SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
misschien als je alleen op de wereld bent wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Is vijf minuten wachten op het kunnen bestellen van een drankje niet lang dan?
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
nee was ie nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was-ie het al een half uur aan het proberen.
had die niet gehad ookquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
Hij heeft nog geluk dat-ie niet daarna een tafeltje vol heeft besteld.
quote:
Gewoon nee.quote:
Wil je deze hebben trouwens?quote:
Op zaterdag. Met mooi weer. Wetende dat er overal te weinig mensen zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je alleen op de wereld bent wel ja
maar goed dat ben je niet he
En alsnog geen reden om zo te doen
Je huid valt er net niet af, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me vanmiddag net op tijd ingesmeerd geloof ik.
the boys kijken op primequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Die domino meuk staat op hier, wordt al kriegelig als ik ernaar kijk
hmmm nee dankjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je deze hebben trouwens?
Gekocht in een vage opwelling maar staat echt voor geen kont bij mij, iemand anders mag ook?
79 euro, ik betaal de verzendkosten en ik gooi veel en makkelijk weg maar wie weet dat het bij iemand anders in Foqueville wel staat?
https://i.imgur.com/UoYVIX7.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |