abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204949749
Ik heb in het jaar 2021 aangifte inkomstenbelasting ingevuld. In het jaar 2022 heb ik een kleine wijziging aangebracht voor de aangifte inkomstenbelasting 2021, ik had namelijk 3000 euro extra schuld die ik niet had ingevuld. Daarna heb ik een definitieve bereking gekregen van de belastingdienst voor het jaar 2021. Eerst was mijn totale vermogen min de schuld , 63.000 euro. Na die ene wijziging is mijn vermogen dus 60.000 euro (valt nu dus onder de heffingsvrije vermogen ).

Nu is het zo dat wanneer een andere overheidsorganisatie aan de belastingdienst vraagt van wat mijn totale vermogen was in 2021, dan geeft de belastingdienst oude cijfers door dus de eerste aangifte inkomstenbelasting , zonder te kijken naar de nieuwste aangifte. En dat veroorzaakt dus problemen.

Wat kun je doen in dit geval?

[ Bericht 2% gewijzigd door slavaukrainii op 03-06-2022 11:59:46 ]
pi_204949769
Heb je bellen met de belastingdienst al geprobeerd?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:58:13 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_204949795
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef slavaukrainii het volgende:
Wat kun je doen in dit geval?
In 2021 deed je aangifte voor 2020

In 2022 paste je 2021 aan? dat staat er

In 2022 werd 2021 definitief met 63k, terwijl je in 2021 in 2020 -3000 wilde?

Er klopt iets niet in je jaren, of, het verhaal van de belastingdienst doorgeeft klopt wel ;)

En wat je kan doen als je het niet eens bent met de belastingdienst, bellen en bezwaar maken als de termijnen nog niet verstreken zijn.
Dum de dum
pi_204949829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:55 schreef Dries4Ever het volgende:
Heb je bellen met de belastingdienst al geprobeerd?
Ja die zeggen van we kijken naar de nieuwste gegevens. Dat doen ze bij mij niet. Wanneer ik afdeling vermogen bel en vraag van wat is mijn totale vermogem voor het jaar 2021 , dan geven ze dus de oude gegevens door aan mij.

Als ik ze dan erop wijs dat er een wijziging heeft plaats gevonden en ik dus een nieuwe definitieve berekening heb gekregen van de belasting inspecteur voor het jaar 2021, dan zeggen ze: oooh ja ik zie het.....

Ik denk dat ze hier mij bewust in de problemen proberen te brengen. Heb daarom een klacht ingediend via www.rivg.nl

Want als je verkeerde cijfers doorgeeft aan andere overheidsinstellingen moet ik dus in bezwaar en bewijzen dat het niet klopt.
pi_204949919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:02 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja die zeggen van we kijken naar de nieuwste gegevens. Dat doen ze bij mij niet. Wanneer ik afdeling vermogen bel en vraag van wat is mijn totale vermogem voor het jaar 2021 , dan geven ze dus de oude gegevens door aan mij.

Als ik ze dan erop wijs dat er een wijziging heeft plaats gevonden en ik dus een nieuwe definitieve berekening heb gekregen van de belasting inspecteur voor het jaar 2021, dan zeggen ze: oooh ja ik zie het.....

Ik denk dat ze hier mij bewust in de problemen proberen te brengen. Heb daarom een klacht ingediend via www.rivg.nl

Want als je verkeerde cijfers doorgeeft aan andere overheidsinstellingen moet ik dus in bezwaar en bewijzen dat het niet klopt.
Dat denk ik ook. Ze vinden je gewoon niet aardig en ondanks dat het voor hun lastiger is om individuele gevallen anders te behandelen dan de massa steken ze wel graag tijd en moeite in het jou zo moeilijk mogelijk te maken.

Maar ergens zal er wel iets niet goed doorgegeven zijn. De jaartallen zijn zoals aangegeven al wel een beetje vreemd
pi_204950168
quote:

[..]

Wat zul je een zwaar leven hebben als je denkt dat ze tegen jou zijn en doelbewust jou in de problemen willen brengen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204950240
Ik zou even bellen met de Belastingdienst om te kijken wat en waar er mis is gegaan.

Het zou kunnen zijn dat de Belastingdienst het vermogen eerder door heeft gegeven dan dat ze je aangifte verwerkt hebben en daardoor nog het oude bedrag hebben doorgegeven. Weet je op welke datum je de aangifte hebt gedaan, op welke datum je de definitieve belastingaangifte hebt binnen gekregen, op welke datum het verzoek door de overheidsinstantie is gedaan en op welke datum de belastingdienst heeft geantwoord.

Ook is het voor mij de vraag welk vermogen op welke datum precies is gevraagd. Is het vermogen op 1 januari 2021 opgevraagd en is de schuld pas daarna er bij gekomen (bijv door studiekosten in het jaar 2021), dan zou het ook logisch zijn als het hogere vermogen wordt doorgegeven.
pi_204950276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:41 schreef simonblue het volgende:
Ik zou even bellen met de Belastingdienst om te kijken wat en waar er mis is gegaan.

Het zou kunnen zijn dat de Belastingdienst het vermogen eerder door heeft gegeven dan dat ze je aangifte verwerkt hebben en daardoor nog het oude bedrag hebben doorgegeven. Weet je op welke datum je de aangifte hebt gedaan, op welke datum je de definitieve belastingaangifte hebt binnen gekregen, op welke datum het verzoek door de overheidsinstantie is gedaan en op welke datum de belastingdienst heeft geantwoord.

Ook is het voor mij de vraag welk vermogen op welke datum precies is gevraagd. Is het vermogen op 1 januari 2021 opgevraagd en is de schuld pas daarna er bij gekomen (bijv door studiekosten in het jaar 2021), dan zou het ook logisch zijn als het hogere vermogen wordt doorgegeven.
Nee de schuld van 3000 euro was er al. Had dat alleen niet ingevuld bij de eerste aangifte.

Het punt hier is dat de belastingdienst altijd de laatste aangifte als uitgangspunt dient te nemen. Alleen in dit geval doen ze dat niet. Vreemd. Moet daardoor namelijk in bezwaar bij een ander overheidsorganisatie.

Het lijkt erop alsof ze doen alsof hun neusbloed. Ik moet zelfs in discussie met de belastingdienst over mijn vermogen terwijl er al een definitieve inkomstenbelasting aanslag is. Het lijkt echt op gaslighten. Iets wat al een feit is en ook bekend bij de belastingdienst , doen alsof dat niet zo is.
pi_204950288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat zul je een zwaar leven hebben als je denkt dat ze tegen jou zijn en doelbewust jou in de problemen willen brengen.
Ja dat kan zomaar. Zie bijv de zwarte lijst(en) die de belastingdienst hanteerde tegen mensen die onschuldig waren. Dit ging zover dat zelfs kinderen onterecht uit huis zijn geplaatst.
pi_204950299
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja dat kan zomaar. Zie bijv de zwarte lijst(en) die de belastingdienst hanteerde tegen mensen die onschuldig waren. Dit ging zover dat zelfs kinderen onterecht uit huis zijn geplaatst.
Precies! De gemene overheid is er om jou specifiek te pakken!
Sterkte ermee!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 13:05:25 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204950450
Wat voor problemen gaat het over?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204950671
Wat is de andere organisatie dan?
Heeft dat betrekking op een toeslag?

quote:

[..]

Jij bent begonnen met het aanleveren van foute informatie.
Maar als die andere instelling ziet dat de inspecteur een wijziging heeft aangebracht, dan kunnen ze toch die cijfers gebruiken?
Hell To The Liars
  vrijdag 3 juni 2022 @ 14:21:56 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_204951116
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
En dat is ook echt een vergelijkbare situatie in deze.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_204951213
De schulddrempel is EUR 3.200,-.

En anders: wat een moeite om een paar tientjes.
pi_204957127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 12:46 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Het punt hier is dat de belastingdienst altijd de laatste aangifte als uitgangspunt dient te nemen. Alleen in dit geval doen ze dat niet. Vreemd. Moet daardoor namelijk in bezwaar bij een ander overheidsorganisatie.

Het lijkt erop alsof ze doen alsof hun neusbloed. Ik moet zelfs in discussie met de belastingdienst over mijn vermogen terwijl er al een definitieve inkomstenbelasting aanslag is. Het lijkt echt op gaslighten. Iets wat al een feit is en ook bekend bij de belastingdienst , doen alsof dat niet zo is.
Weet je zeker dat er al een nieuwe definitieve aanslag is? Of is er alleen een besluit tot aanpassing? Als er een definitieve aanslag is komt het automatisch in de BRI. Dat is wat ze delen met veel overheidsorganisaties.
pi_204957947
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef slavaukrainii het volgende:
INa die ene wijziging is mijn vermogen dus 60.000 euro (valt nu dus onder de heffingsvrije vermogen ).

En je komt toevallig na het opvoeren van die schuld precies onder de grens?
pi_204957988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 06:40 schreef jesseax het volgende:

[..]
En je komt toevallig na het opvoeren van die schuld precies onder de grens?
Ik had al een schuld van 20.000 euro. Alleen ik wist niet dat er een bepaald bedrag eerst eraf moest. Daardoor heb ik de rest van mijn schuld er niet bij gezet omdat ik al dacht dat het vermogen niet meer meetelde en die ene 3000 euro schuld (contante schuld) niet meer van belang was.

En ik gok zelf dat ze hierdoor een redflag achter mijn naam hebben gezet , en dus op de shitlist geplaatst omdat ze dit verdacht vinden. Ookal is het een feit dat die schuld bestaat. En dat ze dus hierom bewust problemen veroorzaken.
pi_204957991
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 23:05 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Weet je zeker dat er al een nieuwe definitieve aanslag is? Of is er alleen een besluit tot aanpassing? Als er een definitieve aanslag is komt het automatisch in de BRI. Dat is wat ze delen met veel overheidsorganisaties.
Het is een herziene aanslag , opgemaakt door de belastinginspecteur. Via de telefoon ( wat ik dus heb opgenomen als bewijsmateriaal ) hebben ze wel aangegeven dat die herziene aanslag de definitieve is.
pi_204959415
Kan het niet zijn dat de definitieve aanslag nog door het systeem heen moet?
Verder vind ik je wel een ontzettende jankebal, je verhaal is vaag en het ligt allemaal aan andere mensen en die andere mensen zijn allemaal stom.

Maar je hebt een klacht ingediend, dus je zal ooit wel eens horen wat die er van vinden.
Hell To The Liars
pi_204959627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef Droopie het volgende:
Verder vind ik je wel een ontzettende jankebal, je verhaal is vaag en het ligt allemaal aan andere mensen en die andere mensen zijn allemaal stom.

Maar je hebt een klacht ingediend, dus je zal ooit wel eens horen wat die er van vinden.
De belastinginspecteur heeft zijn handtekening onder de laatste belasting aanslag getekend. Er is eigenlijk verder niks aan de hand.

Enige probleem is dat de belastingdienst bewust die laatste belasting aanslag doet alsof dat niet bestaat. Dus eigenlijk gewoon gaslighten.

Ze erkenen het pas als je hen erop aanspreekt. Tot die tijd doen ze alsof ze dom zijn en gebruiken ze narc tactieken zoals gaslighten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:48:57 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204959632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
De belastinginspecteur heeft zijn handtekening onder de laatste belasting aanslag getekend. Er is eigenlijk verder niks aan de hand.

Enige probleem is dat de belastingdienst bewust die laatste belasting aanslag doet alsof dat niet bestaat. Dus eigenlijk gewoon gaslighten.

Ze erkenen het pas als je hen erop aanspreekt. Tot die tijd doen ze alsof ze dom zijn en gebruiken ze narc tactieken zoals gaslighten.
Leg nou eens even uit hoe je hierdoor in problemen bent gekomen.
pi_204959698
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Leg nou eens even uit hoe je hierdoor in problemen bent gekomen.
Omdat andere overheidsorganisaties bijvoorbeeld willen weten wat mijn vermogen is voor dat jaar. Op het moment dat de belastingdienst dus andere cijfers doorgeeft , en dan bedoel ik dus die oude belastingaanslag, dan moet ik daardoor in bezwaar gaan en aantonen dat dit informatie niet klopt.

Zulke dingen veroorzaken grote leed , vooral omdat de belastingdienst niet mee wilt werken. Hierdoor wil ik de belastingdienst bijna labelen als een narcistische terreurorganisatie.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 11:58:45 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204959709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:57 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Omdat andere overheidsorganisaties bijvoorbeeld willen weten wat mijn vermogen is voor dat jaar. Op het moment dat de belastingdienst dus andere cijfers doorgeeft , en dan bedoel ik dus die oude belastingaanslag, dan moet ik daardoor in bezwaar gaan en aantonen dat dit informatie niet klopt.

Zulke dingen veroorzaken grote leed , vooral omdat de belastingdienst niet mee wilt werken. Hierdoor wil ik het bijna een narcistische terreurorganisatie noemen.
Welke overheidsorganisatie? En welk leed werd er veroorzaakt?
pi_204959719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef epicbeardman het volgende:
de belastingdienst heeft altijd gelijk.

groetjes rutte/kaag/jetten
Wat mij vooral opvalt is dat de belastingdienst medewerkers gaslighting als manipulatie techniek inzetten tegen het slachtoffer. Dat psychologische misbruik gebruiken narcisten ook met veel succes.
pi_204959731
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Welke overheidsorganisatie? En welk leed werd er veroorzaakt?
In dit geval gaat het om de raad voor rechtsbijstand. Ik kom namelijk in aanmerking voor een toevoeging. Maar dan moet mijn vermogen voor dat jaar wel onder het heffingsvrije vermogen vallen. En dat is ook zo. Alleen de belastingdienst geeft dus cijfers door waarbij de raad voor rechtsbijstand dus denkt dat ik veel meer vermogen had voor dat jaar.

Dus verzoek wordt puur op dat punt afgewezen en mag ik in bezwaar gaan.
pi_204959751
Vreemd topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204959756
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
In dit geval gaat het om de raad voor rechtsbijstand. Ik kom namelijk in aanmerking voor een toevoeging. Maar dan moet mijn vermogen voor dat jaar wel onder het heffingsvrije vermogen vallen. En dat is ook zo. Alleen de belastingdienst geeft dus cijfers door waarbij de raad voor rechtsbijstand dus denkt dat ik veel meer vermogen had voor dat jaar.

Op 3k verschil?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204959763
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:04 schreef ludovico het volgende:
Vreemd topic.
Nee dit is hoe het gaat met de belastingdienst. Niks nieuws. Het blijkt een terreurorganisatie te zijn.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:05:26 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204959765
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Ja, dat is vervelend.

Toch zou ik niet concluderen dat de Belastingdienst jou moedwillig probeert tegen te werken.
pi_204959770
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Op 3k verschil?
Yes.
pi_204959779
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dat is vervelend.

Toch zou ik niet concluderen dat de Belastingdienst jou moedwillig probeert tegen te werken.
Lol. Jij bent zeker de grappige thuis.
pi_204959781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:05 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Yes.
Krijg je opeens veel meer of minder? Ok.

Bewijs die schuld dan maar bij BD en andere instanties.
pi_204959800
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is zo goed als onmogelijk. Ze willen ook geen verklaring geven dat mijn vermogen voordat jaar onder dat heffingsvrije vermogen valt. Ze geven per telefoon aan dat dat wel klopt maar een verklaring willen ze niet geven.

Heb gelukkig wel dat tel gesprek opgenomen als bewijs. En dat laaste belastingaanslag is ook een stukje bewijs.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:08:57 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204959809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Lol. Jij bent zeker de grappige thuis.
Nee. Ik maak geen grappen over mensen met wanen.
pi_204959814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je bij een bezwaar een advocaat erbij moet halen. Dat kost weer heel veel geld.
pi_204959820
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef Droopie het volgende:
Dit is er aan de hand.
pi_204959827
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:05 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee dit is hoe het gaat met de belastingdienst. Niks nieuws. Het blijkt een terreurorganisatie te zijn.
Ik som het even op, jij hebt
- 23.000 euro schuld
- een foutieve belastingaangifte gedaan
- een klacht lopen tegen de belastingdienst
- geld nodig voor een advocaat via de overheid

En nu is het allemaal de schuld van de belastingdienst?

Dat vind ik niet raar, maar bijzonder.

Niet zeiken, gewoon bezwaar maken en volgende keer gelijk je aangifte correct invullen.
Hell To The Liars
pi_204959831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Dit is er aan de hand.
Nee want de belastingdienst houdt altijd de nieuwste belastingaanslag als de norm. Dat is waar ze naar kijken. En in mijn geval kijken ze bewust naar de oude belastingaanslag.
pi_204959842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat is zo goed als onmogelijk. Ze willen ook geen verklaring geven dat mijn vermogen voordat jaar onder dat heffingsvrije vermogen valt. Ze geven per telefoon aan dat dat wel klopt maar een verklaring willen ze niet geven.

Heb gelukkig wel dat tel gesprek opgenomen als bewijs. En dat laaste belastingaanslag is ook een stukje bewijs.
Hoe is het hebben van een schuld onmogelijk??
pi_204959845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:10 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik som het even op, jij hebt
- 23.000 euro schuld
- een foutieve belastingaangifte gedaan
- een klacht lopen tegen de belastingdienst
- geld nodig voor een advocaat via de overheid

En nu is het allemaal de schuld van de belastingdienst?

Dat vind ik niet raar, maar bijzonder.

Niet zeiken, gewoon bezwaar maken en volgende keer gelijk je aangifte correct invullen.
Ik heb geen geld nodig voor een advocaat. Ik zeg alleen dat ik daarvoor in aanmerking kom. Dit is zo bepaald door het juridische loket.

Voor de rest mag je meerdere keren een aangifte doen daar is verder niks mis mee.
pi_204959850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Vergeet niet dat je bij een bezwaar een advocaat erbij moet halen. Dat kost weer heel veel geld.
Heh...
pi_204959851
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe is het hebben van een schuld onmogelijk??
Belastingdienst erkent dat ik dat schuld heb. Het punt hier is dat ze andere cijfers doorsturen naar andere overheidsorganen. Als je met oude cijfers loopt rond te gooien dan veroorzaakt dat grote schade.
pi_204959856
Je begrijpt het niet. Er is (nog) geen nieuwe definitieve aanslag. En dan heb ik het over een geautomatiseerde brief waar op staat ‘definitieve aanslag’. Pas dan worden je gegevens opgenomen in de BRI, en krijgen andere organisaties dat door.
pi_204959861
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heh...
Ja. Een bezwaar pak je goed aan. Dat ga je niet zelf even doen.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:14:48 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204959864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ik heb geen geld nodig voor een advocaat. Ik zeg alleen dat ik daarvoor in aanmerking kom. Dit is zo bepaald door het juridische loket.

Voor de rest mag je meerdere keren een aangifte doen daar is verder niks mis mee.
Oh, het was een hypothetisch voorbeeld?

Aan welke instantie hebben ze dan wel je verkeerde vermogen opgegeven?
pi_204959879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja. Een bezwaar pak je goed aan. Dat ga je niet zelf even doen.
Ok.... Ik vind je hele topic raar.
pi_204959887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:13 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Belastingdienst erkent dat ik dat schuld heb. Het punt hier is dat ze andere cijfers doorsturen naar andere overheidsorganen. Als je met oude cijfers loopt rond te gooien dan veroorzaakt dat grote schade.
Nou, stuur die aangifte dan op ofzo.
pi_204959898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ok.... Ik vind je hele topic raar.
ik vind vooral de TS raar! Maar het topic ook wel ja.
pi_204959905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef Bucketlist het volgende:
Je begrijpt het niet. Er is (nog) geen nieuwe definitieve aanslag. En dan heb ik het over een geautomatiseerde brief waar op staat ‘definitieve aanslag’. Pas dan worden je gegevens opgenomen in de BRI, en krijgen andere organisaties dat door.
U begrijpt het niet.

Als jij op 1 maart 2021 een belasting aangifte verstuurd.

En op bijvoorbeeld. 1 maart 2022 een wijzing maakt in dat eerder verstuurde aangifte , dan hoort de belastingdienst normaal gesproken naar dat nieuwe aangifte te kijken en niet naar de oude. Want in dit geval is het goedgekeurd door een belastinginspecteur.

Als je dus dan nog met oude cijfers rond loopt te gooien hebben we een groot probleem.
pi_204959917
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Met je gaslighting. Leuk modewoordje, hier niet van toepassing.

Je definitieve aanslag moet gewoon nog ff door al die systemen heen.
pi_204959922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou, stuur die aangifte dan op ofzo.
Heb ik gedaan. + een telefoongesprek met de belastingdienst heb ik ook opgestuurd. Moet nu nog is dik 6 weken wachten op antwoord. Want ja antwoord op een bezwaar kan lang duren moet eerst door een advocaat bekeken worden...
pi_204959934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:18 schreef appreciate het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan man. Met je gaslighting. Leuk modewoordje, hier niet van toepassing.

Je definitieve aanslag moet gewoon nog ff door al die systemen heen.
Nee hoor mijn laatste aangifte staat er gewoon in. Belastingdienst doet gewoon alsof dat niet bestaat. Pas als je hen erop aanspreekt doen ze hun masker af en zeggen ze oooh ja u heeft gelijk...

Is gewoon treiteren en de boel bewust saboteren.
pi_204959951
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:21 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee hoor mijn laatste aangifte staat er gewoon in. Belastingdienst doet gewoon alsof dat niet bestaat. Pas als je hen erop aanspreekt doen ze hun masker af en zeggen ze oooh ja u heeft gelijk...

Is gewoon treiteren en de boel bewust saboteren.
Ok. Waarom zouden ze hun masker afdoen als je ze aanspreekt? Hebben ze dan genoeg van het getreiter? Waarom houden ze niet vol, als ze met zo'n persoonlijke hetze tegen jou bezig zijn?
pi_204959960
Oke?
Wel grappig, je opent een topic met vragen, maar ieder antwoord klopt niet volgens jou.
Misschien kan klacht.nl je verder helpen.
Hell To The Liars
pi_204959970
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:17 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
U begrijpt het niet.

Als jij op 1 maart 2021 een belasting aangifte verstuurd.

En op bijvoorbeeld. 1 maart 2022 een wijzing maakt in dat eerder verstuurde aangifte , dan hoort de belastingdienst normaal gesproken naar dat nieuwe aangifte te kijken en niet naar de oude. Want in dit geval is het goedgekeurd door een belastinginspecteur.

Als je dus dan nog met oude cijfers rond loopt te gooien hebben we een groot probleem.
Ze gaan nog die nieuwe aangifte nog verwerken. Dat duurt even. In de tussentijd hebben veel andere mensen ook aangifte gedaan. Die krijgen voorrang. Het is gewoon een kwestie van tijd. (Weken)

Als je nu een oplossing wil dan kan je aan die andere organisatie misschien een peil jaar verlegging aanvragen (mits je daarvoor in aanmerking komt).

Mijn advies: heb geduld. Komt vanzelf goed.
pi_204960070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:25 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Ze gaan nog die nieuwe aangifte nog verwerken. Dat duurt even. In de tussentijd hebben veel andere mensen ook aangifte gedaan. Die krijgen voorrang. Het is gewoon een kwestie van tijd. (Weken)

Als je nu een oplossing wil dan kan je aan die andere organisatie misschien een peil jaar verlegging aanvragen (mits je daarvoor in aanmerking komt).

Mijn advies: heb geduld. Komt vanzelf goed.
Peiljaarverlegging is niet nodig. Want ik heb bewijs verstuurd met dat nieuwe aangifte waar je dus ziet dat er geen vermogen is opgenomen omdat dat niet meer belastbaar is doordat het onder het heffingsvrije vermogen valt. Dat nieuwe aangifte alleen die dus ook goed is gekeurd door een belastinginspecteur , hoort voldoende bewijs te zijn.

Heb voor de zekerheid ook nog een gesprek met de belastingdienst opgenomen waar ze aangeven dat mijn vermogen voordat jaar wel onder het heffingsvrije vermogen valt.
pi_204960082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:23 schreef appreciate het volgende:

[..]
Ok. Waarom zouden ze hun masker afdoen als je ze aanspreekt? Hebben ze dan genoeg van het getreiter? Waarom houden ze niet vol, als ze met zo'n persoonlijke hetze tegen jou bezig zijn?
Omdat de belastingdienst al jaren zo te werk gaat. Met een beetje pech kom je op de shitlijst terecht. En dan brengen ze je bewust in de problemen.
pi_204960095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:37 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Omdat de belastingdienst al jaren zo te werk gaat. Met een beetje pech kom je op de shitlijst terecht. En dan brengen ze je bewust in de problemen.
Oh ja, dat is wel een goed antwoord op mijn vraag. 8)7 Succes met je strijd verder.
pi_204960118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:39 schreef appreciate het volgende:

[..]
Oh ja, dat is wel een goed antwoord op mijn vraag. 8)7 Succes met je strijd verder.
Ze houden het vol door oude cijfers door te geven aan andere overheidsorganisaties ondanks dat ik meerdere keren met de belastingdienst heb gesproken hierover. Ondanks dat ze weten en toegeven via de telefoon dat mijn vermogen onder het heffingsvrije vermogen valt , blijven ze doorgaan met oude cijfers door te sturen naar andere overheidsorganisaties dat mijn vermogen dus wel boven het heffingsvrije vermogen valt.

Ze stoppen dus niet. Ze halen alleen hun masker eventjes af als ik ze erop aanspreek. Daarna plaatsen ze hun masker weer terug erop en gaan ze door met het zaaien van terreur/problemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door slavaukrainii op 04-06-2022 12:52:17 ]
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:43:36 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960124
Terreur. :')
pi_204960143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Terreur. :')
Een narcist is een terrorist. Het zijn leugenaars en gaan letterlijk te werk zoals een narcist dat doet. Inclusief gaslighten. Want ze gaan eerst met mij zwaar in discussie over dat mijn vermogen wel hoger uitvalt maar als ik dan wat verder op in ga nemen ze toch een stapje terug en erkennen ze het , tijdelijk.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:47:14 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:45 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Een narcist is een terrorist. Het zijn leugenaars en gaan letterlijk te werk zoals een narcist dat doet. Inclusief gaslighten. Want ze gaan eerst met mij zwaar in discussie over dat mijn vermogen wel hoger uitvalt maar als ik dan wat verder op in ga nemen ze toch een stapje terug en erkennen ze het , tijdelijk.
Je komt vrij warrig over.
pi_204960169
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je komt vrij warrig over.
Het is gewoon dat ik zeker ben van me zaak. Daar houden ze niet van. Ook dit is typisch iets wat narcistisch is. Ze willen ervoor zorgen dat je juist geen zelfvertrouwen hebt en dus opgeeft.

Ik begrijp wel dat de belastingdienst zoveel ellende heeft veroorzaken laatste jaren. Ze zijn er eenmaal mee bekend geworden.
pi_204960177
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:42 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ze houden het vol door oude cijfers door te geven aan andere overheidsorganisaties ondanks dat ik meerdere keren met de belastingdienst heb gesproken hierover. Ondanks dat ze weten en toegeven via de telefoon dat mijn vermogen onder de heffingsvrije vermogen valt , blijven ze doorgaan met oude cijfers door te sturen naar andere overheidsorganisaties dat mijn vermogen dus wel boven het heffingsvrije vermogen valt.

Ze stoppen dus niet. Ze halen alleen hun masker eventjes af als ik ze erop aanspreek. Daarna plaatsen ze hun masker weer terug erop en gaan ze door met het zaaien van terreur/problemen.
Ze stoppen wel heel veel moeite in je hè? Lekker de hele dag jou treiteren door geautomatiseerde processen speciaal voor jou even handmatig te omzeilen. Klinkt leuk, ik ga ook bij de BD solliciteren denk ik!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:51:45 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960178
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:49 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Het is gewoon dat ik zeker ben van me zaak. Daar houden ze niet van. Ook dit is typisch iets wat narcistisch is. Ze willen ervoor zorgen dat je juist geen zelfvertrouwen hebt en dus opgeeft.

Ik begrijp wel dat de belastingdienst zoveel ellende heeft veroorzaken laatste jaren. Ze zijn er eenmaal mee bekend geworden.
Toch is het absurd om zo’n overheidsdienst te labellen met psychische afwijkingen. En te spreken over stelselmatige gaslighting en zelfs terreur. Dan ga je al richting complotdenken.
pi_204960184
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Toch is het absurd om zo’n overheidsdienst te labellen met psychische afwijkingen. En te spreken over stelselmatige gaslighting en zelfs terreur. Dan ga je al richting complotdenken.
Dat is wel wat het is. Ze gebruiken gaslighten als een techniek. Het is een krachtig middel.
pi_204960185
quote:

[..]
Doet me denken aan die gekke Limburgse wappie, ben ff zijn naam kwijt.. die was er ook van overtuigd dat iemand binnen het CJIB hem persoonlijk boetes zat uit te delen en zijn rijbewijs ongeldig had verklaard. Misschien voelen ze zich daarmee belangrijk ofzo? Dat een instantie hen specifiek eruit pikt om te gaan lopen narren?
pi_204960195
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:53 schreef appreciate het volgende:

[..]
Doet me denken aan die gekke Limburgse wappie, ben ff zijn naam kwijt.. die was er ook van overtuigd dat iemand binnen het CJIB hem persoonlijk boetes zat uit te delen en zijn rijbewijs ongeldig had verklaard. Misschien voelen ze zich daarmee belangrijk ofzo? Dat een instantie hen specifiek eruit pikt om te gaan lopen narren?
Toeslagenaffaire? Zijn zeker allemaal gekkies die door belastingdienst doelbewust kapot zijn gemaakt?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:56:08 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Toeslagenaffaire? Zijn zeker allemaal gekkies die door belastingdienst doelbewust kapot zijn gemaakt?
Jij vergelijkt jezelf met slachtoffers van de toeslagenaffaire, maar tot nu toe lees ik alleen maar dat je in bezwaar moet en niet welke verdere schade je hiervan zou ondervinden.
pi_204960213
quote:

[..]
Die gaslighten gebeurde ook een jaartje terug. Ik heb recht op huurtoeslag , belastingdienst ontkende het glashard. Pas na een aantal dagen en vele uren aan discussies toen ik zei dat ik een advocaat erbij zou halen draaiden ze opeens 180 graden om en beweerden ze dat ik er wel recht op had.

Ik heb nooit iets goeds meegemaakt met de belastingdienst. Keer op keer heb ik hen betrapt op gaslighten.
pi_204960214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Veel te rigide regelgeving, slecht werkende systemen, weinig menselijke invloed. Denk idd dat het maar voor een klein deel een doelbewuste actie van een paar ambtenaren is geweest.
pi_204960220
Je wordt keihard gegaslighted
pi_204960231
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Je wordt keihard gegaslighted
Dat is geen probleem zolang je het maar door hebt. Als je het eenmaal inziet is er geen weg meer terug en sta je sterk.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 12:58:53 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960232
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:56 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Die gaslighten gebeurde ook een jaartje terug. Ik heb recht op huurtoeslag , belastingdienst ontkende het glashard. Pas na een aantal dagen en vele uren aan discussies toen ik zei dat ik een advocaat erbij zou halen draaiden ze opeens 180 graden om en beweerden ze dat ik er wel recht op had.

Ik heb nooit iets goeds meegemaakt met de belastingdienst. Keer op keer heb ik hen betrapt op gaslighten.
Ik loop ook wel eens tegen bureaucratische rompslomp aan die veel tijd en energie kost en waarbij wel duidelijk is dat de betreffende instelling fouten heeft gemaakt. Maar ik heb nog nooit gedacht dat ik bewust werd getreiterd.
pi_204960234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:56 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Had je toen ook ineens een vergete enorme onderhandse schuld gevonden
pi_204960249
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 12:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Had je toen ook ineens een vergete enorme onderhandse schuld gevonden
Dat is precies dat jaar gebeurd met die onderhandse schuld van ¤3.000,- want precies dat jaar ben ik getrouwd waardoor die schulden ontstonden eigenlijk. En dat jaar kregen we dus ook een sociale huurwoning.
pi_204960257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:01 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat is precies dat jaar gebeurd met die onderhandse schuld van ¤3.000,- want precies dat jaar ben ik getrouwd waardoor die schulden ontstonden eigenlijk. En dat jaar kregen we dus ook een sociale huurwoning.
Alhoewel ik toen dat schuld helemaal niet door had gegeven.. dus dat klopt niet. Ik werd toen al gegaslight zonder een reden

Blijkbaar hebben ze mij op zoeen zwarte schaap lijst geplaatst nog voordat er iets was gebeurd.

Bij narc gezinnen heb je ook vaak zwarte schaap en the golden child. Lijkt er heel veel op.
pi_204960285
Volgens mij heb jij snel psychische hulpverlening nodig, je verhaal wordt steeds onsamenhangender
pi_204960297
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij heb jij snel psychische hulpverlening nodig, je verhaal wordt steeds onsamenhangender
Hij is heel goed in het vaststellen van narcisme, dus zelf een psycholoog waarschijnlijk. Scheelt weer een tripje.
pi_204960298
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is geen "onsamenhangender". Er is één probleem en dat is dat de belastingdienst oude aangifte gebruikt om cijfers door te sturen.

Ben benieuwd wat het rivg.nl kan betekenen voor mij want bij hen moetje zijn voor fouten in de overheidsregistraties.
pi_204960310
TS, serieus jij staat nu op de lijst.
Dat is ook logisch, want die lijst is er zodat je een extra controle krijgt omdat je heel veel ontvangt van het rijk.
Ik sta er waarschijnlijk niet meer op, omdat ik netto veel meer betaal aan het rijk dan dat ik ontvang.

Ik doe 1x per jaar aangifte, al mijn gegevens staan al in het systeem en ik rol er zo doorheen.
Jij hebt echter zoveel bijlages in je dossier staan dat ze soms even willen controleren of het wel klopt.

Nu staat er ook nog in het systeem dat je een notoire klager bent die telefoongesprekken opneemt en denken ze, laat dat dossier maar even liggen.
We zijn nu bezig om 10 miljoen mensen hun correct ingevulde aangifte uit te betalen.
Na de zomervakantie gaan we een keer kijken naar de bijzondere dossiers.
Hell To The Liars
pi_204960315
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:09 schreef appreciate het volgende:

[..]
Hij is heel goed in het vaststellen van narcisme, dus zelf een psycholoog waarschijnlijk. Scheelt weer een tripje.
Nee ik heb narcisme leren kennen doordat de familie leden van mijn vrouw massaal narcistisch bleken te zijn. We zijn daardoor in een "no-contact-regime" beland. Mijn vrouw heeft haar gehele familie hierdoor in één klap verloren inclusief vader en moeder. We hebben hun masker pas kunnen zien na één jaar narcistische misbruik.
pi_204960325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:10 schreef Droopie het volgende:
TS, serieus jij staat nu op de lijst.
Dat is ook logisch, want die lijst is er zodat je een extra controle krijgt omdat je heel veel ontvangt van het rijk.
Ik sta er waarschijnlijk niet meer op, omdat ik netto veel meer betaal aan het rijk dan dat ik ontvang.

Ik doe 1x per jaar aangifte, al mijn gegevens staan al in het systeem en ik rol er zo doorheen.
Jij hebt echter zoveel bijlages in je dossier staan dat ze soms even willen controleren of het wel klopt.

Nu staat er ook nog in het systeem dat je een notoire klager bent die telefoongesprekken opneemt en denken ze, laat dat dossier maar even liggen.
We zijn nu bezig om 10 miljoen mensen hun correct ingevulde aangifte uit te betalen.
Na de zomervakantie gaan we een keer kijken naar de bijzondere dossiers.
Telefoon gesprek moest ik wel opnemen aangezien de belastingdienst weigert om zwart op wit een verklaring neer te zetten. Telefoongesprek opname is net zo geldig als een verklaring zwart op wit. Dus zoveel maakt het niet meer uit.

En ik heb sinds een aantal jaar problemen met de belastingdienst het is niet iets wat nieuw is zeg maar.
pi_204960334
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:13 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Telefoon gesprek moest ik wel opnemen aangezien de belastingdienst weigert om zwart op wit een verklaring neer te zetten. Telefoongesprek opname is net zo geldig als een verklaring zwart op wit. Dus zoveel maakt het niet meer uit.

En ik heb sinds een aantal jaar problemen met de belastingdienst het is niet iets wat nieuw is zeg maar.
Je hebt al jaren problemen met de belastingdienst en nog doe je een foutieve aangifte :')
Hell To The Liars
pi_204960348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je hebt al jaren problemen met de belastingdienst en nog doe je een foutieve aangifte :')
Ja ik ben ook maar een mens. Ook ik kan fouten maken. Als ze vinden dat het niet klopt mogen ze het onderzoeken. Enige wat veranderd is , is een onderhandse lening van ¤3000 en daar twijfelen ze over blijkbaar. Mja 100 twijfels maakt geen een bewijs.
pi_204960392
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja ik ben ook maar een mens. Ook ik kan fouten maken. Als ze vinden dat het niet klopt mogen ze het onderzoeken. Enige wat veranderd is , is een onderhandse lening van ¤3000 en daar twijfelen ze over blijkbaar. Mja 100 twijfels maakt geen een bewijs.
Het riekt wel heel erg naar fraude, dat er een nieuwe aangifte gedaan wordt met een plots opgedoken onderhandse contante lening zodat je daarmee opeens wel onder een bepaalde grens uitkomt.

Maar ff de tijdlijn, want die is mij niet helder:
Wanneer heeft de inspecteur je gewijzigde aangifte over 2021 verwerkt en een nieuwe definitieve aanslag opgelegd?
pi_204960397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:19 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Klopt, en jij wilt zwart op wit dat je een schuld hebt van instantie A zodat instantie B jouw geld kan geven (lees de toevoeging krijgt).
Zo werkt het niet.
Hell To The Liars
pi_204960479
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het riekt wel heel erg naar fraude, dat er een nieuwe aangifte gedaan wordt met een plots opgedoken onderhandse contante lening zodat je daarmee opeens wel onder een bepaalde grens uitkomt.

Maar ff de tijdlijn, want die is mij niet helder:
Wanneer heeft de inspecteur je gewijzigde aangifte over 2021 verwerkt en een nieuwe definitieve aanslag opgelegd?
2021. Hetzelfde jaar. Eind 2021 zeg maar.

Als de belastingdienst vind dat er fraude is mogen ze het onderzoeken dat vind ik helemaal niet erg.

Het punt is hier dat ik word benadeeld zonder dat er iets is gebeurd. Ze hebben mij nu dus blijkbaar in een "fraudeur" lijst geplaatst zonder dat het bewezen.

Ik kan het per direct aantonen dat zoeen onderhandse lening bestaat , zelfs nu nog steeds.
pi_204960487
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Klopt, en jij wilt zwart op wit dat je een schuld hebt van instantie A zodat instantie B jouw geld kan geven (lees de toevoeging krijgt).
Zo werkt het niet.
Het is al zwart op wit. Zie laatste herziene aanslag. Met handtekening van de belastinginspecteur. Ik wou zeg maar als een extratje zoeen extra verklaring zodat dat stuk als bewijsmateriaal kon gebruiken voor mijn bezwaar.

Ik heb echter dat telefoongesprek netjes opgenomen dus dat maakt het wel weer goed. Dat is namelijk hetzelfde als een verklaring op papier. Ze geven tijdens dat gesprek namelijk alles toe.

Had speciaal voor dat gesprek 4 verschillende recorder apps gedownload en alle 4 tegelijkertijd aangezet.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 13:50:56 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:46 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Als de belastingdienst vind dat er fraude is mogen ze het onderzoeken dat vind ik helemaal niet erg.

Het punt is hier dat ik word benadeeld zonder dat er iets is gebeurd. Ze hebben mij nu dus blijkbaar in een "fraudeur" lijst geplaatst zonder dat het bewezen.

Ik kan het per direct aantonen dat zoeen onderhandse lening bestaat , zelfs nu nog steeds.
Ze hebben je aanslag herzien. Waar maak je nu uit op dat de belastingdienst je als fraudeur ziet?
pi_204960514
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze hebben je aanslag herzien. Waar maak je nu uit op dat de belastingdienst je als fraudeur ziet?
Omdat ze dat telefonisch indirect hebben aangegeven. "We kunnen nooit weten of die onderhandse lening wel of niet klopt."

Blijkbaar is dat dan ook de reden waarom ze de oude belastingaanslag gebruiken en dus doorsturen naar andere overheidsinstanties die erom vragen.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 13:54:40 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960524
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:53 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Omdat ze dat telefonisch indirect hebben aangegeven. "We kunnen nooit weten of die onderhandse lening wel of niet klopt."

Blijkbaar is dat dan ook de reden waarom ze de oude belastingaanslag gebruiken en dus doorsturen naar andere overheidsinstanties die erom vragen.
Hebben ze die herziene aanslag met handtekening dan weer officieel ingetrokken?
pi_204960532
Mijn geval is typisch toeslagenaffaire. U bent fraudeur , zonder dat het is bewezen. Grapjassen. Als ze dat vinden waarom onderzoeken ze het niet? Dat zou een betere optie zijn dan de boel te saboteren met oude aangiftes doorsturen naar andere overheidsinstellingen.

Ik zeg altijd , honderd twijfels maakt geen een bewijs. Het is ook onrechtmatig dat de belastingdienst zo te werk gaat.

Je bent al veroordeeld voordat je schuldig bent bevonden.
pi_204960537
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hebben ze die herziene aanslag met handtekening dan weer officieel ingetrokken?
Nee. Ze doen alleen alsof het niet bestaat, dat is alles. Zelfs met mij gaan ze erover in discussie. Zoals ik al zei gaslighten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 13:58:45 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee. Ze doen alleen alsof het niet bestaat, dat is alles. Zelfs met mij gaan ze erover in discussie. Zoals ik al zei gaslighten.
Ik krijg meer het idee dat ze je niet hebben kunnen duidelijk maken wat nu de stand van zaken is en dat jij daar verkeerde conclusies aan verbindt.
pi_204960546
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik krijg meer het idee dat ze je niet hebben kunnen duidelijk maken wat nu de stand van zaken is en dat jij daar verkeerde conclusies aan verbindt.
De grapjas is weer bezig lol
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:02:12 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:59 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
De grapjas is weer bezig lol
Je kan het hier ook niet goed uitleggen.
pi_204960563
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je kan het hier ook niet goed uitleggen.
Of het komt je niet goed uit kan ook. Wat begrijp je niet aan wat ik zei?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:07:30 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960587
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:02 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Of het komt je niet goed uit kan ook. Wat begrijp je niet aan wat ik zei?
Of je nou ook echt een nieuwe beschikking hebt gekregen of dat jij alleen maar wappert met je herziene aanslag. Of ze je herziene aanslag hebben afgewezen omdat je niet kunt aantonen dat je inderdaad die lening had.

Waar je nu bezwaar hebt gemaakt, is ook niet duidelijk.
pi_204960635
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Of je nou ook echt een nieuwe beschikking hebt gekregen of dat jij alleen maar wappert met je herziene aanslag. Of ze je herziene aanslag hebben afgewezen omdat je niet kunt aantonen dat je inderdaad die lening had.

Waar je nu bezwaar hebt gemaakt, is ook niet duidelijk.
Herziene aanslag heb ik binnen. Die is goedgekeurd door de belastinginspecteur.

+ bewijsje telefoongesprek met belastingdienst waar ze toegeven dat er geen vermogen is omdat het vermogen dus onder het heffingsvrije vermogen valt:

https://youtube.com/shorts/t_UUJs-J9-w?feature=share
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:17:47 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960651
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:15 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Herziene aanslag heb ik binnen. Die is goedgekeurd door de belastinginspecteur.

+ bewijsje telefoongesprek met belastingdienst waar ze toegeven dat er geen vermogen is omdat het vermogen dus onder het heffingsvrije vermogen valt:

En waar heb je nu bezwaar gemaakt?
pi_204960661
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En waar heb je nu bezwaar gemaakt?
Een overheidsorgaan ( geen belastingdienst) die onder andere eist dat je vermogen onder het heffingsvrije vermogen valt.

Dit is eigenlijk niks anders dan tijdverlies/geldverlies bewust veroorzaakt door de belastingdienst.
pi_204960668
TS, dit ligt echt aan jou. Geen idee waar het aan ligt, maar je kan je probleem al niet op een heldere manier uitleggen.

Kijk naar de vele reacties in dit reacties. Het slaat nergens op hoe warrig je bent en hoe slecht je leest.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:21:11 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:19 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Een overheidsorgaan ( geen belastingdienst) die onder andere eist dat je vermogen onder het heffingsvrije vermogen valt.

Dit is eigenlijk niks anders dan tijdverlies/geldverlies bewust veroorzaakt door de belastingdienst.
OK. De hele discussie komt dus neer op dat woordje ‘bewust’.

Mij heb je niet overtuigd. Succes ermee.
pi_204960682
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
OK. De hele discussie komt dus neer op dat woordje ‘bewust’.

Mij heb je niet overtuigd. Succes ermee.
Dat hebben ze ook indirect toegegeven. "Want ze kunnen niet bewijzen dat die schuld van 3k bestaat.". Dat is dus bewust. Zoals ik al zei , ik ben al veroordeeld zonder enig bewijs.

Dat jij die SS'ers steunt toont aan dat je vooringenomen bent.
pi_204960687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef Bucketlist het volgende:
TS, dit ligt echt aan jou. Geen idee waar het aan ligt, maar je kan je probleem al niet op een heldere manier uitleggen.

Kijk naar de vele reacties in dit reacties. Het slaat nergens op hoe warrig je bent en hoe slecht je leest.
Wat begrijp je niet aan wat ik zeg?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:25:11 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat hebben ze ook indirect toegegeven. "Want ze kunnen niet bewijzen dat die schuld van 3k bestaat.". Dat is dus bewust. Zoals ik al zei , ik ben al veroordeeld zonder enig bewijs.

Ja, zo kan ‘ie wel weer.
pi_204960720
quote:

[..]

Je doet pas aangifte over 2021 vanaf 1 maart 2022. De rest is allemaal voorlopig.
Voor toevoeging kijken ze in 2022 naar het jaar 2020. De stand van zaken op 1-1-2020.

Waarom hebben we het over 2021?
pi_204960722
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, zo kan ‘ie wel weer.
Ja tot je veroordeeld wordt voor moord zonder enige bewijs. Ik ga je dan hard uitlachen.
pi_204960740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:28 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Je doet pas aangifte over 2021 vanaf 1 maart 2022. De rest is allemaal voorlopig.
Voor toevoeging kijken ze in 2022 naar het jaar 2020. De stand van zaken op 1-1-2020.

Waarom hebben we het over 2021?
Laten we erophouden dat jij hier gelijk hebt en dat dit feiten zijn wat je hier opnoemt.

Stel dat het is zoals jij het zegt , zorgt dat dan ervoor dat de belastingdienst mij zo mag veroordelen zonder bewijsmateriaal?
pi_204960786
quote:

[..]

Dus het gaat om het belastingjaar 2020. Dan hebben we dat nu helder.
pi_204960793
Oké. Het gaat over het jaar 2020.

Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan over dat jaar. En van welke datum is de brief over de herziening?
pi_204960864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:47 schreef Bucketlist het volgende:
Oké. Het gaat over het jaar 2020.

Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan over dat jaar. En van welke datum is de brief over de herziening?
- 2021 april eerste aangifte verstuurd voor het jaar 2020.

- Juli 2021 geaccepteerd door de belastingdienst.

- Juli 2021 nieuwe aangifte verstuurd met een wijziging van ¤3000 extra schuld voor het jaar 2020.

- Augustus 2021 geaccepteerd door de belastingdienst. (Definitieve belastingaanslag met handtekening van de belastinginspecteur)

En de belastingdienst gebruikt tot vandaag nog steeds de eerste belastingaanslag die ik april 2021 had verstuurd terwijl ze weten dat er een wijziging heeft plaatsgevonden.
pi_204960886
Ze hebben via de telefoon aangegeven van dat ze dat doen "omdat ze het niet kunnen weten of het wel of niet klopt die euro 3000 schuld."

Dus kortom, ik ben al veroordeeld voordat ze bewijs ervoor hebben. En dat ze daarom dus de boel zo saboteren.

Soort van "je hebt een moord gepleegd , maar we hebben geen bewijs hiervoor , toch mag je 30 jaar de gevangenis in. Doeiiiii"
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:11:26 #115
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204960893
Bijzonder verhaal.
Als jouw gecorrigeerde aangifte juist is verwerkt en schriftelijk bevestigd is, dan staan die gegevens dus geregistreerd in de systemen van de Belastingdienst en zijn ze op afroep/automatisch (verschilt per afnemende instantie) beschikbaar voor overige organisaties die die gegevens mogen gebruiken voor toetsing van bepaalde zaken.

De belastingdienst stuurt dus geen briefje met jouw gegevens of zo naar andere organisaties, je gegevens zijn simpelweg online beschikbaar…
pi_204960897
Vergeet even wat ze over de telefoon zeggen. Zoals je nu het probleem schetst gaat er inderdaad iets mis.

Kan je de brief van augustus 2021 hier plaatsten? (Zorg wel dat je BSN/ cijfers van het aanslagnummer\adres weg zijn)
pi_204960906
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Bijzonder verhaal.
Als jouw gecorrigeerde aangifte juist is verwerkt en schriftelijk bevestigd is, dan staan die gegevens geregistreerd dus in de systemen en zijn ze op afroep/automatisch (verschilt per afnemende instantie) ter beschikking van overige organisaties die die gegevens mogen gebruiken voor toetsing van bepaalde zaken.

De belastingdienst stuurt dus geen briefje met jouw gegevens of zo naar andere organisaties, je gegevens zijn simpelweg online beschikbaar…
Ja ik heb daar ook zwart op wit bewijs van , na heftige discussie gaf de belastingdienst mij ook gelijk zoals je hier kunt horen:

Het punt is dat ik door de belastingdienst genaaid word. Want ze hebben blijkbaar een speciale juridische systeem waarbij ze een burger zonder enig bewijs mogen veroordelen voor fraude.
pi_204960920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:12 schreef Bucketlist het volgende:
Vergeet even wat ze over de telefoon zeggen. Zoals je nu het probleem schetst gaat er inderdaad iets mis.

Kan je de brief van augustus 2021 hier plaatsten? (Zorg wel dat je BSN/ cijfers van het aanslagnummer\adres weg zijn)
Je ziet nu dat vermogen is komen te vervallen want dat is nu geen belastbaar geldbron meer:

pi_204960966
Ja, goed teken. Volgens mij hoort er na deze brief nog een definitieve aanslag uit het systeem te rollen. Dat is min of meer dezelfde brief, alleen staat er dan rechtsboven Definitieve Aanslag. Daarna komt het volgens mij pas in de BRI terecht. Daar halen die andere organisaties hun informatie vandaan.

Er is na de brief van augustus 2021 geen verdere correspondentie over 2020?
pi_204960978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef Bucketlist het volgende:
Ja, goed teken. Volgens mij hoort er na deze brief nog een definitieve aanslag uit het systeem te rollen. Dat is min of meer dezelfde brief, alleen staat er dan rechtsboven Definitieve Aanslag. Daarna komt het volgens mij pas in de BRI terecht. Daar halen die andere organisaties hun informatie vandaan.

Nee dat is het laatste. Verder niks.

Jij blijft nog steeds doorrammen dat er een definitieve aanslag komt, wat je hier niet bijverteld is dat de belastingdienst altijd de nieuwste belastingaanslag hoort te gebruiken. Dat doen ze bij mij bewust niet want ze zien mij als fraudeur zonder enig bewijs.

En ik mag ondertussen in bezwaar gaan bij die andere overheidsinstelling die dus te horen kreeg dat ik wel belastbaar vermogen zou hebben voor het jaar 2020
pi_204960992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef Bucketlist het volgende:

Kan het zijn dat de informatie in het systeem al volledig is afgerond en alleen intern nog aangepast kan worden.
Door middel van een brief geven ze aan dat het aangepast is, echter bij andere partijen komt die informatie niet voor omdat de belastingdienst de aanpassing niet meer op de lijn heeft gezet/ kan zetten.
Lijkt mij dat die brief gewoon getoond kan worden aan die andere instantie.
Hell To The Liars
pi_204960995
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kan het zijn dat de informatie in het systeem al volledig is afgerond en alleen intern nog aangepast kan worden.
Door middel van een brief geven ze aan dat het aangepast is, echter bij andere partijen komt die informatie niet voor omdat de belastingdienst de aanpassing niet meer op de lijn heeft gezet/ kan zetten.
Lijkt mij dat die brief gewoon getoond kan worden aan die andere instantie.
Dat brief is zeker een game changer. En dat telefoongesprek ook. Ik verwacht dat het bezwaar goedgekeurd zal worden. Ondanks dat de belastingdienst rond strooit met getallen die niet bestaan.
pi_204961005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:36 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat brief is zeker een game changer. En dat telefoongesprek ook. Ik verwacht dat de bezwaar goedgekeurd zal worden. Ondanks dat de belastingdienst rond strooit met getallen die niet bestaan.
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Hell To The Liars
pi_204961008
Doordrammen? Ik probeerde je te helpen.

Maar ik zal mijn tijd anders gaan besteden. Blijf dit wel volgen :W
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:41:14 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204961020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:18 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Je ziet nu dat vermogen is komen te vervallen want dat is nu geen belastbaar geldbron meer:

[ afbeelding ]
Waar is aan te zien dat vermogen is komen te vervallen?
pi_204961026
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waar is aan te zien dat vermogen is komen te vervallen?
Omdat dat er niet meer opstaat. Bij de eerste aangifte was het er wel aanwezig. Bij dat telefoongesprek zegt de belastingdienst ook van dat het is komen te vervallen doordat er geen vermogen is. Het is niet meer belastbaar zei ze.
pi_204961038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:46:21 #128
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:14 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja ik heb daar ook zwart op wit bewijs van , na heftige discussie gaf de belastingdienst mij ook gelijk zoals je hier kunt horen:

Het punt is dat ik door de belastingdienst genaaid word. Want ze hebben blijkbaar een speciale juridische systeem waarbij ze een burger zonder enig bewijs mogen veroordelen voor fraude.
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
pi_204961057
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.

Veroordeling zonder bewijs = einde rechtsstaat.
pi_204961070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
Oke, je hebt gelijk.
succes
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:00 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
pi_204961134
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
Dat bestaat dus wel ik ben nu dus in bezwaar gegaan. Voor wat eigenlijk? Voor niks. 6 weken extra wachten beetje tijdrekken.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:13:25 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204961204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:29 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja tot je veroordeeld wordt voor moord zonder enige bewijs. Ik ga je dan hard uitlachen.
:')
pi_204961414
Wat een beesten zijn het ook die SS'ers die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:53:09 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:37 schreef slavaukrainii het volgende:
Wat een … die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
pi_204961725
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
Maar wel roepen dat men beschaafd is en democratisch. Ondertussen als ware criminele narcisten ouderverstoting veroorzaken door kids onterecht af te pakken van gezinnen. Dit is niet goed te praten.

Ik zie directe verbinding tussen die onrechtmatige fraude stempels en mijn situatie. Ernstig dat het nog steeds door wordt gezet om zonder bewijs burgers te veroordelen.
pi_204961904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

Bezwaar is ingediend bij de raad voor rechtsbijstand. Ik heb dus dat tel gesprek + dat brief als bewijsstuk toegevoegd. Ik ga ervanuit dat dat wel voldoende is.

Het is vanaf nu afwachten. Ik zal het resultaat met jullie delen.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 17:33:01 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204961960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Ga jij even hulp zoeken voor je gedoe want je lijkt niet helemaal goed te zijn. Met je SS'ers.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')