145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
3e huis van kopen binnenkort?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
dus vandaag is 39 cent geweest
donderdag 84
vrijdag 38
etc
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach vanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar haar oor?
Die had ik meteen zwanger gebatst.
Had ze wel leuke oren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens een testje. Kreeg er de slappe lach van
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
145 euro. Maar heb het idee dat ik die ook wel weer extra uitgegeven heb.
6%quote:
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we boeken altijd bij National (iets met status en zulke ongein) en die zijn daar geloof ik best flexibel in. Ticket gelukkig nog op tijd 'goedkoop' kunnen boeken
Niks mis met Schotse Rodquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rod Steward mag voor de Queen optreden. Volgens mij heeft die ook schoenen van 900 euro.
nou nouquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die flappers zoals Ballie heeft?
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet precies. Ik zie wel dat ik niet zo van biologisch ben want daar heb ik nu 1,80 op bespaard.
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ergens biologisch opstaat gooi ik het in mijn mandje.
Ja mijn reisgenoot heeft via zijn werk een of andere platinum premium super exclusive lifetime ultra status, daar krijg je al standaard extra chauffeur en onbeperkt miles en alles inbegrepen en kun je gewoon de laagst mogelijke klasse boeken en alsnog vrije keuze uit alles hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook bij de andere grote verhuurboeren kijken, zelfs al heb je daar geen status. Soms ben je met dingen bijbetalen (bv extra chauffeur) die je ergens anders inbegrepen hebt door status nog steeds goedkoper uit.
De huurauto search engine van de luchtvaartmaatschappij geeft soms ook een leuke korting. Huurprijzen zijn altijd al raar geweest maar nu is het echt een zooi :’)
30 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoeveel heb jij op biologisch bespaard dan?
Was toen wel een dingetje in de SC volgens mij bestond het toen ook echt pas net. Gelijk genomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
30 euro.
Volgens mij hebben we precies tegelijk premium genomen.
nee hoezo?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand van jullie een melkopschuimer in huis?
Had ik in Boedapest.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al 5.61 bespaardquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mijn app heb ik sinds 24 oktober 2021 40 euro bespaard met premium. Maar ja.
Flapflapquote:
Ik wil er eentje kopen, maar volgens mij wil ik gelijk zo'n ding die de melk al verwarmd voor me.quote:
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een wiener melange dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.
Dat zeg ik, zelfs dan kunnen andere tokos goedkoper/beter zijn. Heb zelf de hoogste status bij Hertz, Avis en Sixt, maar boek niet altijd bij een van die drie. National of Europcar komen er soms beter uit, staar je niet blind op de status van je reisgenoot.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn reisgenoot heeft via zijn werk een of andere platinum premium super exclusive lifetime ultra status, daar krijg je al standaard extra chauffeur en onbeperkt miles en alles inbegrepen en kun je gewoon de laagst mogelijke klasse boeken en alsnog vrije keuze uit alles hebben
Deze kan ik niet naar huis toe sturen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een stuk of drie maar gebruik die niet, haat aan vrouwen die om een cappuccino vragen, ga maar naar huis meisje.
wij hebben op werk even zo een van nespresso gebruikt. ALs je geen haast hebt best goedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil er eentje kopen, maar volgens mij wil ik gelijk zo'n ding die de melk al verwarmd voor me.
Ja dat matchen of met een beter aanbod komen zijn ze wel goed in inderdaad, maar goed, heb nog een kleine 4 maandenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zelfs dan kunnen andere tokos goedkoper/beter zijn. Heb zelf de hoogste status bij Hertz, Avis en Sixt, maar boek niet altijd bij een van die drie. National of Europcar komen er soms beter uit, staar je niet blind op de status van je reisgenoot.
Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kan ik niet naar huis toe sturen.
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.
Zolang je haar het idee geeft dat je een week naar de beste koffiezetapparaat voor haar aan het zoeken bent zit er iets heel erg goeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 5.61 bespaardWaarvan 0 biologisch
Hier komt geen kinderkoffie in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk even zo een van nespresso gebruikt. ALs je geen haast hebt best goed
https://www.bol.com/nl/nl(...)SZ1kZU8aAuzcEALw_wcB
Eens even kijken dan maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aeroccino 4 van Nespresso
op zich een fijn apparaat. Zo koud mogelijke volle melk er in kwakken en dan produceert ie (de 1e keer dat je 'm 'koud' gebruikt) het stijfste schuim dat je ooit gezien hebt. De koppen daarna, zijn naar mijn mening, wat slapper schuim.
Kan helpen om 'm nog eens goed tussendoor te spoelen met ijskoud water.
Maar goed, voor 2 koppen per keer is t een perfect apparaat.
Bij Nespresso is ie goedkoper dan bij bolquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Eens even kijken dan maar.
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..![]()
![]()
Is dat zoals als Marie Kondo?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Morgen mijn huis opnieuw inrichten met Karinka, denk dat Nagasaki en Hiroshima nog wel meevielen wat dat betreft.
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje eng en stringent wat dat betreft.
Gun haar deze kleine overwinning.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.
Vogels ookquote:
mmm inspiratie nu voor een tekening...quote:
*block*quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om dan weer wakker te worden
[ afbeelding ]
Enger dan marikondo? Dat kan bijna niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje eng en stringent wat dat betreft.
Best een griezel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Enger dan marikondo? Dat kan bijna niet.
Die lijkt heel klein lief en schattig maar brrr het is echt niet gezond hoe steriel die te werk gaat. Zou marikondo een serie moordenaar kunnen zijn ..
Even een persoon "verwijderen" omdat ze er niet blij van werd
Was toch al niet van plan om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uien-met-onweer.html iedereen binnenblijven, LEVENS GEVAARLIJK morgen buiten
zeker nu, want in tuinstoel in slaap gevallenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kijken he.. niet aanzitten, daar is vlinder veel te gevoelig voor
niet alles hoeft altijd romantisch te zijn toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja vind ik nu even niet zo romantisch nu
jawelquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alles hoeft altijd romantisch te zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee dat is Luciferquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
detective...
detective...
DETECTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE
Morgen ben ik juist de hele dag buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)uien-met-onweer.html iedereen binnenblijven, LEVENS GEVAARLIJK morgen buiten
*brand kaarsje voor CEquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ben ik juist de hele dag buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |