abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204961026
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waar is aan te zien dat vermogen is komen te vervallen?
Omdat dat er niet meer opstaat. Bij de eerste aangifte was het er wel aanwezig. Bij dat telefoongesprek zegt de belastingdienst ook van dat het is komen te vervallen doordat er geen vermogen is. Het is niet meer belastbaar zei ze.
pi_204961038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:46:21 #128
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:14 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja ik heb daar ook zwart op wit bewijs van , na heftige discussie gaf de belastingdienst mij ook gelijk zoals je hier kunt horen:

https://youtube.com/shorts/t_UUJs-J9-w?feature=share

Het punt is dat ik door de belastingdienst genaaid word. Want ze hebben blijkbaar een speciale juridische systeem waarbij ze een burger zonder enig bewijs mogen veroordelen voor fraude.
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
pi_204961057
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.

Veroordeling zonder bewijs = einde rechtsstaat.
pi_204961070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
Oke, je hebt gelijk.
succes
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:00 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
pi_204961134
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
Dat bestaat dus wel ik ben nu dus in bezwaar gegaan. Voor wat eigenlijk? Voor niks. 6 weken extra wachten beetje tijdrekken.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:13:25 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204961204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:29 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja tot je veroordeeld wordt voor moord zonder enige bewijs. Ik ga je dan hard uitlachen.
:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_204961414
Wat een beesten zijn het ook die SS'ers die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:53:09 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:37 schreef slavaukrainii het volgende:
Wat een … die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
pi_204961725
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
Maar wel roepen dat men beschaafd is en democratisch. Ondertussen als ware criminele narcisten ouderverstoting veroorzaken door kids onterecht af te pakken van gezinnen. Dit is niet goed te praten.

Ik zie directe verbinding tussen die onrechtmatige fraude stempels en mijn situatie. Ernstig dat het nog steeds door wordt gezet om zonder bewijs burgers te veroordelen.
pi_204961904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Bezwaar is ingediend bij de raad voor rechtsbijstand. Ik heb dus dat tel gesprek + dat brief als bewijsstuk toegevoegd. Ik ga ervanuit dat dat wel voldoende is.

Het is vanaf nu afwachten. Ik zal het resultaat met jullie delen.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 17:33:01 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204961960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat hebben ze ook indirect toegegeven. "Want ze kunnen niet bewijzen dat die schuld van 3k bestaat.". Dat is dus bewust. Zoals ik al zei , ik ben al veroordeeld zonder enig bewijs.

Dat jij die SS'ers steunt toont aan dat je vooringenomen bent.
Ga jij even hulp zoeken voor je gedoe want je lijkt niet helemaal goed te zijn. Met je SS'ers.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')