Daisy Destruction was er toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.
Hij was al een cliënt van de advocaat die hem nu bijstaat… Of van het kantoor zeg maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:12 schreef aloa het volgende:
Gevonden met hulp van camera's vermoed ik. Toch wel handig dat die dingen overal hangen.
Maar er is nog niks bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:04 schreef Noek het volgende:
Ja ach, hihaho. Child trafficking is helaas gewoon gaande en er zijn landen waar kinderen gewoon opgesloten zitten en geëxploiteerd worden.
Dit is een voorbeeld hoe ziek een mens kan zijn op microniveau.
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:44 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik snap het ook heel goed hoor. Maar ik vind het zo "Kijk mij eens een zielige moeder van een 8jarig zoontje zijn " gehalte. Maar goed, Twitter is sowiesoNu staat mijn Facebook feed ook helemaal vol met zielige huismoedertjes.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:13 schreef appreciate het volgende:
[..]
Kom op drs, leer het verschil tussen na en naar.
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen we nu weer over tot de orde van de dag?
Ga dat ook maar niet op zoeken. Dat is een van de ziekste dingen waarover ik heb gelezen. Holocaust is misschien nog de uitzondering.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarvan ik, uit de context op te maken, blij ben dat ik er nooit van heb gehoord.
Voor Neef_Wuppie is het al weer veel te lang niet over voetbal gegaanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kunnen we nu weer over tot de orde van de dag?
Ff bakkie doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:23 schreef Ynske het volgende:
Hoeveelheid politie, en speurmensen/honden en helikopter bij sporthal Rolduc is echt nog heel veel
Is het al bewezen dat hij de dader is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:18 schreef nattermann het volgende:
22 jaar en dan zoiets. Heb je je zaakjes goed voor mekaar.
Ja hij is vanmiddag veroordeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het al bewezen dat hij de dader is?
Behalve dat het 'gewoon' een misbruiker was en geen netwerk van miljonairs die op klaarlichte dag peuters in Portugal ontvoerden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Die gast hebben ze gelukkig gepakt, maar het laat helaas zien dat het niet alleen maar urban legend is.
Ah, supersnelrecht.quote:
Ja of de duimschroeven flink aangedraaid bij Donny?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:12 schreef aloa het volgende:
Gevonden met hulp van camera's vermoed ik. Toch wel handig dat die dingen overal hangen.
Moeder terminaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:26 schreef Andromache het volgende:
Onvoorstelbaar leed voor deze familie. Moeder terminaal en zoontje wordt vermoord. Nota bene met andere kinderen was hij aan het voetballen, hij was niet eens alleen voor zo ver we nu weten. Wat weten die andere twee jongetjes? Ben heel benieuwd wat we straks tijdens de rechtszaak te weten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |