En verkrachting en vrijheidsberoving.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Michael Panhuis werd tot 28 jaar + tbs veroordeeld voor gekwalificeerde doodslag
Bij 30 jaar of langer kan de rechter volgens mij geen tbs meer opleggen. Vandaar 28 jaar
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechterquote:
Het was meer bedoelt als conclusie, niet als verwijt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net Fok! Met linkjes naar de verkeerde naamgenoten en ongefundeerde beschuldigingen aan iedereen en (letterlijk, in dit geval) zijn moeder.
Da's al jaren geleden. En volgens mij was de conclusie daar wel dat het een ongeluk was. Met een weliswaar heel vervelende afloop.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechter
Ja die waren ziedend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechter
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef Pietiserniet het volgende:
Is dit nou de Tesla-meneer? Je zou zeggen dat dat nu wel bekend is met al die aangiftes.
"pedoflikker"quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.
Hij _had_ ook een huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
22-jarige tokkie in een Tesla. Lijkt me sterk. De Tesla-rijder zal wel een andere pedoflikker zijn geweest.
Laat in ieder geval dat flikker weg. Maar je weet nog niet eens of er een zedendelict achter zit, met je aannames.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe anders wil je het noemen als 'n man achter kleine jochies aan gaat?
Klopt ten laste werd hem gelegd : ontvoeren, verkrachten en doden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Michael Panhuis werd tot 28 jaar + tbs veroordeeld voor gekwalificeerde doodslag
Bij 30 jaar of langer kan de rechter volgens mij geen tbs meer opleggen. Vandaar 28 jaar
Half vijf dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de persco
cc: trein2000 @:capricia
lijkt me wel verstandig dat je dan even blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Half vijf dacht ik.
Ben net weg dan.
Waar moet je heen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Half vijf dacht ik.
Ben net weg dan.
Zou je met de verdachte willen ruilen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:13 schreef Barlexus het volgende:
Deze mafkees zal in de gevangenis wel een speciale behandeling krijgen. Hij zal ten allen tijde beveiligd worden. Wie kent die afleveringen van Peter t de vries met Koos H?
Dat bedoel ik. Lekker luxe leventje achter de tralies.
Beetje domme opmerking, aangezien degene op wie je reageert waarschijnlijk geen 9-jarig jochie ontvoerd en dood gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou je met de verdachte willen ruilen?
Minder films kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:13 schreef Barlexus het volgende:
Deze mafkees zal in de gevangenis wel een speciale behandeling krijgen. Hij zal ten allen tijde beveiligd worden. Wie kent die afleveringen van Peter t de vries met Koos H?
Dat bedoel ik. Lekker luxe leventje achter de tralies.
Moeder is jarig. Uit eten.quote:
Gaat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandig dat je dan even blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |