https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet alleen, als je iemand niet eerder vertegenwoordigd hebt kun je dat gewoon zeggen. Door het op die manier niet te zeggen wek je iig de suggestie dat iemand vaker voor de rechter heeft gestaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
De man die is opgepakt voor de vermeende ontvoering van Gino deed zelf een beroep op advocaat Sjanneke de Crom. ,,Hij had aangegeven dat hij mij graag als zijn advocaat wilde.” De Crom wil niet zeggen of zij haar cliënt vaker heeft vertegenwoordigd in strafzaken.
Je mag geen aannames doen, maar ik zou echt niet weten welke advocaat goed is en welke niet. Of ze moeten elkaar al kennen? Dat zou wel kunnen.
"Een kind laten leven nadat je het hebt verkracht, is een enorm risico."quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, ook bij mensen die misbruikt en vermoord worden. Is de moord dan onderdeel geweest van de 'lust', of alleen maar gepleegd zodat het misbruik niet uit zou komen?
Zeer verhelderend linkje, advocaat die stelt dat er idd eerdere zaken waren (waar ze niets over wil zeggen), en het betreft idd het huis waar (ruim) 2 weken geleden brand was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog wat extra info over de vermoedelijke dader.
[..]
https://www.1limburg.nl/zoektocht-gino-lichaam-gevonden-geleen
Een woning aan de Opbraakstraat in Geleen is deels in de as gelegd nadat er dinsdagochtend brand woedde. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk een hennepplantage.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeer verhelderend linkje, advocaat die stelt dat er idd eerdere zaken waren (waar ze niets over wil zeggen), en het betreft idd het huis waar (ruim) 2 weken geleden brand was.
Ah daar hebben we zijn verweer al, verdachte blowde veel dus zat in een psychose.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een woning aan de Opbraakstraat in Geleen is deels in de as gelegd nadat er dinsdagochtend brand woedde. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk een hennepplantage.
17 mei
[ afbeelding ]
https://www.1limburg.nl/zoektocht-gino-lichaam-gevonden-geleenquote:Verslaggever Frank Moonen meldt dat het lichaam is gevonden op de grens van de tuin waar de verdachte is aangehouden, en een groenstrook. Hij meldt ook dat de woning waar het lichaam is gevonden, al enkele weken onbewoond was na een brand.
En hij was donderdag nog gezien door twee personen. Of ie niet naar school moest.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:34 schreef arvensis het volgende:
[..]
Hij is met die man meegelopen vanaf het voetbalveldje.
We weten niet of dat hetzelfde jochie wasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:37 schreef Nober het volgende:
[..]
En hij was donderdag nog gezien door twee personen. Of ie niet naar school moest.
Onzin. Daar gebeurd wel meerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Altijd wat daar in de provincie. Als er geen Marianne wordt vermoord, wordt er wel iemand doodgereden door een dronken boer, doodgereden door een pakketbezorger of doodgetrapt in de Hoogvliet. En dan nu weer dit jongetje. Verschrikkelijk. Blij dat ik in de Randstad woon.
Maar we weten wel dat een verkeersongeval niet kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten niet of dat hetzelfde jochie was
Ja enig, ook nooit liquidaties in het openbaar of zo daarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Altijd wat daar in de provincie. Als er geen Marianne wordt vermoord, wordt er wel iemand doodgereden door een dronken boer, doodgereden door een pakketbezorger of doodgetrapt in de Hoogvliet. En dan nu weer dit jongetje. Verschrikkelijk. Blij dat ik in de Randstad woon.
Ja klopt. Zo zijn er in de provincie ook eens Australische toeristen vermoord door de IRA en 6 kinderen in Ruinerwolde jarenlang vastgehouden door hun vader. Altijd ellende daar.quote:
Klopt. Dat is zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:41 schreef JohnDDD het volgende:
Wel snel resultaat. Waarschijnlijke dader opgepakt en lichaam gevonden. Beter dan dat de familie na 20 jaar nog niets weet. Tegenwoordig wordt het toch wel heel moeilijk om echt te ontkomen na zo'n misdrijf lijkt het.
Hoewel ik er een beetje de kriebels van krijg snap ik deze moeder wel.quote:
Ik kan me eigenlijk geen grote vergelijkbare moordzaak herinneren in de laatste paar jaar waarin de dader lange tijd aan de politie kon ontkomen. Met die mobieltjes, camera's, DNA-onderzoek etc. tegenwoordig wordt het natuurlijk moeilijk. Misschien hebben ze op dat stepje van Gino wel DNA van de dader aangetroffen, die al in de database zat, en hebben ze hem via zijn mobiel naar dat uitgebrande huis kunnen tracken.quote:
Bij welke moord zou je dat niet hebben? En wat wil je bereiken met je alternatief?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Mocht dit een moord zijn en in het hypothetische geval dat zo’n dader over een x aantal jaar weer vrij rondloopt zou ik daar toch heel erg veel moeite mee hebben.
Erg heftig dit.
Ik snap het ook heel goed hoor. Maar ik vind het zo "Kijk mij eens een zielige moeder van een 8jarig zoontje zijn " gehalte. Maar goed, Twitter is sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoewel ik er een beetje de kriebels van krijg snap ik deze moeder wel.
We leren onze kinderen om niet mee te gaan met vreemden, maar wat als die vreemde precies weet wat hij moet zeggen om een kind mee te lokken?
Arme jongen. Vreselijk dat het zo heeft moeten aflopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We leren onze kinderen om niet mee te gaan met vreemden, maar wat als die vreemde precies weet wat hij moet zeggen om een kind mee te lokken?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Een kind laten leven nadat je het hebt verkracht, is een enorm risico."
Om even de misselijkmakende woorden van Michel Stokx te citeren.
Oh ja. Daar waar liquidaties aan de orde van de dag zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Gaat het niet om. Als ik de provincialen mag geloven gebeurd er nooit wat ellendigs in de provincie. Dikke onzin dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja enig, ook nooit liquidaties in het openbaar of zo daar
Ik kan mij eigenlijk geen Amber Alert in Nederland herinneren waarbij uiteindelijk het kind niet is teruggevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:41 schreef JohnDDD het volgende:
Wel snel resultaat. Waarschijnlijke dader opgepakt en lichaam gevonden. Beter dan dat de familie na 20 jaar nog niets weet. Tegenwoordig wordt het toch wel heel moeilijk om echt te ontkomen na zo'n misdrijf lijkt het.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Terechte vraag waar ik ook niet zo snel antwoord op heb, maar staat vast dat ik er moeite mee heb als de dader weer op vrije voeten komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:44 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Bij welke moord zou je dat niet hebben? En wat wil je bereiken met je alternatief?
Mits veroordeeld komt hij zowieso snel weer op vrije voeten. In het uiterste geval over 16 jaar al maar waarschijnlijk eerder. Gekwalificeerde doodslag is 18 jaar, daar gaat standaard 2 jaar vanaf, mogelijk meer want reïntegratie. Dan hebben we de verzachtende omstandigheden niet meegeteld plus hij is nog maar 22 dus heeft een heel leven voor zich en dat telt voor de rechter altijd zwaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef fetX het volgende:
Mocht dit een moord zijn en in het hypothetische geval dat zo’n dader over een x aantal jaar weer vrij rondloopt zou ik daar toch heel erg veel moeite mee hebben.
Erg heftig dit.
Mooi dat je er een hele andere kwestie van weet te maken. How can we make this about you..?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Als ik de provincialen mag geloven gebeurd er nooit wat ellendigs in de provincie. Dikke onzin dus.
Dat eigen belang stel je al boven welk ander belang dan ook op het moment dat je ten eerste een kind meeneemt en ten tweede aan de gang gaat met je plan, om het zo maar te stellenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:44 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
En daarmee stelt hij zijn eigen belang (een kind kunnen verkrachten en ermee wegkomen) boven dat van het kind (niet verkracht worden en niet vermoord worden). Wie zo kan redeneren heeft geen geweten, en dat wordt 'm ook niet meer.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
In een docu over de verdwijning van Madeleine in Portugal hadden ze het over pedo netwerken die op klaarlichte dag peuters ontvoerden. Die werden dan gruwelijk misbruikt en vermoord. Alles vastgelegd op video wat circuleert in die kringen. Multi miljonairs uit Amerika vlogen in om misbruik te maken van die kinderen. Het is een bizarre wereld.
En waar kwamen die peuters vandaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
In een docu over de verdwijning van Madeleine in Portugal hadden ze het over pedo netwerken die op klaarlichte dag peuters ontvoerden. Die werden dan gruwelijk misbruikt en vermoord. Alles vastgelegd op video wat circuleert in die kringen. Multi miljonairs uit Amerika vlogen in om misbruik te maken van die kinderen. Het is een bizarre wereld.
Geplukt van de kermis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waar kwamen die peuters vandaan?
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Zijn dat diezelfde miljonairs die het arme, onschuldige Rusland al decennialang militair bedreigen en ons gedwongen hebben coronaspuiten te nemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.
Dat maak ik zelf wel uit, of ik dat wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.
In Den Haag heb je ondergrondse tunnelsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waar kwamen die peuters vandaan?
Tunnels zijn opzich meestal ondergronds.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Den Haag heb je ondergrondse tunnels
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Uiteraard. Maar wél filmpjes willen zien waarin peuters misbruikt worden zegt wel een heel klein beetje iets over je.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:59 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, of ik dat wil.
Kijk, een deskundige. Leest iedereen even mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wél filmpjes willen zien waarin peuters misbruikt worden zegt wel een heel klein beetje iets over je.
Of nou ja, eigenlijk zegt het gewoon alles over je.
Goed verhaal johquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Waarom kijk jij ernaar?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.
Ja, die naam circuleerde hier al, maar let op: er zijn meerdere Donny M's uit Geleen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:06 schreef aloa het volgende:
Donny M uit Geleen.
https://nos.nl/artikel/24(...)naar-vermiste-gino-9
Ik had het een snellere actie gevonden als het mannetje levend was teruggevonden…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:01 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi dat ze hem gevonden en de dader te pakken hebben! Snelle actie van de politie
Ja, straks gaan ze haten op de verkeerde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, die naam circuleerde hier al, maar let op: er zijn meerdere Donny M's uit Geleen.
Grote kans dat hij woensdagavond al dood was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik had het een snellere actie gevonden als het mannetje levend was teruggevonden…
Daisy Destruction was er toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.
Hij was al een cliënt van de advocaat die hem nu bijstaat… Of van het kantoor zeg maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:12 schreef aloa het volgende:
Gevonden met hulp van camera's vermoed ik. Toch wel handig dat die dingen overal hangen.
Maar er is nog niks bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:04 schreef Noek het volgende:
Ja ach, hihaho. Child trafficking is helaas gewoon gaande en er zijn landen waar kinderen gewoon opgesloten zitten en geëxploiteerd worden.
Dit is een voorbeeld hoe ziek een mens kan zijn op microniveau.
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:44 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik snap het ook heel goed hoor. Maar ik vind het zo "Kijk mij eens een zielige moeder van een 8jarig zoontje zijn " gehalte. Maar goed, Twitter is sowiesoNu staat mijn Facebook feed ook helemaal vol met zielige huismoedertjes.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:13 schreef appreciate het volgende:
[..]
Kom op drs, leer het verschil tussen na en naar.
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen we nu weer over tot de orde van de dag?
Ga dat ook maar niet op zoeken. Dat is een van de ziekste dingen waarover ik heb gelezen. Holocaust is misschien nog de uitzondering.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.
Voor Neef_Wuppie is het al weer veel te lang niet over voetbal gegaanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ff bakkie doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:23 schreef Ynske het volgende:
Hoeveelheid politie, en speurmensen/honden en helikopter bij sporthal Rolduc is echt nog heel veel
Is het al bewezen dat hij de dader is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:18 schreef nattermann het volgende:
22 jaar en dan zoiets. Heb je je zaakjes goed voor mekaar.
Ja hij is vanmiddag veroordeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het al bewezen dat hij de dader is?
Behalve dat het 'gewoon' een misbruiker was en geen netwerk van miljonairs die op klaarlichte dag peuters in Portugal ontvoerden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Die gast hebben ze gelukkig gepakt, maar het laat helaas zien dat het niet alleen maar urban legend is.
Ah, supersnelrecht.quote:
Ja of de duimschroeven flink aangedraaid bij Donny?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:12 schreef aloa het volgende:
Gevonden met hulp van camera's vermoed ik. Toch wel handig dat die dingen overal hangen.
Moeder terminaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:26 schreef Andromache het volgende:
Onvoorstelbaar leed voor deze familie. Moeder terminaal en zoontje wordt vermoord. Nota bene met andere kinderen was hij aan het voetballen, hij was niet eens alleen voor zo ver we nu weten. Wat weten die andere twee jongetjes? Ben heel benieuwd wat we straks tijdens de rechtszaak te weten krijgen.
Je kent de zaak dus totaal niet, want anders schreef je dit niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat het 'gewoon' een misbruiker was en geen netwerk van miljonairs die op klaarlichte dag peuters in Portugal ontvoerden.
Misbruik bestaat in de ergste vormen, maar dat wil niet zeggen dat dit soort docu's het niveau van hitserige stemmingmakerij ontstijgen.
Ik zie in de KLB-Linkedinreeks wel weer tegemoet hoe een of andere lifestylecoach dit helemaal op zichzelf betrekt en er een of andere vergezochte levensles uit sleurt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.
Ik begreep in ieder geval dat ze zo ziek was dat ze niet meer voor hem kon zorgen en ik begreep daaruit dat het een aflopende zaak was. Gezag overhevelen aan je oudste dochter doe je namelijk niet zo maar. Of nou ja, in eerste instantie aan de voogd.quote:
Want niet veroordeelden moeten dood?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef Magister_Artium het volgende:
Kan die Donny alsjeblieft een stuk touw meekrijgen in zijn voorarrest?
Terminaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:26 schreef Andromache het volgende:
Onvoorstelbaar leed voor deze familie. Moeder terminaal en zoontje wordt vermoord. Nota bene met andere kinderen was hij aan het voetballen, hij was niet eens alleen voor zo ver we nu weten. Wat weten die andere twee jongetjes? Ben heel benieuwd wat we straks tijdens de rechtszaak te weten krijgen.
Twitter of fecesbook.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Terminaal?
Hoe kom je daar in godsnaam bij
Kan bijvoorbeeld ook verlamd, geestesziek en/of verslaafd zijn. Door ziekte niet in staat zijn iemand op te voeden hoeft niet te betekenen dat diegene terminaal is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik begreep in ieder geval dat ze zo ziek was dat ze niet meer voor hem kon zorgen en ik begreep daaruit dat het een aflopende zaak was. Gezag overhevelen aan je oudste dochter doe je namelijk niet zo maar. Of nou ja, in eerste instantie aan de voogd.
Twitter staat er ook al vol meequote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
Krijg nu al foto van die Donny op de app.
Als het de basisschoolleraar Donny M. is, dat is 'm niet. Die zat in 2012 al op de Pabo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
En waarschijnlijk niet eens de goede Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Twitter staat er ook al vol mee
Zo gaat dat helaas tegenwoordig...
Twitter heeft hem al veroordeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want niet veroordeelden moeten dood?
Niet alleen twitter vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Twitter heeft hem al veroordeeld.
Slechte kaart.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:34 schreef J.B. het volgende:
Zelden zo'n intens triest verhaal gelezen. Moeder ziek, vader buiten beeld, je 23 jaar oudere zus met zelf al 2 kinderen krijgt de voogdij over je, en vervolgens op 9-jarige leeftijd vermoord (en misbruikt?). Hoeveel pech kan in één mensenleven samenkomen...
..... ja.... ik dacht natuurlijk weer direct lichamelijk ziek.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kan bijvoorbeeld ook verlamd, geestesziek en/of verslaafd zijn. Door ziekte niet in staat zijn iemand op te voeden hoeft niet te betekenen dat diegene terminaal is.
Hopelijk is de foto niet van een andere Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
Och, dat geeft wel weer mooie input voor deze reeks: Topicreeks: Nepverhalen op LinkedInquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.
Wat ik ook veelvuldig gelezen heb: 'Mijn moederhart huilt'. Echt,....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De how can I make this about me cultuur.
Maar heb je de juiste gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef asco het volgende:
Foto gezien van die tuup. Je ziet er als wel vaker niks geks aan.
Zelf ook nog een kindquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef asco het volgende:
Foto gezien van die tuup. Je ziet er als wel vaker niks geks aan.
Even de onderbuik extra bevestigen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik verwacht niet zo goed wat mensen eigenlijk hopen te zien aan een foto van de (vermeende) dader. Verwachten ze een kwijlende ongeschoren griezel met de broek op z'n enkels?
Volgens mij lees jij niet goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mooi dat je er een hele andere kwestie van weet te maken. How can we make this about you..?
Zo dus. Chapeau.
Misschien dat je het tussen alle debielen op Twitter kunt posten en vergeet de Action niet te cancellen.
Zo inlevend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja, die video was toch op bestelling gemaakt? (Ik wil niet naar info googlen, maar zoiets staat me bij, dat hij er flink aan verdiende.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent de zaak dus totaal niet, want anders schreef je dit niet.
Zelfs live pay per view op dark web.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, die video was toch op bestelling gemaakt? (Ik wil niet naar info googlen, maar zoiets staat me bij, dat hij er flink aan verdiende.)
Niet te bevatten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:34 schreef J.B. het volgende:
Zelden zo'n intens triest verhaal gelezen. Moeder ziek, vader buiten beeld, je 23 jaar oudere zus met zelf al 2 kinderen krijgt de voogdij over je, en vervolgens op 9-jarige leeftijd vermoord (en misbruikt?). Hoeveel pech kan in één mensenleven samenkomen...
Dat een op het oog doodnormaal iemand tot zulke ernstige dingen in staat is, vind ik wel fascinerend. Want psychisch is diegene allesbehalve doodnormaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik snap niet zo goed wat mensen eigenlijk hopen te zien aan een foto van de (vermeende) dader. Verwachten ze een kwijlende ongeschoren griezel met de broek op z'n enkels?
Ik kan me die gozer van die pedovereniging die toen jaren terug in het nieuws was nog wel herinneren...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik snap niet zo goed wat mensen eigenlijk hopen te zien aan een foto van de (vermeende) dader. Verwachten ze een kwijlende ongeschoren griezel met de broek op z'n enkels?
Ja de dader is inmiddels opgepaktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef BeriBeri het volgende:
Dus die gast die lekker zit te eten is de verkeerde Donny?
De allergevaarlijkste serie-moordenaars zijn vaak ook heel charmant en intelligent.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat een op het oog doodnormaal iemand tot zulke ernstige dingen in staat is, vind ik wel fascinerend. Want psychisch is diegene allesbehalve doodnormaal.
En dat maakt het ook zo verraderlijk, dat iemand zo'n gevaar voor anderen kan betekenen terwijl die niet gevaarlijk oogt.
Ja, dat is echt het beeld wat mensen vaak hebben van zo'n dader, maar in verreweg de meeste gevallen zien ze er niet zo uit:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan me die gozer van die pedovereniging die toen jaren terug in het nieuws was nog wel herinneren...
Klinkt alsof je Ted Bundy beschrijft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat een op het oog doodnormaal iemand tot zulke ernstige dingen in staat is, vind ik wel fascinerend. Want psychisch is diegene allesbehalve doodnormaal.
En dat maakt het ook zo verraderlijk, dat iemand zo'n gevaar voor anderen kan betekenen terwijl die niet gevaarlijk oogt.
Deze man was inderdaad wel een stereotypering.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het beeld wat mensen vaak hebben van zo'n dader, maar in verreweg de meeste gevallen zien ze er niet zo uit:
[ afbeelding ]
Vervelend he die mensen die de waarheid willen weten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zegt ie vanuit de onderbuik.quote:
Die krijgt nog niet eens een zwerfhond met zich meegelopen al heeft die een worst op zak. Geen wonder dat die het openbaar en legaal wilde maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het beeld wat mensen vaak hebben van zo'n dader, maar in verreweg de meeste gevallen zien ze er niet zo uit:
[ afbeelding ]
Hier is geen dorpspeinquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:48 schreef Nober het volgende:
Hoe laat is de publieke executie op het dorpsplein te Kerkraai?
Die ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:26 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Die krijgt nog niet eens een zwerfhond met zich meegelopen al heeft die een worst op zak. Geen wonder dat die het openbaar en legaal wilde maken.
Arm jochie. Van alle bekende zaken in NL is dit wel het meest trieste ooit in de geschiedenisquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:34 schreef J.B. het volgende:
Heeft die kleinzoon toen ook meteen zijn ouders/oma gewaarschuwd?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
,,Het was een voetbaltrainer, of dat zei hij toch”, zegt een oudere vrouw die bij het voetbalveldje staat. Haar kleinzoon was één van de andere kinderen die samen met Gino aan het voetballen was. ,,Hij zegt dat er die avond plots een man het veldje opgestapt kwam. Hij sprak Engels, en zei hij dat hij een voetbaltrainer was. Volgens mijn kleinzoon sprak hij Gino aan, en zei hij dat hij ‘best wel talent had’. Toen de andere kinderen naar huis gingen, zag mijn kleinzoon hoe Gino samen met die man vertrok.”
OchArme knul. Nietsvermoedend mee met zijn moordenaar
En om de waarheid te weten heeft het voor ons heel veel nut om te weten hoe de verdachte eruit ziet?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:30 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Vervelend he die mensen die de waarheid willen weten.
Die “grijze Tesla kinderlokker” uit Geleen van in maart van 21 jaar had vijf aangiftes tegen hem lopen…quote:
Alsof kinderen daar op letten, die kleinzoon is waarschijnlijk ook 8-9 jaar oudquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:38 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft die kleinzoon toen ook meteen zijn ouders/oma gewaarschuwd?
Is dat dezelfde dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die “grijze Tesla kinderlokker” uit Geleen van in maart van 21 jaar had vijf aangiftes tegen hem lopen…
Vijf alarmbellen waren blijkbaar nog niet genoeg om hem van de straat te weren.
22 jaar, een bekende van de politie, wist meteen welke advocaat hij moest hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:46 schreef superniger het volgende:
Wat weten we tot nu toe van die Donny M.?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
22 jaar, er was pas brand in zijn huis, een bekende van de politie, wist meteen welke advocaat hij moest hebben.
Kinderlokker?
Zet eens onder een spoiler, schrik me kapot.quote:
Het is de docu de mysterious dissapearance of madeleine mcann op Netflix. Kwam ook een moeder in voor die haar verdwenen Portugese peuter terugvond in een politiedossier. Bleek ontvoerd te zijn door een pedo netwerk en na gruwelijke misbruik om het leven gebracht. Die gekken filmen alles ook. Steenrijke mensen zijn betrokken als daders.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat het 'gewoon' een misbruiker was en geen netwerk van miljonairs die op klaarlichte dag peuters in Portugal ontvoerden.
Misbruik bestaat in de ergste vormen, maar dat wil niet zeggen dat dit soort docu's het niveau van hitserige stemmingmakerij ontstijgen.
Nee, was niet zijn huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
22 jaar, er was pas brand in zijn huis, een bekende van de politie, wist meteen welke advocaat hij moest hebben.
Kinderlokker?
"Ik deel geen profielen."quote:
Ik deel toch geen profiel? Wat zeik je? Het is gewoon een leuk filmpje van iemand die ook heeft meegezocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
"Ik deel geen profielen."
Wat een staatsdebiel ben jij toch ook.
Volgens mij had iemand een nepscreenshot op twitter geplaatst daarover, heb je een link naar een nieuwsbericht?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die “grijze Tesla kinderlokker” uit Geleen van in maart van 21 jaar had vijf aangiftes tegen hem lopen…
Vijf alarmbellen waren blijkbaar nog niet genoeg om hem van de straat te weren.
By the rivers of Babylonquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
Ze zal trouwens ook maar toevallig Donny M. heten en dat nu en je familie doodsbedreigingen krijgt via social media
Hoezo diequote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
Ze zal trouwens ook maar toevallig Donny M. heten en dat nu en je familie doodsbedreigingen krijgt via social media
https://www.1limburg.nl/p(...)kinderlokker-met-mesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand een nepscreenshot op twitter geplaatst daarover, heb je een link naar een nieuwsbericht?
Staat nergens dat hij 21-jaar is en er al 5 aangiftes lagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/p(...)kinderlokker-met-mes
Klinkt nogal vaag allemaal. Doet mij denken aan zo'n wit busje verhaal. Nergens ook een bericht te vinden dat iemand is opgepakt.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat nergens dat hij 21-jaar is en er al 5 aangiftes lagen.
Dequote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo die? Da's toch gewoon heel erg? Zat wappies die los gaan bij het eerste wat ze zien.
Terecht toch, daar heten ze Donny M. voorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Deis voor de gekkies die meteen bij die eerste Donny M. die ze zien online los gaan
Gekkies? Randmongolen bedoel je.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Deis voor de gekkies die meteen bij die eerste Donny M. die ze zien online los gaan
Ik denk ( dus dat weet ik niet zeker) dat Donny degene is die met die jongetjes in het speeltuintje voetbalde, en die zich uitgaf voor voetbal-trainer. Dat hij hem (Gino) met dat smoesje heeft meegelokt in de auto. Dat die andere jongetjes dus puur geluk hadden, dat hij niet 1 van hen heeft uitgezocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het blijft erg stil over de DNA match die is gevonden op de step. Het lijkt er dan ook op dat de step inderdaad van Gino is en tevens het DNA van de verdachte. Helemaal gezien de tijdspanne..
Denk dat de step een belangrijke vondst is..
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk ( dus dat weet ik niet zeker) dat Donny degene is die met die jongetjes in het speeltuintje voetbalde, en die zich uitgaf voor voetbal-trainer. Dat hij hem (Gino) met dat smoesje heeft meegelokt in de auto. Dat die andere jongetjes dus puur geluk hadden, dat hij niet 1 van hen heeft uitgezocht.
Als ze hem ( Gino)eerder waren gaan zoeken, was hij er misschien gewoon nog geweest.
Gekwalificeerde doodslag kent als maximumstraf levenslang…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:46 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Mits veroordeeld komt hij zowieso snel weer op vrije voeten. In het uiterste geval over 16 jaar al maar waarschijnlijk eerder. Gekwalificeerde doodslag is 18 jaar, daar gaat standaard 2 jaar vanaf, mogelijk meer want reïntegratie. Dan hebben we de verzachtende omstandigheden niet meegeteld plus hij is nog maar 22 dus heeft een heel leven voor zich en dat telt voor de rechter altijd zwaar.
Ga maar uit van een zeer teleurstellende strafje.
Is van 15 jaar verhoogd naar 25quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gekwalificeerde doodslag kent als maximumstraf levenslang…
Ah, vertel, welke miljonairs gaven opdracht?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent de zaak dus totaal niet, want anders schreef je dit niet.
Dat is gewone doodslag en is er nog niet door. Gekwalificeerde doodslag is doodslag gepleegd om een ander misdrijf te vergemakkelijken of te verhullen, staat levenslang op.quote:
https://www.hln.be/buiten(...)-gino-gaat~a61f226e/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand een nepscreenshot op twitter geplaatst daarover, heb je een link naar een nieuwsbericht?
Een 22 jarige Donny die in een tesla rijdt… het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)-gino-gaat~a61f226e/
In het filmpje vragen ze er nogmaals naar, of de roddels kloppen. Van de kinderlokker en de Tesla of dat om deze man gaat.
Michael Panhuis werd tot 28 jaar + tbs veroordeeld voor gekwalificeerde doodslagquote:
Twitter is heeft een breed riool, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef trein2000 het volgende:
Het domme commentaar op Twitter is ook niet van de lucht.
Wat een onderontwikkeld volk loopt er toch rond in Nederland, met hun oproepen tot lynchpartijen, verkeerde verdachtes en andere troep.
FOK! is niet anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef trein2000 het volgende:
Wat een onderontwikkeld volk loopt er toch rond in Nederland, met hun oproepen tot lynchpartijen, verkeerde verdachtes en andere troep.
Je zegt zelf al 'misschien' dus deze reactie is totaal overbodig. Ik gok dat de oudste zus zich al schuldig genoeg voelt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk ( dus dat weet ik niet zeker) dat Donny degene is die met die jongetjes in het speeltuintje voetbalde, en die zich uitgaf voor voetbal-trainer. Dat hij hem (Gino) met dat smoesje heeft meegelokt in de auto. Dat die andere jongetjes dus puur geluk hadden, dat hij niet 1 van hen heeft uitgezocht.
Als ze hem ( Gino)eerder waren gaan zoeken, was hij er misschien gewoon nog geweest.
Weet jij hoe laat die komt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een 22 jarige Donny die in een tesla rijdt… het lijkt me sterk.
Ben benieuwd naar de persco straks.
wanneer is de perscoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een 22 jarige Donny die in een tesla rijdt… het lijkt me sterk.
Ben benieuwd naar de persco straks.
Net Fok! Met linkjes naar de verkeerde naamgenoten en ongefundeerde beschuldigingen aan iedereen en (letterlijk, in dit geval) zijn moeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef trein2000 het volgende:
Half 5.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de persco
cc: trein2000 @:capricia
En verkrachting en vrijheidsberoving.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Michael Panhuis werd tot 28 jaar + tbs veroordeeld voor gekwalificeerde doodslag
Bij 30 jaar of langer kan de rechter volgens mij geen tbs meer opleggen. Vandaar 28 jaar
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechterquote:
Het was meer bedoelt als conclusie, niet als verwijt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net Fok! Met linkjes naar de verkeerde naamgenoten en ongefundeerde beschuldigingen aan iedereen en (letterlijk, in dit geval) zijn moeder.
Da's al jaren geleden. En volgens mij was de conclusie daar wel dat het een ongeluk was. Met een weliswaar heel vervelende afloop.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechter
Ja die waren ziedend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechter
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef Pietiserniet het volgende:
Is dit nou de Tesla-meneer? Je zou zeggen dat dat nu wel bekend is met al die aangiftes.
"pedoflikker"quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.
Hij _had_ ook een huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.
Laat in ieder geval dat flikker weg. Maar je weet nog niet eens of er een zedendelict achter zit, met je aannames.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe anders wil je het noemen als 'n man achter kleine jochies aan gaat?
Klopt ten laste werd hem gelegd : ontvoeren, verkrachten en doden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Michael Panhuis werd tot 28 jaar + tbs veroordeeld voor gekwalificeerde doodslag
Bij 30 jaar of langer kan de rechter volgens mij geen tbs meer opleggen. Vandaar 28 jaar
Half vijf dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de persco
cc: trein2000 @:capricia
lijkt me wel verstandig dat je dan even blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Half vijf dacht ik.
Ben net weg dan.
Waar moet je heen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Half vijf dacht ik.
Ben net weg dan.
Zou je met de verdachte willen ruilen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:13 schreef Barlexus het volgende:
Deze mafkees zal in de gevangenis wel een speciale behandeling krijgen. Hij zal ten allen tijde beveiligd worden. Wie kent die afleveringen van Peter t de vries met Koos H?
Dat bedoel ik. Lekker luxe leventje achter de tralies.
Beetje domme opmerking, aangezien degene op wie je reageert waarschijnlijk geen 9-jarig jochie ontvoerd en dood gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou je met de verdachte willen ruilen?
Minder films kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:13 schreef Barlexus het volgende:
Deze mafkees zal in de gevangenis wel een speciale behandeling krijgen. Hij zal ten allen tijde beveiligd worden. Wie kent die afleveringen van Peter t de vries met Koos H?
Dat bedoel ik. Lekker luxe leventje achter de tralies.
Moeder is jarig. Uit eten.quote:
Gaat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandig dat je dan even blijft
Okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
L1, npo radio 1, nos.nl en ik denk ook wel bij rtl.
Dankjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik mention een hoop users wel zometeen wanneer persco live is
5 aangiftes?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:19 schreef Andromache het volgende:
Als deze man dezelfde is van de 5 aangiftes, hoop ik dat dit de push is om veel meer geld en middelen beschikbaar te krijgen zodat meer politieagenten naar de zedenrecherche en de wijkagenten kunnen zodat zij plaats kunnen maken voor nieuwe politieagenten. Die het nu niet willen of kunnen doen vanwege bijv. salaris of te weinig opleidingsplekken of weet ik veel wat.
?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:28 schreef Confetti het volgende:
Dit is gespeeld. Heb het gevoel dat mediazaken altijd slecht aflopen.
Dat was die familie uit Den Haag. Jongetje heette Donnie of Ronnie of zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over jou, maar wie de schoen past.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was meer bedoelt als conclusie, niet als verwijt.
Naar zijn zus.
Omdat dat soort dingen altijd hoogstens dood door schuld zijn en daar staat een lage maximumstraf voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Feesboekprofielen mogen ook achterwege blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:32 schreef Rnie het volgende:
Mocht ik de volledige naam van de verdachte hier niet delen op FOK?
L1 werkt op tv (Ziggo) gewoon, op het haperen na dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iemand een werkende livestream, NOS, RTL en L1 doen het allemaal niet.
Als je de plek van het lichaam kunt aanwijzen en als verdachte wordt aangemerkt, 1+1=2quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het al bewezen dat hij de dader is?
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:35 schreef Zipportal het volgende:
NU LIVE.
https://nos.nl/livestream(...)ver-de-vermiste-gino
Zoals verwachtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:33 schreef trein2000 het volgende:
Lichaam Gino is gevonden op aanwijzing verdachte
uh okequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:35 schreef Zipportal het volgende:
NU LIVE.
https://nos.nl/livestream(...)ver-de-vermiste-gino
Ze hebben hele dure camera's dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:34 schreef Bolasie het volgende:
Hoe kan een persconferentie in 2022 nog altijd technisch gezien een zooitje zijn. Bijzonder blijft dat toch.
Wereldstad zeggen ze dan…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdachte is een inwoner van Geleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |