Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Trek het je niet aan. Ik vind het altijd wat triestig als mannen van ruim middelbare leeftijd denken dat ze nog net zo aantrekkelijk zijn als jongemannen. En volgens mij zijn dat type vrouwen die op piemels willen dansen, hupsen en wiebelen sowieso al een bijzondere, en niet jouw, doelgroep.
Ik denk dat het je stokongelukkig zou maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgen
Wat een hoop veroordelingen en aannames ditquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Trek het je niet aan. Ik vind het altijd wat triestig als mannen van ruim middelbare leeftijd denken dat ze nog net zo aantrekkelijk zijn als jongemannen. En volgens mij zijn dat type vrouwen die op piemels willen dansen, hupsen en wiebelen sowieso al een bijzondere, en niet jouw, doelgroep.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een hoop veroordelingen en aannames dit
Je moet alles eens geprobeerd hebben, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het je stokongelukkig zou maken eigenlijk.
quote:Bill Maher knows America has a ton of problems, but the biggest might be we've all become so f***ing stupid ... and that's the real existential threat to this country.
It starts out hilarious ... listening to our youngins whose ignorance is just mind-blowing -- the first person to walk on the sun is a dude named Lance. The biggest city in the world is Asia ... no, it's Europe..
Stiekem kijkt iedere vrouw naar de buik, de ogen, de schoenen en of iemand geen vissenogen heeft hoop ik?quote:
Dat is een aardig stukje zuidelijker, maar die woestijn is groot daarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit was ergens op de i10 tussen 29 palms en Kingman.
Een workshop om op piemels te wiebelenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net vragen of US eens een workshop kan verzorgen
Voor 900 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Of heb ik voor niets schoenen van 900 euro gekocht?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Of heb ik voor niets schoenen van 900 euro gekocht?
Bij mij is boekje 3 bijna vol, gaat wel hard nu met dat premiumquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teller staat nu op 179 euro.
Eigenlijk ook niks
Reken er niet op… gewoon flexibel boeken en af en toe checken of er een beter aanbod is. Was voor mij niet het geval, maar de keuze in cabrios is dan ook niet zo groot als suvs.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een aardig stukje zuidelijker, maar die woestijn is groot daarHoop alleen wel dat de autohuurprijzen een beetje gaan dalen, zit nu nog op ruim $2000 voor een mid-size suv voor 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |