abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204960661
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En waar heb je nu bezwaar gemaakt?
Een overheidsorgaan ( geen belastingdienst) die onder andere eist dat je vermogen onder het heffingsvrije vermogen valt.

Dit is eigenlijk niks anders dan tijdverlies/geldverlies bewust veroorzaakt door de belastingdienst.
pi_204960668
TS, dit ligt echt aan jou. Geen idee waar het aan ligt, maar je kan je probleem al niet op een heldere manier uitleggen.

Kijk naar de vele reacties in dit reacties. Het slaat nergens op hoe warrig je bent en hoe slecht je leest.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:21:11 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960670
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:19 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Een overheidsorgaan ( geen belastingdienst) die onder andere eist dat je vermogen onder het heffingsvrije vermogen valt.

Dit is eigenlijk niks anders dan tijdverlies/geldverlies bewust veroorzaakt door de belastingdienst.
OK. De hele discussie komt dus neer op dat woordje ‘bewust’.

Mij heb je niet overtuigd. Succes ermee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204960682
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
OK. De hele discussie komt dus neer op dat woordje ‘bewust’.

Mij heb je niet overtuigd. Succes ermee.
Dat hebben ze ook indirect toegegeven. "Want ze kunnen niet bewijzen dat die schuld van 3k bestaat.". Dat is dus bewust. Zoals ik al zei , ik ben al veroordeeld zonder enig bewijs.

Dat jij die SS'ers steunt toont aan dat je vooringenomen bent.
pi_204960687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef Bucketlist het volgende:
TS, dit ligt echt aan jou. Geen idee waar het aan ligt, maar je kan je probleem al niet op een heldere manier uitleggen.

Kijk naar de vele reacties in dit reacties. Het slaat nergens op hoe warrig je bent en hoe slecht je leest.
Wat begrijp je niet aan wat ik zeg?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 14:25:11 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204960692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat hebben ze ook indirect toegegeven. "Want ze kunnen niet bewijzen dat die schuld van 3k bestaat.". Dat is dus bewust. Zoals ik al zei , ik ben al veroordeeld zonder enig bewijs.

Ja, zo kan ‘ie wel weer.
pi_204960720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:46 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
2021. Hetzelfde jaar. Eind 2021 zeg maar.

Als de belastingdienst vind dat er fraude is mogen ze het onderzoeken dat vind ik helemaal niet erg.

Het punt is hier dat ik word benadeeld zonder dat er iets is gebeurd. Ze hebben mij nu dus blijkbaar in een "fraudeur" lijst geplaatst zonder dat het bewezen.

Ik kan het per direct aantonen dat zoeen onderhandse lening bestaat , zelfs nu nog steeds.
Je doet pas aangifte over 2021 vanaf 1 maart 2022. De rest is allemaal voorlopig.
Voor toevoeging kijken ze in 2022 naar het jaar 2020. De stand van zaken op 1-1-2020.

Waarom hebben we het over 2021?
pi_204960722
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, zo kan ‘ie wel weer.
Ja tot je veroordeeld wordt voor moord zonder enige bewijs. Ik ga je dan hard uitlachen.
pi_204960740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:28 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Je doet pas aangifte over 2021 vanaf 1 maart 2022. De rest is allemaal voorlopig.
Voor toevoeging kijken ze in 2022 naar het jaar 2020. De stand van zaken op 1-1-2020.

Waarom hebben we het over 2021?
Laten we erophouden dat jij hier gelijk hebt en dat dit feiten zijn wat je hier opnoemt.

Stel dat het is zoals jij het zegt , zorgt dat dan ervoor dat de belastingdienst mij zo mag veroordelen zonder bewijsmateriaal?
pi_204960786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:46 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
2021. Hetzelfde jaar. Eind 2021 zeg maar.

Als de belastingdienst vind dat er fraude is mogen ze het onderzoeken dat vind ik helemaal niet erg.

Het punt is hier dat ik word benadeeld zonder dat er iets is gebeurd. Ze hebben mij nu dus blijkbaar in een "fraudeur" lijst geplaatst zonder dat het bewezen.

Ik kan het per direct aantonen dat zoeen onderhandse lening bestaat , zelfs nu nog steeds.
Dus het gaat om het belastingjaar 2020. Dan hebben we dat nu helder.
pi_204960793
Oké. Het gaat over het jaar 2020.

Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan over dat jaar. En van welke datum is de brief over de herziening?
pi_204960864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:47 schreef Bucketlist het volgende:
Oké. Het gaat over het jaar 2020.

Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan over dat jaar. En van welke datum is de brief over de herziening?
- 2021 april eerste aangifte verstuurd voor het jaar 2020.

- Juli 2021 geaccepteerd door de belastingdienst.

- Juli 2021 nieuwe aangifte verstuurd met een wijziging van ¤3000 extra schuld voor het jaar 2020.

- Augustus 2021 geaccepteerd door de belastingdienst. (Definitieve belastingaanslag met handtekening van de belastinginspecteur)

En de belastingdienst gebruikt tot vandaag nog steeds de eerste belastingaanslag die ik april 2021 had verstuurd terwijl ze weten dat er een wijziging heeft plaatsgevonden.
pi_204960886
Ze hebben via de telefoon aangegeven van dat ze dat doen "omdat ze het niet kunnen weten of het wel of niet klopt die euro 3000 schuld."

Dus kortom, ik ben al veroordeeld voordat ze bewijs ervoor hebben. En dat ze daarom dus de boel zo saboteren.

Soort van "je hebt een moord gepleegd , maar we hebben geen bewijs hiervoor , toch mag je 30 jaar de gevangenis in. Doeiiiii"
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:11:26 #115
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204960893
Bijzonder verhaal.
Als jouw gecorrigeerde aangifte juist is verwerkt en schriftelijk bevestigd is, dan staan die gegevens dus geregistreerd in de systemen van de Belastingdienst en zijn ze op afroep/automatisch (verschilt per afnemende instantie) beschikbaar voor overige organisaties die die gegevens mogen gebruiken voor toetsing van bepaalde zaken.

De belastingdienst stuurt dus geen briefje met jouw gegevens of zo naar andere organisaties, je gegevens zijn simpelweg online beschikbaar…
pi_204960897
Vergeet even wat ze over de telefoon zeggen. Zoals je nu het probleem schetst gaat er inderdaad iets mis.

Kan je de brief van augustus 2021 hier plaatsten? (Zorg wel dat je BSN/ cijfers van het aanslagnummer\adres weg zijn)
pi_204960906
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Bijzonder verhaal.
Als jouw gecorrigeerde aangifte juist is verwerkt en schriftelijk bevestigd is, dan staan die gegevens geregistreerd dus in de systemen en zijn ze op afroep/automatisch (verschilt per afnemende instantie) ter beschikking van overige organisaties die die gegevens mogen gebruiken voor toetsing van bepaalde zaken.

De belastingdienst stuurt dus geen briefje met jouw gegevens of zo naar andere organisaties, je gegevens zijn simpelweg online beschikbaar…
Ja ik heb daar ook zwart op wit bewijs van , na heftige discussie gaf de belastingdienst mij ook gelijk zoals je hier kunt horen:

https://youtube.com/shorts/t_UUJs-J9-w?feature=share

Het punt is dat ik door de belastingdienst genaaid word. Want ze hebben blijkbaar een speciale juridische systeem waarbij ze een burger zonder enig bewijs mogen veroordelen voor fraude.
pi_204960920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:12 schreef Bucketlist het volgende:
Vergeet even wat ze over de telefoon zeggen. Zoals je nu het probleem schetst gaat er inderdaad iets mis.

Kan je de brief van augustus 2021 hier plaatsten? (Zorg wel dat je BSN/ cijfers van het aanslagnummer\adres weg zijn)
Je ziet nu dat vermogen is komen te vervallen want dat is nu geen belastbaar geldbron meer:

pi_204960966
Ja, goed teken. Volgens mij hoort er na deze brief nog een definitieve aanslag uit het systeem te rollen. Dat is min of meer dezelfde brief, alleen staat er dan rechtsboven Definitieve Aanslag. Daarna komt het volgens mij pas in de BRI terecht. Daar halen die andere organisaties hun informatie vandaan.

Er is na de brief van augustus 2021 geen verdere correspondentie over 2020?
pi_204960978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef Bucketlist het volgende:
Ja, goed teken. Volgens mij hoort er na deze brief nog een definitieve aanslag uit het systeem te rollen. Dat is min of meer dezelfde brief, alleen staat er dan rechtsboven Definitieve Aanslag. Daarna komt het volgens mij pas in de BRI terecht. Daar halen die andere organisaties hun informatie vandaan.

Nee dat is het laatste. Verder niks.

Jij blijft nog steeds doorrammen dat er een definitieve aanslag komt, wat je hier niet bijverteld is dat de belastingdienst altijd de nieuwste belastingaanslag hoort te gebruiken. Dat doen ze bij mij bewust niet want ze zien mij als fraudeur zonder enig bewijs.

En ik mag ondertussen in bezwaar gaan bij die andere overheidsinstelling die dus te horen kreeg dat ik wel belastbaar vermogen zou hebben voor het jaar 2020
pi_204960992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef Bucketlist het volgende:

Kan het zijn dat de informatie in het systeem al volledig is afgerond en alleen intern nog aangepast kan worden.
Door middel van een brief geven ze aan dat het aangepast is, echter bij andere partijen komt die informatie niet voor omdat de belastingdienst de aanpassing niet meer op de lijn heeft gezet/ kan zetten.
Lijkt mij dat die brief gewoon getoond kan worden aan die andere instantie.
Hell To The Liars
pi_204960995
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kan het zijn dat de informatie in het systeem al volledig is afgerond en alleen intern nog aangepast kan worden.
Door middel van een brief geven ze aan dat het aangepast is, echter bij andere partijen komt die informatie niet voor omdat de belastingdienst de aanpassing niet meer op de lijn heeft gezet/ kan zetten.
Lijkt mij dat die brief gewoon getoond kan worden aan die andere instantie.
Dat brief is zeker een game changer. En dat telefoongesprek ook. Ik verwacht dat het bezwaar goedgekeurd zal worden. Ondanks dat de belastingdienst rond strooit met getallen die niet bestaan.
pi_204961005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:36 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat brief is zeker een game changer. En dat telefoongesprek ook. Ik verwacht dat de bezwaar goedgekeurd zal worden. Ondanks dat de belastingdienst rond strooit met getallen die niet bestaan.
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Hell To The Liars
pi_204961008
Doordrammen? Ik probeerde je te helpen.

Maar ik zal mijn tijd anders gaan besteden. Blijf dit wel volgen :W
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:41:14 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204961020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:18 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Je ziet nu dat vermogen is komen te vervallen want dat is nu geen belastbaar geldbron meer:

[ afbeelding ]
Waar is aan te zien dat vermogen is komen te vervallen?
pi_204961026
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waar is aan te zien dat vermogen is komen te vervallen?
Omdat dat er niet meer opstaat. Bij de eerste aangifte was het er wel aanwezig. Bij dat telefoongesprek zegt de belastingdienst ook van dat het is komen te vervallen doordat er geen vermogen is. Het is niet meer belastbaar zei ze.
pi_204961038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik schrijf, ik denk dat de nieuwe instantie in een verouderde database kijkt, terwijl ze eigenlijk die brief moeten hanteren?
De belastingdienst zal misschien zeggen je hebt toch een brief, dit kunnen wij niet meer elektronisch verwerken.

Wat zegt het juridisch loket over de brief. Heb je recht op toevoeging met deze brief?
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:46:21 #128
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:14 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja ik heb daar ook zwart op wit bewijs van , na heftige discussie gaf de belastingdienst mij ook gelijk zoals je hier kunt horen:

https://youtube.com/shorts/t_UUJs-J9-w?feature=share

Het punt is dat ik door de belastingdienst genaaid word. Want ze hebben blijkbaar een speciale juridische systeem waarbij ze een burger zonder enig bewijs mogen veroordelen voor fraude.
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
pi_204961057
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat laatste is onzin, een dergelijk systeem is er niet.
En als je al als 'speciaal geval' aangemerkt zou worden, dan heeft dat niets te maken met je juiste (want schriftelijk bevestigd) vastgelegde inkomensgegevens, die, zoals ik al eerder zei, gewoon benaderbaar zijn voor geautoriseerde instanties…
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.

Veroordeling zonder bewijs = einde rechtsstaat.
pi_204961070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:45 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Nee de belastingdienst geeft bewust verkeerde getallen door, ook aan mij!

Als ik de belastingdienst op bel afdeling vermogen en vraag van hoeveel vermogen heb ik intotaal voor het jaar 2020?

Dan geven ze aan dat het dus boven het heffingsvrije vermogen valt. Pas nadat ik in discussie ga zeggen ze van oooh ja u heeft gelijk het is opnieuw beoordeeld..

Soort van doen alsof ze dom zijn smerige gaslighters.
Oke, je hebt gelijk.
succes
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:00 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:48 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Dat is er wel want wanneer ik vraag aan de belastingdienst van hoezo geven jullie andere cijfers door, dan zeggen ze "ja maar we kunnen nooit weten of die 3000 euro schuld wel klopt".

Kortom ze hebben mij al veroordeeld als fraudeur zonder enige bewijs. Dit is PRECIES hoe zij om zijn gegaan met de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
pi_204961134
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet tussen een, na correctie, juist vastgelegd belastbaar inkomen, wat je herhaaldelijk bevestigd, en een vermeende veroordeling als fraudeur.
Ik herhaal, een 'schaduw'systeem o.i.d. met andere inkomensgegevens dan jij bevestigd hebt gekregen hebt, bestaat niet en dus kunnen er geen andere gegevens doorgegeven worden.

Succes met wat het probleem dan ook is…
Dat bestaat dus wel ik ben nu dus in bezwaar gegaan. Voor wat eigenlijk? Voor niks. 6 weken extra wachten beetje tijdrekken.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:13:25 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204961204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:29 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]
Ja tot je veroordeeld wordt voor moord zonder enige bewijs. Ik ga je dan hard uitlachen.
:')
pi_204961414
Wat een beesten zijn het ook die SS'ers die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
  zaterdag 4 juni 2022 @ 16:53:09 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204961589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:37 schreef slavaukrainii het volgende:
Wat een … die werken bij de belastingdienst. Zonder bewijs veroordelen van burgers. Dus kortom u heeft een moord gepleegd , maar we hebben daar geen bewijs voor, toch moet u in gevang...tot over 30 jaar...

"De Belastingdienst heeft in de jacht op fraude vaker ouders gedupeerd zonder grondig onderzoek, en zonder bewijs."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vaker-zonder-bewijs
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
pi_204961725
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wil je svp stoppen met het vergelijken van wie dan ook met SS'ers?
Maar wel roepen dat men beschaafd is en democratisch. Ondertussen als ware criminele narcisten ouderverstoting veroorzaken door kids onterecht af te pakken van gezinnen. Dit is niet goed te praten.

Ik zie directe verbinding tussen die onrechtmatige fraude stempels en mijn situatie. Ernstig dat het nog steeds door wordt gezet om zonder bewijs burgers te veroordelen.
pi_204961904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

Bezwaar is ingediend bij de raad voor rechtsbijstand. Ik heb dus dat tel gesprek + dat brief als bewijsstuk toegevoegd. Ik ga ervanuit dat dat wel voldoende is.

Het is vanaf nu afwachten. Ik zal het resultaat met jullie delen.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 17:33:01 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204961960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef slavaukrainii het volgende:

[..]

Ga jij even hulp zoeken voor je gedoe want je lijkt niet helemaal goed te zijn. Met je SS'ers.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')