quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld dat ik morgen sushi ga eten?
Ja wel redelijk, had hem gewoon heel basic gehouden, flamkuchendeeg als bodem, dun laagje tomatensaus, puntpaprika en rode ui en spek.quote:
die heb ik in thailand gegetenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
lijkt me nou niet geweldig
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stapt op zijn fietsje om 30 flessen cola te kopen in kroegen.
Ik mis de kaasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel redelijk, had hem gewoon heel basic gehouden, flamkuchendeeg als bodem, dun laagje tomatensaus, puntpaprika en rode ui en spek.
Dit was ergens op de i10 tussen 29 palms en Kingman.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zat wat westelijker denk ik, dit was noord-Nevada op een uitloper voorbij de Loniest Highway (de I50)
Ik nietquote:
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik had lavendelchips in China. Maar het smaakte naar vis. Huehue.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;quote:
baas was daar vorige week, alles uitgestorven.. in 10 minuten vanaf ingang naar achter securityquote:
ja en nu laten ze gewoon reizigers achter op europese bestemmingenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
baas was daar vorige week, alles uitgestorven.. in 10 minuten vanaf ingang naar achter security
Linzenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;
https://www.ah.nl/product(...)NEAQYASABEgLJJPD_BwE
das meer aso van de vliegmaatschappijquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu laten ze gewoon reizigers achter op europese bestemmingen
Weten al die modepopjes toch niet? Die denken dat het een hippe ontwerper uit Milaan is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Komt er een reclame voorbij voor iets van haarkleuren ofzo, en dan wordt er heel groots geroepen van 'geïnspireerd door pantone'. Pantone is gewoon een kleurcoderingsysteem voor drukwerk
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen[b] knapper [/b]en slimmer en [b]mooier [/b]mens van maar deze zijn me toch lekker;
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
das meer aso van de vliegmaatschappij
niet perse schiphol
Dat merk ken ik wel. Maken op zich prima chipsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wist ik niet maar boeien want dat is echt lekkere shit.
Voor mijn twintigste ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..
Echt bizar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekken
Jawel man, beetje joie de vivre en een hoop vrouwen willen op je piemel dansen, hupsen en wiebelen, hoef je echt nog niet zo klassiek knap voor te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt je na je 20ste sowieso toch niet..
naar thai?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klm vliegt nu met lege cityhoppers terug omdat er nog teveel mensen op schiphol zijn die moeten vertrrekken
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel man, beetje joie de vivre en een hoop vrouwen willen op je piemel dansen, hupsen en wiebelen, hoef je echt nog niet zo klassiek knap voor te zijn.
Hoe smaakt kaarsvet?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit eens Thaise snoepjes die naar kaarsvet smaakten.
Ok trustenquote:
Kijk uit hè. Anders mag je zo weer op vakantie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben anti-chips want daar wordt je geen knapper en slimmer en mooier mens van maar deze zijn me toch lekker;
Gewoon die vlinder van je over de bank gooien met haar kont omhoog en haar gaten laten praten en pruttelen van genot.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Trek het je niet aan. Ik vind het altijd wat triestig als mannen van ruim middelbare leeftijd denken dat ze nog net zo aantrekkelijk zijn als jongemannen. En volgens mij zijn dat type vrouwen die op piemels willen dansen, hupsen en wiebelen sowieso al een bijzondere, en niet jouw, doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |