo, lelijk wel, nou ja niet zozeer lelijk maar wel aan de muur of zo.quote:
ga deze volgende keer op repeat zetten op werkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
Als balletje wat eerder geboren was en zangeres was geweest in plaats van horecatijgerin.
She works hard for the moneyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga deze volgende keer op repeat zetten op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Alleen die van m'n neus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Je huid valt er net niet af, bedoel je?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Deze foto's besteld op canvaskomt dat mooi uit op canvas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto's besteld op canvasWel met zo'n dikke 4 cm zwarte rand hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg ik niet. Ik vond dat Ballonnengedoe van gisteren wel vermakelijk...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Die domino meuk staat op hier, wordt al kriegelig als ik ernaar kijk
Kan ik ook niet tegenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik vind dat verschrikkelijk van die dingen om mijn pols, moet ook niks van sieraden en dergelijke hebben
Deze foto's besteld op canvasDat lijkt heel erg op het landschap waar ik enkele dagen geleden doorheen reed…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Het Hongaars voetbalelftal heeft vandaag van Engeland gewonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. Zit James Bond te kijken maar ik heb echt de aandachtsspanne van een pot pindakaas.
Ja, de foto's zijn een wat hogere kwaliteit dan dat ik ze hier postquote:
Nee joh, gewoon lekker skeer low-budget om voor het actietarief van ¤14,95 te kunnen bestellenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel met zo'n dikke 4 cm zwarte rand hoop ik?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. Zit James Bond te kijken maar ik heb echt de aandachtsspanne van een pot pindakaas.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg op het landschap waar ik enkele dagen geleden doorheen reed…Jij zat wat westelijker denk ik, dit was noord-Nevada op een uitloper voorbij de Loniest Highway (de I50)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja echt boeiende nationale parken hebben we hier niet om doorheen te banjeren op loopafstandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en wij maar denken dat hij alleen over schrale industrieterreinen loopt te schuimen
Dat was wel heel kort.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dit op canvas aan muur nu (alleen voor de snelle kijkers)
https://i.imgur.com/iKHXw6W.jpg
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dit op canvas aan muur nu (alleen voor de snelle kijkers)
https://i.imgur.com/iKHXw6W.jpg
Welterustenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
mijn horloge zegt dat ik nu moet gaan slapen
Hoog tijd voor een knap vriendje die precies aangeeft wanneer je mag rusten en slapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
moet die proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een knap vriendje die precies aangeeft wanneer je mag rusten en slapen.
O, echt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het Hongaars voetbalelftal heeft vandaag van Engeland gewonnen
*Gaat snel kattengifje zoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je net lekker vermoeid slapen voel je een harde salami tegen je onderrug aan......zucht.
Wel beter dan een plakkerige leverworst.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je net lekker vermoeid slapen voel je een harde salami tegen je onderrug aan......zucht.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een plakkerige leverworst.
Tijdslot op de koelkast?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik al bij m'n chocoladebol kan.
Of ineens een golf van warme mascarpone op je onderrug, volgens mij is het best ranzig om vrouw te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een plakkerige leverworst.
1-0 vanaf 11 meterquote:
Ik had vanmiddag spek op mijn pizzaquote:
Mja, zo’n proteïneshake in je mond lijkt me ook niks persoonlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ineens een golf van warme mascarpone op je onderrug, volgens mij is het best ranzig om vrouw te zijn.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-0 vanaf 11 meter
Ze mochten eigenlijk geen publiek toe laten vanwege straf. Maar ze vonden een maas in de regelementen, waarin stond dat kinderen altijd toegelaten dienen te worden. Dus zat het stadion gewoon flink gevuld met vooral minder jarigen... (want kinderen moeten wel onder begeleiding)![]()
![]()
naast je neerleggen en schouders ophalen ballie..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
die man vandaag met zijn ballentent en kut tent. Ben nog steeds flabbergasted
Sgaapquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Turken doen toch alleen kalkoen op pizza’s?
Ken wel een vrouw die hier op kon leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zo’n proteïneshake in je mond lijkt me ook niks persoonlijk
En datquote:
Zal vast goed voor de lijn zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken wel een vrouw die hier op kon leven.
Blauwe besjes, Italiaanse tricolor salade, frietjes, mannenkwak en af en toe wat stikworst, doodsaai die vrouw maar toch was ze prachtig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast goed voor de lijn zijn
Zelfgemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Turken doen toch alleen kalkoen op pizza’s?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blauwe besjes, Italiaanse tricolor salade, frietjes, mannenkwak en af en toe wat stikworst, doodsaai die vrouw maar toch was ze prachtig.
Welkequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had geen zak chips leeg moeten kanen
Het zijn hier gewoon Irakezen, die doen daar niet zo moeilijk overquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat![]()
Maar ik dacht dat ze tegenwoordig vaak kalkoenspek en -bacon gebruiken zodat het allemaal halal is.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld dat ik morgen sushi ga eten?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld dat ik morgen sushi ga eten?
Ja wel redelijk, had hem gewoon heel basic gehouden, flamkuchendeeg als bodem, dun laagje tomatensaus, puntpaprika en rode ui en spek.quote:
die heb ik in thailand gegetenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
lijkt me nou niet geweldig
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stapt op zijn fietsje om 30 flessen cola te kopen in kroegen.
Ik mis de kaasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel redelijk, had hem gewoon heel basic gehouden, flamkuchendeeg als bodem, dun laagje tomatensaus, puntpaprika en rode ui en spek.
Dit was ergens op de i10 tussen 29 palms en Kingman.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zat wat westelijker denk ik, dit was noord-Nevada op een uitloper voorbij de Loniest Highway (de I50)
Ik nietquote:
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik had lavendelchips in China. Maar het smaakte naar vis. Huehue.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;quote:
baas was daar vorige week, alles uitgestorven.. in 10 minuten vanaf ingang naar achter securityquote:
ja en nu laten ze gewoon reizigers achter op europese bestemmingenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
baas was daar vorige week, alles uitgestorven.. in 10 minuten vanaf ingang naar achter security
Linzenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;
https://www.ah.nl/product(...)NEAQYASABEgLJJPD_BwE
das meer aso van de vliegmaatschappijquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu laten ze gewoon reizigers achter op europese bestemmingen
Weten al die modepopjes toch niet? Die denken dat het een hippe ontwerper uit Milaan is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Komt er een reclame voorbij voor iets van haarkleuren ofzo, en dan wordt er heel groots geroepen van 'geïnspireerd door pantone'. Pantone is gewoon een kleurcoderingsysteem voor drukwerk
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen[b] knapper [/b]en slimmer en [b]mooier [/b]mens van maar deze zijn me toch lekker;
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
das meer aso van de vliegmaatschappij
niet perse schiphol
Dat merk ken ik wel. Maken op zich prima chipsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wist ik niet maar boeien want dat is echt lekkere shit.
Voor mijn twintigste ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..
Echt bizar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekken
Jawel man, beetje joie de vivre en een hoop vrouwen willen op je piemel dansen, hupsen en wiebelen, hoef je echt nog niet zo klassiek knap voor te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..
naar thai?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekken
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel man, beetje joie de vivre en een hoop vrouwen willen op je piemel dansen, hupsen en wiebelen, hoef je echt nog niet zo klassiek knap voor te zijn.
Hoe smaakt kaarsvet?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.
Ok trustenquote:
Kijk uit hè. Anders mag je zo weer op vakantie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;
Gewoon die vlinder van je over de bank gooien met haar kont omhoog en haar gaten laten praten en pruttelen van genot.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Trek het je niet aan. Ik vind het altijd wat triestig als mannen van ruim middelbare leeftijd denken dat ze nog net zo aantrekkelijk zijn als jongemannen. En volgens mij zijn dat type vrouwen die op piemels willen dansen, hupsen en wiebelen sowieso al een bijzondere, en niet jouw, doelgroep.
Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Trek het je niet aan. Ik vind het altijd wat triestig als mannen van ruim middelbare leeftijd denken dat ze nog net zo aantrekkelijk zijn als jongemannen. En volgens mij zijn dat type vrouwen die op piemels willen dansen, hupsen en wiebelen sowieso al een bijzondere, en niet jouw, doelgroep.
Ik denk dat het je stokongelukkig zou maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgen
Wat een hoop veroordelingen en aannames ditquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een hoop veroordelingen en aannames dit
Je moet alles eens geprobeerd hebben, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het je stokongelukkig zou maken eigenlijk.
quote:Bill Maher knows America has a ton of problems, but the biggest might be we've all become so f***ing stupid ... and that's the real existential threat to this country.
It starts out hilarious ... listening to our youngins whose ignorance is just mind-blowing -- the first person to walk on the sun is a dude named Lance. The biggest city in the world is Asia ... no, it's Europe..
Stiekem kijkt iedere vrouw naar de buik, de ogen, de schoenen en of iemand geen vissenogen heeft hoop ik?quote:
Dat is een aardig stukje zuidelijker, maar die woestijn is groot daarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit was ergens op de i10 tussen 29 palms en Kingman.
Een workshop om op piemels te wiebelenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgen
Voor 900 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Of heb ik voor niets schoenen van 900 euro gekocht?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Of heb ik voor niets schoenen van 900 euro gekocht?
Bij mij is boekje 3 bijna vol, gaat wel hard nu met dat premiumquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teller staat nu op 179 euro.
Eigenlijk ook niks
Reken er niet op… gewoon flexibel boeken en af en toe checken of er een beter aanbod is. Was voor mij niet het geval, maar de keuze in cabrios is dan ook niet zo groot als suvs.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een aardig stukje zuidelijker, maar die woestijn is groot daarHoop alleen wel dat de autohuurprijzen een beetje gaan dalen, zit nu nog op ruim $2000 voor een mid-size suv voor 3 weken
netjes. ik 12 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teller staat nu op 179 euro.
Eigenlijk ook niks
Doe tegenwoordig wekelijks een keer flink boodschappen bij de Lidl. Dus nu gaat het niet zo snel meer.quote:
meh 12 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is boekje 3 bijna vol, gaat wel hard nu met dat premium
Ahja, daar ben ik te lui voor om naar de Lidl te fietsen terwijl ik omringd wordt door appies. Was je nou al wel premium?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe tegenwoordig wekelijks een keer flink boodschappen bij de Lidl. Dus nu gaat het niet zo snel meer.
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, daar ben ik te lui voor om naar de Lidl te fietsen terwijl ik omringd wordt door appies. Was je nou al wel premium?
Ik geef het er niet aan uit. Had ooit een heel duur pak toen ik nog iedere week erin rond liep. Maar dat is ook niet meer echt van deze tijd.quote:
Ja we boeken altijd bij National (iets met status en zulke ongein) en die zijn daar geloof ik best flexibel in. Ticket gelukkig nog op tijd 'goedkoop' kunnen boekenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reken er niet op… gewoon flexibel boeken en af en toe checken of er een beter aanbod is. Was voor mij niet het geval, maar de keuze in cabrios is dan ook niet zo groot als suvs.
Ik wel hoor met die cadeaubonnen die bol aan het strooien wasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe ook al pinsparen bij abn dus dat premium is dan dubbelop denk ik
Ik heb gewoon standaard bij de ing een wekelijkse overboeken naar de spaarrekening van 25, werkt ook wel primaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe ook al pinsparen bij abn dus dat premium is dan dubbelop denk ik
Ik had gisteren een optometrist die vroeg ik ik naar haar linkeroor wilde kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Bonnetjes zijn raar, ik schaam me altijd een klein beetje als caissières vragen "wilt u bonnetjes?"
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.
Krijg je daar ook rente op?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedrag naar boven afronden en dat automatisch sparen.
dat je van je uitgegeven bedrag op een dag 10 procent naar je spaarrekening overmaakt automatischquote:
Naar haar oor?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een optometrist die vroeg ik ik naar haar linkeroor wilde kijken.
O, dat is wel veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
Ik hoopte ook op 3 maar bij mij bleef het bij 1.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel hoor met die cadeaubonnen die bol aan het strooien was
145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
3e huis van kopen binnenkort?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
dus vandaag is 39 cent geweest
donderdag 84
vrijdag 38
etc
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach vanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar haar oor?
Die had ik meteen zwanger gebatst.
Had ze wel leuke oren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach van
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.
6%quote:
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we boeken altijd bij National (iets met status en zulke ongein) en die zijn daar geloof ik best flexibel in. Ticket gelukkig nog op tijd 'goedkoop' kunnen boeken
Niks mis met Schotse Rodquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rod Steward mag voor de Queen optreden. Volgens mij heeft die ook schoenen van 900 euro.
nou nouquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die flappers zoals Ballie heeft?
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.
Ja mijn reisgenoot heeft via zijn werk een of andere platinum premium super exclusive lifetime ultra status, daar krijg je al standaard extra chauffeur en onbeperkt miles en alles inbegrepen en kun je gewoon de laagst mogelijke klasse boeken en alsnog vrije keuze uit alles hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.
De huurauto search engine van de luchtvaartmaatschappij geeft soms ook een leuke korting. Huurprijzen zijn altijd al raar geweest maar nu is het echt een zooi :’)
30 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?
Was toen wel een dingetje in de SC volgens mij bestond het toen ook echt pas net. Gelijk genomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30 euro.
Volgens mij hebben we precies tegelijk premium genomen.
nee hoezo?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand van jullie een melkopschuimer in huis?
Had ik in Boedapest.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al 5.61 bespaardquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flapflapquote:
Ik wil er eentje kopen, maar volgens mij wil ik gelijk zo'n ding die de melk al verwarmd voor me.quote:
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een wiener melange dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.
Dat zeg ik, zelfs dan kunnen andere tokos goedkoper/beter zijn. Heb zelf de hoogste status bij Hertz, Avis en Sixt, maar boek niet altijd bij een van die drie. National of Europcar komen er soms beter uit, staar je niet blind op de status van je reisgenoot.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn reisgenoot heeft via zijn werk een of andere platinum premium super exclusive lifetime ultra status, daar krijg je al standaard extra chauffeur en onbeperkt miles en alles inbegrepen en kun je gewoon de laagst mogelijke klasse boeken en alsnog vrije keuze uit alles hebben
Deze kan ik niet naar huis toe sturen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.
wij hebben op werk even zo een van nespresso gebruikt. ALs je geen haast hebt best goedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil er eentje kopen, maar volgens mij wil ik gelijk zo'n ding die de melk al verwarmd voor me.
Ja dat matchen of met een beter aanbod komen zijn ze wel goed in inderdaad, maar goed, heb nog een kleine 4 maandenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zelfs dan kunnen andere tokos goedkoper/beter zijn. Heb zelf de hoogste status bij Hertz, Avis en Sixt, maar boek niet altijd bij een van die drie. National of Europcar komen er soms beter uit, staar je niet blind op de status van je reisgenoot.
Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kan ik niet naar huis toe sturen.
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.
Zolang je haar het idee geeft dat je een week naar de beste koffiezetapparaat voor haar aan het zoeken bent zit er iets heel erg goeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 5.61 bespaardWaarvan 0 biologisch
Hier komt geen kinderkoffie in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk even zo een van nespresso gebruikt. ALs je geen haast hebt best goed
https://www.bol.com/nl/nl(...)SZ1kZU8aAuzcEALw_wcB
Eens even kijken dan maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aeroccino 4 van Nespresso
op zich een fijn apparaat. Zo koud mogelijke volle melk er in kwakken en dan produceert ie (de 1e keer dat je 'm 'koud' gebruikt) het stijfste schuim dat je ooit gezien hebt. De koppen daarna, zijn naar mijn mening, wat slapper schuim.
Kan helpen om 'm nog eens goed tussendoor te spoelen met ijskoud water.
Maar goed, voor 2 koppen per keer is t een perfect apparaat.
Bij Nespresso is ie goedkoper dan bij bolquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Eens even kijken dan maar.
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..![]()
![]()
Is dat zoals als Marie Kondo?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Morgen mijn huis opnieuw inrichten met Karinka, denk dat Nagasaki en Hiroshima nog wel meevielen wat dat betreft.
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje eng en stringent wat dat betreft.
Gun haar deze kleine overwinning.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.
Vogels ookquote:
mmm inspiratie nu voor een tekening...quote:
*block*quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om dan weer wakker te worden
[ afbeelding ]
Enger dan marikondo? Dat kan bijna niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje eng en stringent wat dat betreft.
Best een griezel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Enger dan marikondo? Dat kan bijna niet.
Die lijkt heel klein lief en schattig maar brrr het is echt niet gezond hoe steriel die te werk gaat. Zou marikondo een serie moordenaar kunnen zijn ..
Even een persoon "verwijderen" omdat ze er niet blij van werd
Was toch al niet van plan om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uien-met-onweer.html iedereen binnenblijven, LEVENS GEVAARLIJK morgen buiten
zeker nu, want in tuinstoel in slaap gevallenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kijken he.. niet aanzitten, daar is vlinder veel te gevoelig voor
niet alles hoeft altijd romantisch te zijn toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja vind ik nu even niet zo romantisch nu
jawelquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alles hoeft altijd romantisch te zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee dat is Luciferquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
detective...
detective...
DETECTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE
Morgen ben ik juist de hele dag buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uien-met-onweer.html iedereen binnenblijven, LEVENS GEVAARLIJK morgen buiten
*brand kaarsje voor CEquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ben ik juist de hele dag buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |