Dan zijn de kansen voor Nadal wel groter dan als het dak dicht zit.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is open, luitjes. Hopelijk blijft het open en komt er ook wat zo'n bij.
Ga jij maar even buiten in de regen staanquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
@Neef_Wuppie altijd schuldigquote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke zes nobuddies stemmen op Ruud? GwaiLow en al zijn alter ego’s die bedacht hebben dat het dak dicht is en daardoor de bak hoger opstuit en Ruud die bovendien jong is en dus het op fitheid zal winnen?
Nee nee, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik sowieso voor Nadal ga. Zowel in de halve finale als de finalequote:Op zondag 5 juni 2022 15:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sow.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga jij maar even buiten in de regen staan
Anders zijn z'n rituelen kapot en is hij onmogelijk in staat om te spelenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
Ik voorzie geen grote problemen als het dak dicht gaat, maar dat zou het wel iets moeilijker maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorzie jij problemen voor Nadal bij een dicht dak?
[..]
Nee, de tennisballen welke hij slaat.
[..]
Ik teken ervoor.
Dat zal Lewis Hamilton niet gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo’n elitaire sport, moet ie zelf z’n drie tassen tillen. Erg raar.
quote:Op zondag 5 juni 2022 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wel krankzinnig knap zijn als hij dit toernooi op deze leeftijd pakt met zoveel last van zn voet.
Inderdaad, het gaat normaal lijken maar dat is het natuurlijk niet. Nadal op RG is misschien wel de bizarste sportprestatie ooit geleverd.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wel krankzinnig knap zijn als hij dit toernooi op deze leeftijd pakt met zoveel last van zn voet.
Deze act is net zo vermoeiend als de wedstrijd.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
Verkerkquote:
Precies. De meeste hier doen alsof het heel normaal is, maar ik blijf hier ook echt vol verbazing naar kijken. Hoe hij het voor elkaar krijgt is mij een raadsel. Diep respect!quote:Op zondag 5 juni 2022 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat normaal lijken maar dat is het natuurlijk niet. Nadal op RG is misschien wel de bizarste sportprestatie ooit geleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2022 15:29 schreef superniger het volgende:
En de rebreak voor Ruud.Fijn, de helft van de posts hier bestaat uit updates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Die ziekelijke achterdocht, dat is vermoeiend.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Deze act is net zo vermoeiend als de wedstrijd.
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:31 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Die ziekelijke achterdocht, dat is vermoeiend.
Hij probeert net zoals Zverev en FAA heel dwingend te spelen, maar dat lijkt nog een beetje veel gevraagd.quote:
Ruud is een goeie vriend van mijn vader. Prima kerel, veertig jaar accountant al. Maar tennis is niet per se zijn ding.quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op zondag 5 juni 2022 15:42 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Excusez. Je kunt alleen niet in iemands hoofd of lichaam kijken.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is tijdverspilling. Ik ga wat anders doen. Kan er dan nooit iemand solide spelen tegen nadal in een rg finale...
Aldus de sfeermakerquote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is tijdverspilling. Ik ga wat anders doen. Kan er dan nooit iemand solide spelen tegen nadal in een rg finale...
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja, echt heel lastig in een finale van Roland Garros heeft Nadal het nooit gehad. Paar 4 settertjes wel, maar ook die waren niet enorm uitdagend. Alleen in 2011 tegen Federer meen ik mij te herinneren dat de eerste drie sets heel erg close waren, maar die vierde set wel overtuigend naar Nadal. Misschien dat zijn eerste finale tegen Puerta nog wel de lastigste was.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |