*zit lekkerderquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgewerkt?
* schuift zacht kussentje onder haar licht getinte kleine bipsje
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, en nu welverdiend uitrusten met je benen omhoog.
Je hebt tegenwoordig ook ovens die je ff een appje sturen als ze klaar zijn met bakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"het moet er maar een kwartiertje in, dat onthoud ik wel"
Ik kijk dan naar m'n horloge, maar sla niet op hoe laat het is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"het moet er maar een kwartiertje in, dat onthoud ik wel"
Smurfkleding aan en gaan joh.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik de kussens nog niet buiten heb gelegd anders had ik daar nu in de zon kunnen zitten
Ik kijk ook wel eens naar mijn horloge, maar dan bedenk ik me dat ik geen horloge hebquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk dan naar m'n horloge, maar sla niet op hoe laat het is.
als ik nu op mijn horloge kijk zie ik piramides en palmboompjes voorbij komenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar mijn horloge, maar dan bedenk ik me dat ik geen horloge heb
Ik draag die ook niet, kreeg als erfenis laatst een duur klokje van mijn vader van mijn moeder maar die ruikt echt teveel naar mijn vader plus ik ben te hip voor dat horloge.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar mijn horloge, maar dan bedenk ik me dat ik geen horloge heb
Het is toch ook een ballentent?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
die man vandaag met zijn ballentent en kut tent. Ben nog steeds flabbergasted
Misschien tijd voor een horloge dan? Ik vind het een stuk handiger dan op m'n mobieltje kijken. Aan de andere kant, ik heb ook wel eens jaren zonder gedaan en dat gaat ook prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijt aan dat soort opmerkingen toch, lekker laten, dat soort klaagmensen sterft vroegtijdig aan rare bultjes of verkeerde eetgewoontes meestal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Vrolijk gekleurde gifjesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik nu op mijn horloge kijk zie ik piramides en palmboompjes voorbij komen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draag die ook niet, kreeg als erfenis laatst een duur klokje van mijn vader van mijn moeder maar die ruikt echt teveel naar mijn vader plus ik ben te hip voor dat horloge.
Wil geen grappen maken of rare bultjesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijt aan dat soort opmerkingen toch, lekker laten, dat soort klaagmensen sterft vroegtijdig aan rare bultjes of verkeerde eetgewoontes meestal.
Nee ik vind dat verschrikkelijk van die dingen om mijn pols, moet ook niks van sieraden en dergelijke hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een horloge dan? Ik vind het een stuk handiger dan op m'n mobieltje kijken. Aan de andere kant, ik heb ook wel eens jaren zonder gedaan en dat gaat ook prima.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Tja, dan maar een zakhorloge. Nu niet aankomen met dat je dan net zo goed op je mobieltje kunt kijken. Er is al besloten dat je een horloge nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik vind dat verschrikkelijk van die dingen om mijn pols, moet ook niks van sieraden en dergelijke hebben
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Niet dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballie werkt in een ballentent, vertelde een klant.
ja we hadden een groep zitten. Hij kwam aan mijn collega vragen of ze langs wilde komen om een drankje op te nemen. Dus ze zei kom er zo aan. Maar ze moest nog andere dingen doen druk druk dus het ging meneer niet snel genoeg en stond die binnen 5 minuten voor mijn neus.quote:
Er zit aan de maas een ballentent :pquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballie werkt in een ballentent, vertelde een klant.
Kun je daar niet solliciteren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zit aan de maas een ballentent :p
Geef je dan een middelvinger?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:18 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lul die vent. totaal geen reden om zo te doen
En de groep bleef?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we hadden een groep zitten. Hij kwam aan mijn collega vragen of ze langs wilde komen om een drankje op te nemen. Dus ze zei kom er zo aan. Maar ze moest nog andere dingen doen druk druk dus het ging meneer niet snel genoeg en stond die binnen 5 minuten voor mijn neus.
Zei die eerst zeer onvriendelijk dat hij toch net had gevraagd of we een drankje zouden komen opnemen. Dus ik zo van we komen er zo aan meneer.
begint die ineens dat het een kut tent is en een ballentent, toch geen service en hij zou nooit meer terug komen. En hij liep gewoon weg
ja joh. mijn collega ging er naar toe en hij zat daar aan tafel net te doen alsof erniks aan de hand was. Denk dat zijn tafelgenoten dit ook niet hebben gezienquote:
Hoe is je blik dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn hoofd
Maar nee heb em alleen aangekeken. niks gezegd. Wist niet wat ik moest zeggen
JA was nu verbaast , dat was ik ook echt. Begreep niet waar dit ineens vandaan kwam. Ze hebben geen enkel moment lang moeten wachten ofzoquote:
Caught off guard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA was nu verbaast , dat was ik ook echt. Begreep niet waar dit ineens vandaan kwam. Ze hebben geen enkel moment lang moeten wachten ofzo
Maar ik kan toch net zo goed op mijn mobieltje kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dan maar een zakhorloge. Nu niet aankomen met dat je dan net zo goed op je mobieltje kunt kijken. Er is al besloten dat je een horloge nodig hebt.
Is vijf minuten wachten op het kunnen bestellen van een drankje niet lang dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA was nu verbaast , dat was ik ook echt. Begreep niet waar dit ineens vandaan kwam. Ze hebben geen enkel moment lang moeten wachten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |