SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
misschien als je alleen op de wereld bent wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is vijf minuten wachten op het kunnen bestellen van een drankje niet lang dan?
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
nee was ie nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.
had die niet gehad ookquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
Hij heeft nog geluk dat-ie niet daarna een tafeltje vol heeft besteld.
quote:
Gewoon nee.quote:
Wil je deze hebben trouwens?quote:
Op zaterdag. Met mooi weer. Wetende dat er overal te weinig mensen zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
Je huid valt er net niet af, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me vanmiddag net op tijd ingesmeerd geloof ik.
the boys kijken op primequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Die domino meuk staat op hier, wordt al kriegelig als ik ernaar kijk
hmmm nee dankjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je deze hebben trouwens?
Gekocht in een vage opwelling maar staat echt voor geen kont bij mij, iemand anders mag ook?
79 euro, ik betaal de verzendkosten en ik gooi veel en makkelijk weg maar wie weet dat het bij iemand anders in Foqueville wel staat?
https://i.imgur.com/UoYVIX7.jpg
Soort boze tijger van metaal of zo, lelijk wel, nou ja niet zozeer lelijk maar wel aan de muur of zo.quote:
ga deze volgende keer op repeat zetten op werkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
Als balletje wat eerder geboren was en zangeres was geweest in plaats van horecatijgerin.
She works hard for the moneyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga deze volgende keer op repeat zetten op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Alleen die van m'n neus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Je huid valt er net niet af, bedoel je?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Deze foto's besteld op canvaskomt dat mooi uit op canvas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto's besteld op canvasWel met zo'n dikke 4 cm zwarte rand hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg ik niet. Ik vond dat Ballonnengedoe van gisteren wel vermakelijk...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Die domino meuk staat op hier, wordt al kriegelig als ik ernaar kijk
Kan ik ook niet tegenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik vind dat verschrikkelijk van die dingen om mijn pols, moet ook niks van sieraden en dergelijke hebben
Deze foto's besteld op canvasDat lijkt heel erg op het landschap waar ik enkele dagen geleden doorheen reed…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Het Hongaars voetbalelftal heeft vandaag van Engeland gewonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. Zit James Bond te kijken maar ik heb echt de aandachtsspanne van een pot pindakaas.
Ja, de foto's zijn een wat hogere kwaliteit dan dat ik ze hier postquote:
Nee joh, gewoon lekker skeer low-budget om voor het actietarief van ¤14,95 te kunnen bestellenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel met zo'n dikke 4 cm zwarte rand hoop ik?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. Zit James Bond te kijken maar ik heb echt de aandachtsspanne van een pot pindakaas.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg op het landschap waar ik enkele dagen geleden doorheen reed…Jij zat wat westelijker denk ik, dit was noord-Nevada op een uitloper voorbij de Loniest Highway (de I50)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja echt boeiende nationale parken hebben we hier niet om doorheen te banjeren op loopafstandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en wij maar denken dat hij alleen over schrale industrieterreinen loopt te schuimen
Dat was wel heel kort.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dit op canvas aan muur nu (alleen voor de snelle kijkers)
https://i.imgur.com/iKHXw6W.jpg
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dit op canvas aan muur nu (alleen voor de snelle kijkers)
https://i.imgur.com/iKHXw6W.jpg
Welterustenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
mijn horloge zegt dat ik nu moet gaan slapen
Hoog tijd voor een knap vriendje die precies aangeeft wanneer je mag rusten en slapen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
moet die proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een knap vriendje die precies aangeeft wanneer je mag rusten en slapen.
O, echt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het Hongaars voetbalelftal heeft vandaag van Engeland gewonnen
*Gaat snel kattengifje zoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je net lekker vermoeid slapen voel je een harde salami tegen je onderrug aan......zucht.
Wel beter dan een plakkerige leverworst.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je net lekker vermoeid slapen voel je een harde salami tegen je onderrug aan......zucht.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een plakkerige leverworst.
Tijdslot op de koelkast?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik al bij m'n chocoladebol kan.
Of ineens een golf van warme mascarpone op je onderrug, volgens mij is het best ranzig om vrouw te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een plakkerige leverworst.
1-0 vanaf 11 meterquote:
Ik had vanmiddag spek op mijn pizzaquote:
Mja, zo’n proteïneshake in je mond lijkt me ook niks persoonlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ineens een golf van warme mascarpone op je onderrug, volgens mij is het best ranzig om vrouw te zijn.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-0 vanaf 11 meter
Ze mochten eigenlijk geen publiek toe laten vanwege straf. Maar ze vonden een maas in de regelementen, waarin stond dat kinderen altijd toegelaten dienen te worden. Dus zat het stadion gewoon flink gevuld met vooral minder jarigen... (want kinderen moeten wel onder begeleiding)![]()
![]()
naast je neerleggen en schouders ophalen ballie..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
die man vandaag met zijn ballentent en kut tent. Ben nog steeds flabbergasted
Sgaapquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Turken doen toch alleen kalkoen op pizza’s?
Ken wel een vrouw die hier op kon leven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zo’n proteïneshake in je mond lijkt me ook niks persoonlijk
En datquote:
Zal vast goed voor de lijn zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken wel een vrouw die hier op kon leven.
Blauwe besjes, Italiaanse tricolor salade, frietjes, mannenkwak en af en toe wat stikworst, doodsaai die vrouw maar toch was ze prachtig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast goed voor de lijn zijn
Zelfgemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Turken doen toch alleen kalkoen op pizza’s?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blauwe besjes, Italiaanse tricolor salade, frietjes, mannenkwak en af en toe wat stikworst, doodsaai die vrouw maar toch was ze prachtig.
Welkequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had geen zak chips leeg moeten kanen
Het zijn hier gewoon Irakezen, die doen daar niet zo moeilijk overquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat![]()
Maar ik dacht dat ze tegenwoordig vaak kalkoenspek en -bacon gebruiken zodat het allemaal halal is.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld dat ik morgen sushi ga eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |