Nergens, ik doe die bewering ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:04 schreef Momo het volgende:
Waar staat dat hij de grens is over gereden?
Dan plaats je toch niet zo'n achterlijk plaatje?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ twitter ]
De moeder stervende? Heb ik wat gemist?
Mijn post is puur gebaseerd op feitelijke statistieken van dit soort daden. Hoe vaak dit soort verdwijningen bij speeltuintjes zijn gebeurd....Mensen die dit soort dingen willen doen zijn vaak aanwezig bij speeltuintjes. Dat is geen toeval.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pure speculatie, we weten verder niks.
Misschien was het een bekende. Of toch een impulsieve actie, geen idee.
Een misdrijf staat niet vast.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:05 schreef Barlexus het volgende:
Meestal acteren dit soort mensen met voorbedachte rade als ze dit willen gaan doen. Waarschijnlijk wilde deze man dit al heel lang doen. Hij moet dus een plan gehad hebben. Ook een plan wat er met jongetje moest gebeuren om hem nooit meer terug te laten vinden.
Het punt is dat het helemaal niet vaak gebeurd dat vreemde kinderlokkers bij willekeurige speeltuintjes staan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:10 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Mijn post is puur gebaseerd op feitelijke statistieken van dit soort daden. Hoe vaak dit soort verdwijningen bij speeltuintjes zijn gebeurd....Mensen die dit soort dingen willen doen zijn vaak aanwezig bij speeltuintjes. Dat is geen toeval.
Op het moment dat de politie geanalyseerd heeft dat de step inderdaad van het jongetje is. Kan je gewoon spreken van een misdrijf.quote:
Ik weet niet hoe je aan deze informatie komt. Ze staan altijd op plekken waar veel kinderen zijn. Scholen, speeltuintjes, zwembaden....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het punt is dat het helemaal niet vaak gebeurd dat vreemde kinderlokkers bij willekeurige speeltuintjes staan.
Maar niet van "een plan wat er met jongetje moest gebeuren om hem nooit meer terug te laten vinden."quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:12 schreef Barlexus het volgende:
Op het moment dat de politie geanalyseerd heeft dat de step inderdaad van het jongetje is. Kan je gewoon spreken van een misdrijf.
Mensen plaatsen dit soort dingen ook niet voor het slachtoffer of familie van het slachtoffer. Mensen plaatsen dit voor zichzelf. Veelal heel erg onzekere mensen die alleen maar bezig zijn met hoe anderen naar hun kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Dan plaats je toch niet zo'n achterlijk plaatje?
Het is dus duidelijk dat die man die meevoetbalde met Gino wegging.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:55 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
"Man aangehouden in vermissingzaak Gino"
In dit artikel staat het gesprek wat die jongetjes met die man in de speeltuin hebben gehad.
Ik weet niet of dat al besproken was.
Inmiddels wel want lijkt me stug dat hij nu al 2,5 dag zonder gezien te worden ronddwaalt. Dus als hij nog leeft wordt hij ergens vastgehouden.quote:
Die plekken zijn er ook overal.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:15 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aan deze informatie komt. Ze staan altijd op plekken waar veel kinderen zijn. Scholen, speeltuintjes, zwembaden....
Altijd? Ik heb zelf kinderen, en kom ze nooit tegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:15 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aan deze informatie komt. Ze staan altijd op plekken waar veel kinderen zijn. Scholen, speeltuintjes, zwembaden....
We gaan het zien of deze jongen nog levend terug gevonden wordt. Het kan wel natuurlijk. Niet iedere pedofiel kan een moord plegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:15 schreef Za het volgende:
[..]
Maar niet van "een plan wat er met jongetje moest gebeuren om hem nooit meer terug te laten vinden."
Dat komt omdat het aantal pedofielen heel klein is. De kans dat je ze tegenkomt zal natuurlijk heel klein zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Altijd? Ik heb zelf kinderen, en kom ze nooit tegen.
Meestal is het toch een bekende, en geen ‘vreemde’ kinderlokker.
Wat niet betekent , dat het in dit geval niet een vreemde is.
En waarom plaatsen mensen vervolgens deze tweets met plaatjes in deze thread?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen plaatsen dit soort dingen ook niet voor het slachtoffer of familie van het slachtoffer. Mensen plaatsen dit voor zichzelf. Veelal heel erg onzekere mensen die alleen maar bezig zijn met hoe anderen naar hun kijken.
Want normaal stellen ze zich altijd netjes voor, zo van "Hallo, ik ben kinderlokker. Als je het niet erg vindt kom ik hier ook even bij staanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Altijd? Ik heb zelf kinderen, en kom ze nooit tegen.
Meestal is het toch een bekende, en geen ‘vreemde’ kinderlokker.
Wat niet betekent , dat het in dit geval niet een vreemde is.
" Toen de andere kinderen naar huis gingen, zag mijn kleinzoon hoe Gino samen met die man vertrok."quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:18 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.welingelichte(...)tbaltrainer-was.html
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren… Jaren geleden eens een jong tienermeisje die door haar buurman om het leven was gebracht…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:20 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Dat komt omdat het aantal pedofielen heel klein is. De kans dat je ze tegenkomt zal natuurlijk heel klein zijn.
Het gebeurt om de paar jaar ofzo als er weer zo zaak in het nieuws komt waarbij een minderjarige ontvoerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |