Op 3k verschil?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om de raad voor rechtsbijstand. Ik kom namelijk in aanmerking voor een toevoeging. Maar dan moet mijn vermogen voor dat jaar wel onder het heffingsvrije vermogen vallen. En dat is ook zo. Alleen de belastingdienst geeft dus cijfers door waarbij de raad voor rechtsbijstand dus denkt dat ik veel meer vermogen had voor dat jaar.
Dus verzoek wordt puur op dat punt afgewezen en mag ik in bezwaar gaan.
Nee dit is hoe het gaat met de belastingdienst. Niks nieuws. Het blijkt een terreurorganisatie te zijn.quote:
Ja, dat is vervelend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om de raad voor rechtsbijstand. Ik kom namelijk in aanmerking voor een toevoeging. Maar dan moet mijn vermogen voor dat jaar wel onder het heffingsvrije vermogen vallen. En dat is ook zo. Alleen de belastingdienst geeft dus cijfers door waarbij de raad voor rechtsbijstand dus denkt dat ik veel meer vermogen had voor dat jaar.
Dus verzoek wordt puur op dat punt afgewezen en mag ik in bezwaar gaan.
Lol. Jij bent zeker de grappige thuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend.
Toch zou ik niet concluderen dat de Belastingdienst jou moedwillig probeert tegen te werken.
Krijg je opeens veel meer of minder? Ok.quote:
Dat is zo goed als onmogelijk. Ze willen ook geen verklaring geven dat mijn vermogen voordat jaar onder dat heffingsvrije vermogen valt. Ze geven per telefoon aan dat dat wel klopt maar een verklaring willen ze niet geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg je opeens veel meer of minder? Ok.
Bewijs die schuld dan maar bij BD en andere instanties.
Nee. Ik maak geen grappen over mensen met wanen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Lol. Jij bent zeker de grappige thuis.
Vergeet niet dat je bij een bezwaar een advocaat erbij moet halen. Dat kost weer heel veel geld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg je opeens veel meer of minder? Ok.
Bewijs die schuld dan maar bij BD en andere instanties.
Dit is er aan de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef Droopie het volgende:
Kan het niet zijn dat de definitieve aanslag nog door het systeem heen moet?
Ik som het even op, jij hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:05 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Nee dit is hoe het gaat met de belastingdienst. Niks nieuws. Het blijkt een terreurorganisatie te zijn.
Nee want de belastingdienst houdt altijd de nieuwste belastingaanslag als de norm. Dat is waar ze naar kijken. En in mijn geval kijken ze bewust naar de oude belastingaanslag.quote:
Hoe is het hebben van een schuld onmogelijk??quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Dat is zo goed als onmogelijk. Ze willen ook geen verklaring geven dat mijn vermogen voordat jaar onder dat heffingsvrije vermogen valt. Ze geven per telefoon aan dat dat wel klopt maar een verklaring willen ze niet geven.
Heb gelukkig wel dat tel gesprek opgenomen als bewijs. En dat laaste belastingaanslag is ook een stukje bewijs.
Ik heb geen geld nodig voor een advocaat. Ik zeg alleen dat ik daarvoor in aanmerking kom. Dit is zo bepaald door het juridische loket.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik som het even op, jij hebt
- 23.000 euro schuld
- een foutieve belastingaangifte gedaan
- een klacht lopen tegen de belastingdienst
- geld nodig voor een advocaat via de overheid
En nu is het allemaal de schuld van de belastingdienst?
Dat vind ik niet raar, maar bijzonder.
Niet zeiken, gewoon bezwaar maken en volgende keer gelijk je aangifte correct invullen.
Heh...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij een bezwaar een advocaat erbij moet halen. Dat kost weer heel veel geld.
Belastingdienst erkent dat ik dat schuld heb. Het punt hier is dat ze andere cijfers doorsturen naar andere overheidsorganen. Als je met oude cijfers loopt rond te gooien dan veroorzaakt dat grote schade.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is het hebben van een schuld onmogelijk??
Oh, het was een hypothetisch voorbeeld?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig voor een advocaat. Ik zeg alleen dat ik daarvoor in aanmerking kom. Dit is zo bepaald door het juridische loket.
Voor de rest mag je meerdere keren een aangifte doen daar is verder niks mis mee.
Ok.... Ik vind je hele topic raar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Ja. Een bezwaar pak je goed aan. Dat ga je niet zelf even doen.
Nou, stuur die aangifte dan op ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:13 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Belastingdienst erkent dat ik dat schuld heb. Het punt hier is dat ze andere cijfers doorsturen naar andere overheidsorganen. Als je met oude cijfers loopt rond te gooien dan veroorzaakt dat grote schade.
U begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:14 schreef Bucketlist het volgende:
Je begrijpt het niet. Er is (nog) geen nieuwe definitieve aanslag. En dan heb ik het over een geautomatiseerde brief waar op staat ‘definitieve aanslag’. Pas dan worden je gegevens opgenomen in de BRI, en krijgen andere organisaties dat door.
Stel je niet zo aan man. Met je gaslighting. Leuk modewoordje, hier niet van toepassing.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig voor een advocaat. Ik zeg alleen dat ik daarvoor in aanmerking kom. Dit is zo bepaald door het juridische loket.
Voor de rest mag je meerdere keren een aangifte doen daar is verder niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |