netjes. ik 12 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teller staat nu op 179 euro.
Eigenlijk ook niks
Doe tegenwoordig wekelijks een keer flink boodschappen bij de Lidl. Dus nu gaat het niet zo snel meer.quote:
meh 12 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is boekje 3 bijna vol, gaat wel hard nu met dat premium
Ahja, daar ben ik te lui voor om naar de Lidl te fietsen terwijl ik omringd wordt door appies. Was je nou al wel premium?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe tegenwoordig wekelijks een keer flink boodschappen bij de Lidl. Dus nu gaat het niet zo snel meer.
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, daar ben ik te lui voor om naar de Lidl te fietsen terwijl ik omringd wordt door appies. Was je nou al wel premium?
Ik geef het er niet aan uit. Had ooit een heel duur pak toen ik nog iedere week erin rond liep. Maar dat is ook niet meer echt van deze tijd.quote:
Ja we boeken altijd bij National (iets met status en zulke ongein) en die zijn daar geloof ik best flexibel in. Ticket gelukkig nog op tijd 'goedkoop' kunnen boekenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reken er niet op… gewoon flexibel boeken en af en toe checken of er een beter aanbod is. Was voor mij niet het geval, maar de keuze in cabrios is dan ook niet zo groot als suvs.
Ik wel hoor met die cadeaubonnen die bol aan het strooien wasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe ook al pinsparen bij abn dus dat premium is dan dubbelop denk ik
Ik heb gewoon standaard bij de ing een wekelijkse overboeken naar de spaarrekening van 25, werkt ook wel primaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
ik doe ook al pinsparen bij abn dus dat premium is dan dubbelop denk ik
Ik had gisteren een optometrist die vroeg ik ik naar haar linkeroor wilde kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Bonnetjes zijn raar, ik schaam me altijd een klein beetje als caissières vragen "wilt u bonnetjes?"
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Vraag me echt af of ik dat er uit haal.
Krijg je daar ook rente op?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedrag naar boven afronden en dat automatisch sparen.
dat je van je uitgegeven bedrag op een dag 10 procent naar je spaarrekening overmaakt automatischquote:
Naar haar oor?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren een optometrist die vroeg ik ik naar haar linkeroor wilde kijken.
O, dat is wel veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
Ik hoopte ook op 3 maar bij mij bleef het bij 1.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel hoor met die cadeaubonnen die bol aan het strooien was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |