En kindermisbruikers zijn soms niet eens pedofielen...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vaak vindt misbruik plaats in de vertrouwde kring (familie, vrienden, kennissen) en zijn de meeste pedofielen dus gewiekster dan zich te richten op wildvreemde kinderen. Zou ook nogal opvallen als je als een hongerige hyena steeds bij speeltuinen rondhangt.
Vast een geboren meisje dat zich nu identificeert als jongen en zo wil worden aangesprokenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar is Cynthia in die regionen een gebruikelijke jongensnaam?![]()
Poor kid.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar is Cynthia in die regionen een gebruikelijke jongensnaam?![]()
Mja, dat heeft mogelijk ook wel met de stand van de (opsporings)techniek in die tijd te maken. Iemand als Michael Panhuis was waarschijnlijk ook wel met zijn daad weggekomen als die in de jaren 80 was gepleegd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
In 1986 is er een 7-jarig meisje uit IJmuiden vermist geraakt, dat meisje is nooit gevonden.
Jack the Ripper had ook mazzel dat forensisch opsporingsonderzoek eind 19e eeuw nog in de kinderschoenen stond.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, dat heeft mogelijk ook wel met de stand van de (opsporings)techniek in die tijd te maken. Iemand als Michael Panhuis was waarschijnlijk ook wel met zijn daad weggekomen als die in de jaren 80 was gepleegd.
Cheryl Morriën vermoord door monster Michel Stokx, overigens kan ik uit zeer betrouwbare bron zeggen dat zijn "dood" geen ongelukje was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
In 1986 is er een 7-jarig meisje uit IJmuiden vermist geraakt, dat meisje is nooit gevonden.
Ja, al veel vroeger dan 9 jaar. Mede door youtube filmpjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Vraag me wel af hoe een Engels sprekende man met kleine kinderen communiceert. Kunnen die op die leeftijd al Engels?
In Limburg niet lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Vraag me wel af hoe een Engels sprekende man met kleine kinderen communiceert. Kunnen die op die leeftijd al Engels?
In de fik gevlogen tochquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cheryl Morriën vermoord door monster Michel Stokx, overigens kan ik uit zeer betrouwbare bron zeggen dat zijn "dood" geen ongelukje was.
Ik betwijfel het. Wellicht had het wel wat langer geduurd, maar denk dat ze uiteindelijk wel terecht waren gekomen bij een zedendelinquent die in een nabijgelegen instelling resideerde. En daar (te) veel vrijheden genoot.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, dat heeft mogelijk ook wel met de stand van de (opsporings)techniek in die tijd te maken. Iemand als Michael Panhuis was waarschijnlijk ook wel met zijn daad weggekomen als die in de jaren 80 was gepleegd.
Jup, ongelukje met terpentine en gestoten aan een TL buis, iedereen die in de bak heeft gezeten weet hoe hoog die dingen hangen.quote:
Die hebben ze gewoon goed mishandeld anders had die zijn mond ook gehouden en was ze nooit gevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220522_96043588quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik wel, echt heel lang geleden, liep met mijn oppas kindje in het centrum in Amsterdam stond er opeens een vent met zijn stijve snikkel in zijn hand voor ons. Ik was zelf nog tiener en schrok er heel erg van.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van alle tijden. Toen ik nog jong was gingen er altijd verhalen rond over potloodventers, mannen in lange leren jassen. Ook nooit zelf waargenomen overigens.
Waarom zouden 9-jarigen in Limburg geen Engels kunnen? De onderwijsstandaarden zijn in heel Nederland gelijk.quote:
Had hij zich netjes geschorenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik wel, echt heel lang geleden, liep met mijn oppas kindje in het centrum in Amsterdam stond er opeens een vent met zijn stijve snikkel in zijn hand voor ons. Ik was zelf nog tiener en schrok er heel erg van.
Omdat Limburg een achterlijke provincie is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zouden 9-jarigen in Limburg geen Engels kunnen? De onderwijsstandaarden zijn in heel Nederland gelijk.
Ja die zijn hier ook nog niet voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Life Coach Ida stelt de relevante vragen.
Daar zijn de meningen sterk verdeeld over (dat Michel Stokx haar vermoord heeft), de zaak is heel raar. De moeder van Cheryl is een vriendin van mijn moeder dus nauw betrokken geweest bij die zaak.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Cheryl Morriën vermoord door monster Michel Stokx, overigens kan ik uit zeer betrouwbare bron zeggen dat zijn "dood" geen ongelukje was.
Ik ga vandaag naar Amsterdam 🤞quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik wel, echt heel lang geleden, liep met mijn oppas kindje in het centrum in Amsterdam stond er opeens een vent met zijn stijve snikkel in zijn hand voor ons. Ik was zelf nog tiener en schrok er heel erg van.
We zullen het helaas nooit zeker weten, maar de aanwijzingen waren wel heel sterk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen sterk verdeeld over (dat Michel Stokx haar vermoord heeft), de zaak is heel raar. De moeder van Cheryl is een vriendin van mijn moeder dus nauw betrokken geweest bij die zaak.
You play good football.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Tegenwoordig krijgen kinderen op de basisschool al Engels en daarnaast leren ze veel van tv, YouTube en games etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:52 schreef westwoodblvd het volgende:
is limburg xdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zouden 9-jarigen in Limburg geen Engels kunnen? De onderwijsstandaarden zijn in heel Nederland gelijk.
Likes scoren. Ja dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:21 schreef Za het volgende:
[..]
En waarom plaatsen mensen vervolgens deze tweets met plaatjes in deze thread?
Doen ze dat ook voor zichzelf, heel erg onzekere mensen etc?
Euh ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een rechtszaak over een kind betasten?
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Gearresteerd op verdenking van ontvoering.quote:
Er zijn natuurlijk wel veel meer valse bekentenissen bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zullen het helaas nooit zeker weten, maar de aanwijzingen waren wel heel sterk.
Feit is dat zijn advocaat het zelfs bevestigt heeft.
quote:
Klopt. Maar als niemand weet waar die is en of ie nog leeft kan je moeilijk nu al moord ten laste leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Gearresteerd op verdenking van ontvoering.
Meestal worden toch de hoogst mogelijke verdenkingen aangebracht, opdat men dan later alsnog naar beneden kan bijstellen ipv andersom?
Zal gewoon bewijs van zijn. Ik denk dat die step dumpen en die auto deze man met elkaar connecten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Meestal worden toch de hoogst mogelijke verdenkingen aangebracht, opdat men dan later alsnog naar beneden kan bijstellen ipv andersom?
Hoogst mogelijk, dat is toch ook ontvoering op dit moment, zou je denken? Er is immers nog niks gevonden verder.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Zo te horen(/lezen) een Nederlander/Limburger die doet alsof ie Engels spreekt.quote:
Op rechtspraak.nl vind je zowat dagelijks een uitspraak in zaken waarbij een kind (mogelijk) betast is, in allerlei gradaties.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan normaal? Of nou ja, het lijkt me niet meer dan normaal dat er een rechtszaak volgt als iemand op zoiets betrapt wordt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij heeft de moord bekend tegenover zijn advocaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zullen het helaas nooit zeker weten, maar de aanwijzingen waren wel heel sterk.
Feit is dat zijn advocaat het zelfs bevestigt heeft.
Maar dan nog weet je het niet zeker....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft de moord bekend tegenover zijn advocaat.
https://dvhn.nl/groningen(...)ntaire-27715833.html
Ik ga zo de straat op, ik heb gelukkig mijn scherfvest aanquote:
Dit is bij tenlastelegging. Zonder bewijs dat iemand dood is, lijkt het me ook moeilijk om iemand van moord te verdenken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Wat een verknipte gast, die ging echt bewust op kinderjacht een wist precies hoe 'ie de politie om de tuin kon leiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je eraan twijfelen als hij het zelf naar buiten brengt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar dan nog weet je het niet zeker....
De ovj zal voor de lengte van de hechtenis een ten laste legging nodig hebben om het regime te kunnen bepalen. Doorgaans wordt daar dan de zwaarste verdenking voor genomen die plausibel te onderbouwen is. Dat hoeft niet perse met zwaarwegend bewijs, maar er moet wel wat meer achter zitten dan een vermoeden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat er zieke geesten zijn die erop kicken om valse bekentenissen af te leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zou je eraan twijfelen als hij het zelf naar buiten brengt?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:01 schreef Woonbootjes het volgende:
Op 2000 Alarm Limburg Zuid staan wat tijden over Zedenzaken en Plaats Delict
Deze jongen heeft natuurlijk wel een enorm slechte tijd met een zieke moeder, uit huis worden geplaatst, bij je zus moeten wonen waarvan de buren zeggen dat daar ruzie is. En dan geeft iemand ineens complimenten dat je echt goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:44 schreef lno_ het volgende:
Als negen jarige bij een onbekende in de auto stappen (die ook nog eens geen Nederlands spreekt). Ik waarschuw mijn kinderen hier altijd voor. Maar blijkbaar is het zo makkelijk.
Onmogelijk...je kan iemand niet verdenken van een moord als er geen lichaam is. In dit geval zijn alle scenario's nog mogelijk. Zal eerder zijn ontvoering met gevaar voor samenleving en dan kan je een hele tijd voor het onderzoek achter de deur.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De ovj zal voor de lengte van de hechtenis een ten laste legging nodig hebben om het regime te kunnen bepalen. Doorgaans wordt daar dan de zwaarste verdenking voor genomen die plausibel te onderbouwen is. Dat hoeft niet perse met zwaarwegend bewijs, maar er moet wel wat meer achter zitten dan een vermoeden.
De moeder schijnt wel ernstig ziek te zijn en ik begreep dat zus Kelly (al dan niet tijdelijke?) voogdij zou krijgen? Doe je niet zomaar lijkt me, klinkt eerder als vooruitlopend op de toekomst?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]Nou, ik zeg het nog 1 keer: ik plaatste deze omdat het een vraag bij me opriep over de moeder. Ik ga heus niet random alle plaatjes posten van Gerda's en Gonnies.
Bij mijn weten gaat men direct voor het hoogst mogelijke, en zwakt dat dan later eventueel af, maar niet andersom. Het zou BTW voor nu ook nog "onttrekking aan de ouderlijke macht" zijn ipv ontvoering zover ik weet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoogst mogelijk, dat is toch ook ontvoering op dit moment, zou je denken? Er is immers nog niks gevonden verder.
Ze zullen vast weer géén idee hebben wat ze doen, zat de politie maar op FOK!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:26 schreef Za het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaat men direct voor het hoogst mogelijke, en zwakt dat dan later eventueel af, maar niet andersom. Het zou BTW voor nu ook nog "onttrekking aan de ouderlijke macht" zijn ipv ontvoering zover ik weet.
Het lijkt of ze random die pedofiel uit Geleen aan de tand willen voelen, waar al eerder over geschreven is ipv een direct spoor.
Ja, dat is dus precies wat ik niet zeg. Ik ben het eens met de rest van je post. Vandaar dat ontvoering nu ten laste wordt gelegd, omdat er nog geen onderbouwing van moord gegeven kan worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Onmogelijk...je kan iemand niet verdenken van een moord als er geen lichaam is. In dit geval zijn alle scenario's nog mogelijk. Zal eerder zijn ontvoering met gevaar voor samenleving en dan kan je een hele tijd voor het onderzoek achter de deur.
Random?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:26 schreef Za het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaat men direct voor het hoogst mogelijke, en zwakt dat dan later eventueel af, maar niet andersom. Het zou BTW voor nu ook nog "onttrekking aan de ouderlijke macht" zijn ipv ontvoering zover ik weet.
Het lijkt of ze random die pedofiel uit Geleen aan de tand willen voelen, waar al eerder over geschreven is ipv een direct spoor.
Precies, bij Cheryl’s moeder/zus zijn ook twijfels. Haar vader heeft dit niet eens meer meegemaakt, hij is overleden door ziekte al een hele tijd terug. Dat is toch vreselijk, dat je overlijdt zonder ooit te weten wat er met je dochter is gebeurd 😢quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar dan nog weet je het niet zeker....
Je kan iemand voor vrijwel alles 72 uur vast zetten, daarna moet je met een echte aanklacht komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Onmogelijk...je kan iemand niet verdenken van een moord als er geen lichaam is. In dit geval zijn alle scenario's nog mogelijk. Zal eerder zijn ontvoering met gevaar voor samenleving en dan kan je een hele tijd voor het onderzoek achter de deur.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontvoering~a61f226e/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
Even gewerkt, ben nu net thuis.
Heb ik iets gemist? Hoorde net op de autoradio dat er iemand is opgepakt.
Hoe kom je daarbij? Er zijn ook veroordelingen geweest zonder lichaam.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet. Gaat dus niet veel aandacht naar uit verder.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Op rechtspraak.nl vind je zowat dagelijks een uitspraak in zaken waarbij een kind (mogelijk) betast is, in allerlei gradaties.
Die niet zo flauw.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Ze zullen vast weer géén idee hebben wat ze doen, zat de politie maar op FOK!
Sterker nog, de laatste jaren is dit een trend, volgens mij was de eerste zaak van moord en geen lijk ergens in de jaren 90.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Er zijn ook veroordelingen geweest zonder lichaam.
Het is wel uitzonderlijk en zonder lichaam is het wel vele malen lastiger te bewijzen allemaal.
Wie zegt dat ze dat al niet gedaan hebben?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef Za het volgende:
[..]
Die niet zo flauw.
Iemand die een kind ontvoerd met als doel misbruik kan ergens een plek hebben om het kind vast te houden.
Dan ga je die persoon toch observeren en volgen ipv op het bureau zetten.
Kwestie van kenteken platen scannen van locaties A speeltuin. Locatie B vindplaats step en dan kom je op C. Die computers kunnen dat tegenwoordig zo goed. En dat scan apparatuur staat tegenwoordig overal opgesteld. Ik weet niet of dat jongetje misschien toch een mobieltje bij zich had.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:26 schreef Za het volgende:
[..]
Ze weten vast niet wat ze doen nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef Za het volgende:
[..]
Die niet zo flauw.
Iemand die een kind ontvoerd met als doel misbruik kan ergens een plek hebben om het kind vast te houden.
Daarom staat er ook nog achter in dit geval is alles nog mogelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Er zijn ook veroordelingen geweest zonder lichaam.
Het is wel uitzonderlijk en zonder lichaam is het wel vele malen lastiger te bewijzen allemaal.
Er schijnt al maanden een Geleense pedofiel rond te rijden die kinderen in zijn Tesla probeert mee te lokken.quote:
Ja, als ze dat als voornaamste scenario hebben is dat ongetwijfeld hoe ze handelen. Maar misschien is dat wel niet het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef Za het volgende:
[..]
Die niet zo flauw.
Ze heeft volgens haar eigen website best wel wat zedenzaken en misbruikzaken gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
De man die is opgepakt voor de vermeende ontvoering van Gino deed zelf een beroep op advocaat Sjanneke de Crom. ,,Hij had aangegeven dat hij mij graag als zijn advocaat wilde.” De Crom wil niet zeggen of zij haar cliënt vaker heeft vertegenwoordigd in strafzaken.