Het kan natuurlijk ook gewoon een Nederlander zijn die zich als een Engelse trainer voordoet. Is een heel leuk filmpje van bij VI ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:07 schreef maily het volgende:
[..]
You play good football.
Is aardig verstaanbaar voor een Nederlandstalig kind.
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Vraag me wel af hoe een Engels sprekende man met kleine kinderen communiceert. Kunnen die op die leeftijd al Engels?
quote:Geleen/Kerkrade - Na het aanhouden van een verdachte in het onderzoek naar de vermissing van Gino van der Straeten, is vanmorgen, bij een woning in Geleen een lichaam aangetroffen. De politie houdt er ernstig rekening mee dat dit het lichaam van Gino is. Nader onderzoek vindt op dit moment plaats
Dit.quote:
Als dit deze man is die het heeft gedaan heeft de politie wat uit te leggenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:48 schreef Za het volgende:
[..]
Je verdient geen antwoord, maar ok.
https://www.ad.nl/limburg(...)-in-geleen~acb8ef9d/
https://www.1limburg.nl/zoektocht-gino-lichaam-gevonden-geleenquote:De man die vastzit vanwege de verdwijning van de negenjarige Gino van der Straeten wordt op dit moment verdacht van ontvoering. Het zou gaan om de 22-jarige Donny M. uit Geleen, al kan de politie dit nog niet bevestigen. De man is een bekende van politie en justitie, maar advocate Sjanneke de Crom wil daar verder niet op ingaan. "Deze man is mijn cliënt, maar ik ga verder niet in op deze of eerdere zaken", laat zij weten aan L1.
Had destijds ook een mes bij zich volgens berichten. Blijkbaar wordt er toch te weinig effort gestoken in het tijdig opsporen van dit soort pedoflikkers.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als dit deze man is die het heeft gedaan heeft de politie wat uit te leggen
https://www.1limburg.nl/e(...)rand-woningen-geleenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grote kans ja.
Omgeving Opbraakstraat in Geleen volgens de Limburger.
Nee, dan zouden ze wel zeggen dat het jongetje terecht is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:49 schreef Eightyone het volgende:
'Een lichaam'. Dat klinkt niet als levend.
Bekende van politie en justitie....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog wat extra info over de vermoedelijke dader.
[..]
https://www.1limburg.nl/zoektocht-gino-lichaam-gevonden-geleen
De politie kampt al jaren met een serieus personeelstekort. Ik weet niet of je ze dit kan aanrekenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had destijds ook een mes bij zich volgens berichten. Blijkbaar wordt er toch te weinig effort gestoken in het tijdig opsporen van dit soort pedoflikkers.
Gevonden in lindenheuvel. Meest criminele beurt geleenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef westwoodblvd het volgende:
Volgens RTL is het inderdaad het jongetje.
Goed, de overheid dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De politie kampt al jaren met een serieus personeelstekort. Ik weet niet of je ze dit kan aanrekenen.
Is de vraag of het nu tijd is voor zo'n discussie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als dit deze man is die het heeft gedaan heeft de politie wat uit te leggen
22-jarige in een Tesla zou ook wel opvallenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had destijds ook een mes bij zich volgens berichten. Blijkbaar wordt er toch te weinig effort gestoken in het tijdig opsporen van dit soort pedoflikkers.
Kinderen proberen mee te lokken in z'n auto. Met 'n mes op zak.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is de vraag of het nu tijd is voor zo'n discussie.
Maar hij had in feite niets gedaan he? Je kunt niet preventief iemand de cel in gooien denk ik.
Niet het deel wat nu genoemd wordt dat is gewoon een goede buurt vol redelijk grote eengezinswoningen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gevonden in lindenheuvel. Meest criminele beurt geleen
Dat is nog redelijk jong. Had gedacht dat het een oude kerel was.quote:
Oude kerels heten geen Donny.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk jong. Had gedacht dat het een oude kerel was.
Ik ook maar helaas had ik gisteren al het idee dat dit niet goed kon aflopen. Binnen 24 uur denk je nog oke misschien weggelopen ofzo maar na 3 dagen mweh.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:53 schreef Ed1234 het volgende:
Wat naar, ik hoopte toch op een goede afloop
Waar is het bewijs dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kinderen proberen mee te lokken in z'n auto. Met 'n mes op zak.
Tsja. Wat mij betreft reden genoeg om iemand op te sluiten.
Moet je hem eerst vinden, dan moet er bewijs zijn (en dat is niet een verhaal van 1 kind) en dan nog heb je het over geen zwaar misdrijf. En ik hoef niet in een maatschappij te leven waarin een gedachte of een voorhandeling bestraft wordt alsof het de daad zelf betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kinderen proberen mee te lokken in z'n auto. Met 'n mes op zak.
Tsja. Wat mij betreft reden genoeg om iemand op te sluiten.
We wisten denk ik allemaal wel dat het zo zou aflopen, maar je hoopt natuurlijk heel erg dat hij gewoon levend en wel wordt gevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas had ik gisteren al het idee dat dit niet goed kon aflopen. Binnen 24 uur denk je nog oke misschien weggelopen ofzo maar na 3 dagen mweh.
Als de dader nu is opgepakt en hij heeft de jongen nog ergens levend ergens verstopt betekent dat dit jongetje nu geen eten en drinken meer krijgt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We wisten denk ik allemaal wel dat het zo zou aflopen, maar je hoopt natuurlijk heel erg dat hij gewoon levend en wel wordt gevonden.
Precies dit.. Tegen beter weten in misschien maar toch blijf je ergens hopen op een goed einde.. Arm kereltje..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We wisten denk ik allemaal wel dat het zo zou aflopen, maar je hoopt natuurlijk heel erg dat hij gewoon levend en wel wordt gevonden.
Daar is toch nog lang geen sprake van?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De ovj zal voor de lengte van de hechtenis een ten laste legging nodig hebben om het regime te kunnen bepalen. Doorgaans wordt daar dan de zwaarste verdenking voor genomen die plausibel te onderbouwen is. Dat hoeft niet perse met zwaarwegend bewijs, maar er moet wel wat meer achter zitten dan een vermoeden.
Het lijkt er sterk op dat hij is overleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:58 schreef Barlexus het volgende:
en hij heeft de jongen nog ergens levend ergens verstopt betekent dat dit jongetje nu geen eten en drinken meer krijgt.
Ze hebben een lichaam gevonden en houden er erg rekening mee dat het Gino is....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:58 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Als de dader nu is opgepakt en hij heeft de jongen nog ergens levend ergens verstopt betekent dat dit jongetje nu geen eten en drinken meer krijgt.
oke dat lees ik nu pasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben een lichaam gevonden en houden er erg rekening mee dat het Gino is....
Een roofdier laat zijn prooi niet leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |