Het gaat niet om de voorspelling an sich, maar om die rare act dat Nadal op een of andere manier een dikke underdog is of het lastig gaat krijgen, zelfs tegen nobuddies waarvan hij op één been nog wint. Je doet hem altijd zwakker voor dan hij is, dat is de act.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef GwaiLow het volgende: [..] Nee, het is juist andersom. Als blijkt dat ik ernaast zat dan geef ik dat altijd ruiterlijk toe hier. En als ik uitgelachen wordt om een voorspelling, en ik blijk wel gelijk te hebben, dan hoor ik daar hier nooit meer iets van
. Maakt verder ook niet uit, ieder mag zijn of haar mening hebben. Soms zit je goed, en soms zit je ernaast. Hoort erbij.
Post 13 nieuwe TT.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mijn tt ‘met vrouwenmepper, zonder vadermepper’ heeft het helaas niet gehaald.
Toch gaat ie ook hier weer op in met een inhoudelijke post waarom Nadal echt underdog is, let maar op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je nog uitgelegd moet worden waarom het een act is dan is er echt heel veel mis met je sorry hoor
Vrij lang voor een TT dit, Wuppiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:44 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk een vrij eenzijdige wedstrijd voorlopig en toch al 1.40 bezig en mogelijk nog niet eens halverwege set 2.. als Djoko echt zijn ritme gaat vinden, spelen ze met zonsopgang nog steeds
Schotklok te laat aanzetten genot.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
2x deuce en dan al 8 minuten bezig zijn..
Alsof iemand dat af kijktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
En ze mogen ook wel eens wat aan de tijdstippen doen. Dit kan wel tot 02:30 duren...
PLAYER op pauze en morgen verder kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof iemand dat af kijktNormale mensen moeten werken.
Oh wacht
Erg jammer. Volgend topic weer een kans.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof iemand dat af kijktNormale mensen moeten werken.
Oh wacht
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik zit soms echt te wachten op een time warning. Gaat die klok opnieuw lopen bij een let?
Dat moet ook in je aard liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][url=https://postimages.org/nl/]
In dit geval konden ze ook niet eerder beginnen met Alcaraz-Zverev die pas net daarvoor klaar was. En dat is sowieso de consequentie als je alle kwartfinales op een dag op 1 baan speelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
En ze mogen ook wel eens wat aan de tijdstippen doen. Dit kan wel tot 02:30 duren...
US open is niet veel anders, daar begint de dagsessie ook om 12:00. Avondsessie weliswaar om 19:00. Maar die heeft ook twee wedstrijden dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval konden ze ook niet eerder beginnen met Alcaraz-Zverev die pas net daarvoor klaar was. En dat is sowieso de consequenties als je alle kwartfinales op een dag op 1 baan speelt.
Ja US Open en Australian Open hebben ook hele late sessies. Maar daar is het dan ook 30-40 graden overdagquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
US open is niet veel anders, daar begint de dagsessie ook om 12:00. Avondsessie weliswaar om 19:00. Maar die heeft ook twee wedstrijden dan.
En in Australië is het traditiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
US open is niet veel anders, daar begint de dagsessie ook om 12:00. Avondsessie weliswaar om 19:00. Maar die heeft ook twee wedstrijden dan.
Nazi’squote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
Balkanschreeuw bij een UE van je tegenstander
Complete mishits ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
Slecht nieuws voor Nadal als hij forehands gaat missen die hij in het begin met zijn ogen dicht maakte
Klopt. Zeurende omwonendenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En in Australië is het traditie
Maar in Europa zie je dat toch minder en op Wimbledon mogen ze ook niet eens doorspelen na 23.00, geloof ik
Ok hansquote:
Djokovic moest juist nog even opwarmenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:06 schreef Szura het volgende:
Ja je ziet wel aan deze laatste rally dat Nadal vermoeid begint te raken zeg
Dan moeten er weer stoelen gepakt worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:06 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan deze wedstrijd niet overleven als het zo doorgaat
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:10 schreef Szura het volgende:
Shownieuws kijken
Gewoon morgen de samenvatting van Mediacourantgod lezen
Onderste helft is nog net geen gehandicaptentennis.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:02 schreef Szura het volgende:
En morgen moeten we naar Rublev - Cilic op grevvol zitten kijken
Dat is niet heel kenmerkend voor Nadal toch? Het staat nu gewoon 1-1 in sets.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:20 schreef superniger het volgende:
1-1 gelijk voor Djokovic.
Is Nadal mentaal geknakt?
De tijd is wel in het nadeel van Nadal. Ik denk dat dat die agressieve start ook wel verklaartquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is niet heel kenmerkend voor Nadal toch? Het staat nu gewoon 1-1 in sets.
Heeft iemand die flesjes nou ooit al eens omgetrapt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:24 schreef BobW het volgende:
Kom op Rafa, even een witte aquarius er in en gaan
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft iemand die flesjes nou ooit al eens omgetrapt?
Rosolgodquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Rosol, Wimbledon 2014quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, Matosevic, in 2013:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zet ze redelijk precies net, schuin voor elkaar en met de etiketten naar voren. Is onderdeel van zijn rituelen.quote:
Ik weet opeens weer waarom ik zo hekel heb aan Nadalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zet ze redelijk precies net, schuin voor elkaar en met de etiketten naar voren. Is onderdeel van zijn rituelen.
Dit is niet leuk.quote:
SoderlingGOD maakte er ook een sport van Nadal te irriteren, bijv. door aan de verkeerde kant van de scheidsrechtersstoel te lopen en zijn gereetpluk te imiteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zet ze redelijk precies net, schuin voor elkaar en met de etiketten naar voren. Is onderdeel van zijn rituelen dwangneuroses.
Wel veel afgedwongen fouten. Ze zijn allebei 35 dus dit niveau is nog steeds waanzinnig hoogquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel jammer dat het vooral lang duurt door allerlei fouten. Niet echt door geweldige punten.
Cilic en Medvedev, dat zijn ook wel de grootste tegenpolen wat dat betreftquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Medvedev gisteren tegen Cilic nam in de 3e set nog maar 5 seconden tussen de punten
De regie moest de herhaling steeds afknippen
Nadal is echt een goeie dubbelaar geworden de afgelopen jaren! Djoko daarentegen...altijd weer afwachten of hij een smash goed krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een grapquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, er moet nog een vierde gespeeld worden
Dit doet wel iets met me.quote:
Soms houdt mijn TV de bal ook niet helemaal bij. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:10 schreef geitenbrei het volgende:
Ik weet niet al besproken is, maar zijn er meer mensen die last hebben van dat de bal onderweg heel licht trilt? Ik heb een bril nodig maar nu kost het me soms nog meer moeite :p
Ik vrees dat ik zo ook afhaakquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:10 schreef hhh38 het volgende:
Een stuk rustiger hier nu trouwens, stelletje nepfans
Ach ja, dit toernooi mag je petjes van baanvegers meppen en je racket het publiek in keilen, wordt toch niks tegen gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko boos. Lijnrechters moeten uitkijken.
Ik streef ernaar om iedere dag 8:30 fris en fruitig in mijn kantoor te zitten.quote:
Ik ben geen kenner, maar wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:20 schreef geitenbrei het volgende:
Even een vraagje tussendoor aan de kenners. Waarom mag je eigenlijk niet tanken? Het is heel slecht te bewijzen, maar als deze twee over tien jaar nog steeds de dienst uitmaken dan kan het best een goeie tactiek zijn.
Edit: maak er dan vier of vijf jaar van om niet te gek te doen.
Ik probeer het af te kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Straks nog even een 5e set van 1,5 uur graag
Tanken in tennis is bewust niet je best doen op bepaalde momenten. Als je weet dat je (op je 39e) fysiek minder bent kan dat een vooraf bepaalde strategie zijn. Je reduceert tegelijkertijd je kansen om te breaken, dus waarom zou het verboden zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar wat bedoel je?
Klopt. Denk dat ik morgen niet veel mee ga krijgen van Ruud-Rune door het korte nachtje deze nacht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer het af te kijken
Ik ben fan van BO5, maar een grand slamwedstrijd volledig kijken wordt doordeweeks wel erg lastig als je werk hebt
Ik denk dat helemaal niks doen niet per se een voordeel is, zowel qua spel als mentaal. Maar dat is nog geen reden om het verboden te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:37 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Tanken in tennis is bewust niet je best doen op bepaalde momenten. Als je weet dat je (op je 39e) fysiek minder bent kan dat een vooraf bepaalde strategie zijn. Je reduceert tegelijkertijd je kansen om te breaken, dus waarom zou het verboden zijn?
FuentesGODquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:06 schreef hhh38 het volgende:
Djokovic kan nauwelijks nog op z’n benen staan. Nadal heeft weer superkrachten gevonden vandaag
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:06 schreef hhh38 het volgende:
Djokovic kan nauwelijks nog op z’n benen staan. Nadal heeft weer superkrachten gevonden vandaag
Bezig met het epistel over de underdogpositie van Nadal tegen Zverevquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Momentum voor Nadal. Waar is Gwailow eigenlijk?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Bezig met het epistel over de underdogpositie van Nadal tegen Zverev
Ik verwacht minstens 30 dubbele fouten van Zverev na de eerste set gewonnen te hebben. Dat ging te goed vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Bezig met het epistel over de underdogpositie van Nadal tegen Zverev
Wie was dat?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal.![]()
En dan te bedenken dat er iemand in het topic was - zal geen naam noemen - die zo zeker wist dat Djokovic ging winnen dat hij overwoog een tweede hypotheek op zijn huis te nemen.
6-0 6-0 6-1. Of in het geval van Rublev 6-0 3-0 Disq.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:19 schreef superniger het volgende:
Ruud, Rune, Cilic of Rublev als finalist.
Kan je je mandje niet vinden?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:24 schreef Federer-fan het volgende:
Geen heel warme begroeting aan het net net.
Ik schreef "zo". Ben nog niet weg. Maar ik blijf geen kwartier meer.quote:
Nee, ik bedoelde het eigenlik ook zo dat ik meteen ging, maar het woord "zo" was mijn redding.quote:
Ik had niet verwacht dat de wedstrijd terug zijn kant op zou kantelen. Djokovic leek er fitter bij te lopen vanaf het 2e deel van de 2e set, maar stortte vervolgens in de 4e set juist in. Aan het eind speelde hij echt alles of niets en dat leverde vooral veel fouten op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal.![]()
En dan te bedenken dat er iemand in het topic was - zal geen naam noemen - die zo zeker wist dat Djokovic ging winnen dat hij overwoog een tweede hypotheek op zijn huis te nemen.
Ja, ik ha dook meer vertrouwen in Djokovic. Die ziet er bijna altijd zekerder uit en die slagen zijn er vaak zo machtig/onbespeelbaar uit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat de wedstrijd terug zijn kant op zou kantelen. Djokovic leek er fitter bij te lopen vanaf het 2e deel van de 2e set, maar stortte vervolgens in de 4e set juist in. Aan het eind speelde hij echt alles of niets en dat leverde vooral veel fouten op.
Ja, en mooi dat die rivaliteit zo in balans is. Bij bijvoorbeeld Edberg en Becker was dat veel minder zo. Ik bedoel, met 59 partijen kan hij niet meer in balans zijn dan hij is (30-29).quote:Echt super knap van Nadal
Dat wordt wel lastig denk ik. Want de rest van dit jaar en het eerste kwartaal van volgens jaar kunnen ze elkaar alleen nog tegenkomen op gras, hardcourt en indoor. Daar is het een hele opgave voor Nadal om van Djokovic te winnen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:36 schreef hhh38 het volgende:
Het is nu ook 29-30 in onderlinge ontmoetingen. Zou Nadal dat nog in zijn voordeel kunnen ombuigen en dan stoppen?
Op de US Open is Nadal wel vaak goed. Maar WTF dan weer dramatisch als ie die überhaupt speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig denk ik. Want de rest van dit jaar en het eerste kwartaal van volgens jaar kunnen ze elkaar alleen nog tegenkomen op gras, hardcourt en indoor. Daar is het een hele opgave voor Nadal om van Djokovic te winnen.
Ik denk na Wimbledon zullen we Djokovic niet vaak zienquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig denk ik. Want de rest van dit jaar en het eerste kwartaal van volgens jaar kunnen ze elkaar alleen nog tegenkomen op gras, hardcourt en indoor. Daar is het een hele opgave voor Nadal om van Djokovic te winnen.
Dak op RG nieuwe klap voor hardwerkende Nederlanderquote:Op woensdag 1 juni 2022 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
1:15 waren ze klaar zie ik. Roland Garros
quote:
Vind dit aardig van julliequote:
Als hij daar last van krijgt dan gaat het een lastig verhaal worden natuurlijk. Hij zal het niet gaan faken, dus we gaan het zien. Hij mag eigenlijk niet op waarde worden geklopt door een Zverev en Rune/Cilic oid op Roland Garros.quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetargument om straks nog je gelijk te kunnen halen
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat Kasatkina/Kudermetova clash de eerste partij is, en die flutmatch Swiatek/Pegula tweede partij
Nou weten we het wel. Je bent geen fan van Swiatekquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo'n makkelijke route als Swiatek nu naar haar slam titel is nog nooit voorgekomen![]()
Ja, indoor is het drama.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de US Open is Nadal wel vaak goed. Maar WTF dan weer dramatisch als ie die überhaupt speelt.
Dat doet hij al vind ik. Hij speelt dit jaar niet zo veel meer. Hier staat dat hij alleen nog Wimbledon, de US Open den de Laver Cup spelt, maar dat lijkt me wel heel erg weinig. Misschien komt het gewoon doordat hij zijn deelname aan de Masterstoernooien nog niet heeft bevestigd.quote:Ik denk dat ie z'n toernooien zorgvuldig uit gaat kiezen vanaf nu.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 juni 2022 06:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik denk na Wimbledon zullen we Djokovic niet vaak zien
Ja, da's een klassieker.quote:Op woensdag 1 juni 2022 07:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Was een leuk voorprogramma. Maar vanmiddag natuurlijk de kers op de taart met Rublev-Cilic
echt wel, beste tennisster aller tijden, van ATP en WTA gecombineerdquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou weten we het wel. Je bent geen fan van Swiatek
Ja, die mensen hebben toch ook een uitlaatklep nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:39 schreef Szura het volgende:
Is de sociale werkplaats vandaag dicht ofzo
Hij is niet welkom in de vsquote:
Al besproken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben toch ook een uitlaatklep nodig.![]()
Doet me weer denken aan de positieve recensie die een echtpaar had gegeven over een McDonalds-filiaal: "We zijn heel tevreden over uw restaurant. Er was een prettige sfeer en het eten was goed. We werden aan de kassa geholpen door een jongen met een hazenlip. Heel goed dat jullie zulke mensen een kans geven."
Ja, bij Djoko zie je nooit zo erg dat hij het fysiek zwaar heeft, maar ik denk wel dat het zo was. Als het een 5e set zou zijn geworden dan was het wel echt een slijtageslag geworden. Gelukkig zijn de halve finales pas vrijdag.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:40 schreef Norrage het volgende:
Djoko![]()
Heeft het mentaal (en fysiek?) laten afweten die 4e set....(en de 3e, die ook dramatisch was, hij had het hele momentum). Nog niet 100% wedstrijdfit leek het wel, wat begrijpelijk is na het afgelopen half jaar
Maar mijn hemel wat was Rafa ongelooflijk goed. Heb hem zelden zo goed zien spelen; dit was ook miles above die 2020 finale (toen was Djoko ook gewoon slecht en opgebrand). Dus alle hulde voor Rafa.
Maar Zverev was ook fenomenaal, zeker die 4e set. Ben benieuwd hoe fit Rafa is vrijdag en of Zverev het klusje kan klaren.
Waar dan?quote:
Hij staat er goed voor ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:11 schreef geitenbrei het volgende:
Nadal heeft vanaf precies dit moment het hele jaar geen punten meer te verdedigen. Dat klopt toch? Vorig jaar halve finale Roland Garros en volgens mij daarna geen (grote) toernooien meer gespeeld. Dus mits fit, hebben we straks weer een nieuwe nummer 1.
Je bedoelt een foute call die gecorrigeerd wordt? Dat levert niet altijd een punt op voor de tegenstander, kan ook een let zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:20 schreef TjjWester het volgende:
Is het eigenlijk niet gek dat een foute call een punt oplevert voor de tegenstander??
Is nogal oneerlijk.
Ongeveer een halve dag geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben toch ook een uitlaatklep nodig.![]()
Doet me weer denken aan de positieve recensie die een echtpaar had gegeven over een McDonalds-filiaal: "We zijn heel tevreden over uw restaurant. Er was een prettige sfeer en het eten was goed. We werden aan de kassa geholpen door een jongen met een hazenlip. Heel goed dat jullie zulke mensen een kans geven."
Ja kasatkina sloeg een bal op de lijn, die gecalled werd als uit. Kudermetova sloeg daarop de bal ongeintresseerd naar het net.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt een foute call die gecorrigeerd wordt? Dat levert niet altijd een punt op voor de tegenstander, kan ook een let zijn
Tsitsipas en Alcaraz staan in de race (met enkel punten van dit jaar) nog we dichtbij, dus zo zeker is dat ook niet. Al liggen die 2 er inmiddels al uit en gaat Nadal dus enkel uitlopen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:11 schreef geitenbrei het volgende:
Nadal heeft vanaf precies dit moment het hele jaar geen punten meer te verdedigen. Dat klopt toch? Vorig jaar halve finale Roland Garros en volgens mij daarna geen (grote) toernooien meer gespeeld. Dus mits fit, hebben we straks weer een nieuwe nummer 1.
Als de call al gegeven was voordat Kudermetova sloeg, wordt dat normaal een let in die situatie, volgens mij. Alleen als de call pas daarna kwam en dat geen invloed had op de volgende slag (en de bal dus gewoon in het net werd geslagen), krijgt degene wel het puntquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja kasatkina sloeg een bal op de lijn, die gecalled werd als uit. Kudermetova sloeg daarop de bal ongeintresseerd tegen het net aan.
Na inspectie van de empire blijkt de bal in te zijn en krijgt kasatkina alsnog het punt. Zonder call had Kudermetova de bal natuurlijk terug geslagen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ongeveer een halve dag geleden.Ja, ik weet dat ik het eerder heb gezegd, maar het is toch niet besproken? Kan me niet herinneren dat iemand erop heeft gereageerd. En ik geloof in de kracht van de herhaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Staat er maar één keer in. Die andere is zijn naamgenoot.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom heb je Ruud twee keer in de poll staan?
Omdat dit alle overgebleven spelers zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom is "iemand anders" geen optie?
quote:„De avondsessies blijven, maar we gaan wel kijken of we kunnen schuiven in de starttijden”, zei toernooidirectrice Amélie Mauresmo. De voormalig nummer 1 van de wereld gaf toe dat de late tijden ’vragen kunnen oproepen’ rondom het comfort van de spelers. „Die vragen heb ik zelf ook. Maar wat mij betreft zijn de avondsessies zeker gepast, want het zat elke avond tot de nok toe vol. Gisteren was het overvol, maar een handvol mensen vertrok eerder.”
Mauresmo gaf toe dat er vooralsnog geen ’wonderoplossing’ is voor het programma. „Er waren veel discussies. Er was veel druk, er waren veel problemen.”
Jammer dat je je in zo'n poll dan laat beperken tot enkel de spelers die nog meedoenquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Staat er maar één keer in. Die andere is zijn naamgenoot.
[..]
Omdat dit alle overgebleven spelers zijn.
Ik zit vast in het oude denken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jammer dat je je in zo'n poll dan laat beperken tot enkel de spelers die nog meedoen
Stuk minder indrukwekkend so far ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:05 schreef Norrage het volgende:
Pegula toch wel de enige die het Iga nog lastig zou kunnen maken...
Al is Iga haar vorm wel een beetje kwijt hoor.....
Ja wat voor druk moet ze wel niet voelen joh. Enige top 10 speler over, 32 win streak, 2 sets verloren in 32 potten. Bizar. Alles minder dan een RG titel voelt als extreem falen.quote:
Nadal verliest nog 360 punten na Wimbledon en 500 punten van de Masters Canada (en nog 45 uit Washington), allebei nog uit 2019 (!).quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:11 schreef geitenbrei het volgende:
Huh? Is dat puur omdat hij zo weinig toernooien speelt? Ging er eigenlijk vanuit dat ze nooit meer dan een jaar teruggingen qua punten voor de ranking, met de coronatijd als uitzonderingquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal verliest nog 360 punten na Wimbledon en 500 punten van de Masters Canada (en nog 45 uit Washington), allebei nog uit 2019 (!).
Het is dezelfde reden dat Federer nog steeds in de top 50 staat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh? Is dat puur omdat hij zo weinig toernooien speelt? Ging er eigenlijk vanuit dat ze nooit meer dan een jaar teruggingen qua punten voor de ranking, met de coronatijd als uitzondering
Federer haalde nog wel de kwartfinale op Wimbledon en de 4e ronde op RG vorig jaar (waarin hij onder meer won van Cilic overigens), dus dat vind ik dan nog wat logischer klinken.. al zul je met enkel die resultaten vast ook geen top-50 staanquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is dezelfde reden dat Federer nog steeds in de top 50 staat..
Tijdens corona was het een tweejaarsranking (eigenlijk 22 maanden, maar goed). In 2020 is de ranking bevroren toen de Tour ook stilgelegd werd, vandaar dat toernooien die in die periode in 2020 niet georganiseerd zijn nu nog uit 2019 voor de ranking meetellen. Ergens eind dit jaar is dat eindelijk rechtgetrokken en is er weer een reguliere ranking over 12 maanden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh? Is dat puur omdat hij zo weinig toernooien speelt? Ging er eigenlijk vanuit dat ze nooit meer dan een jaar teruggingen qua punten voor de ranking, met de coronatijd als uitzondering
Het is al bizar als 1 speler 20 Grand Slams wint (bij Sampras werd al gedacht dat zijn record heel lang zou blijven staan), nu heb je 3 spelers met zoveel Grand Slams die ook nog eens grotendeels in dezelfde periode speelden/spelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Soms vind ik statistieken echt bizar. Djokovic, Federer, Nadal en Djokovic hebben met z'n vieren tweeënzestig(!) grandslamtoernooien gewonnen. Niet te geloven.
Wat is het verschil tussen Djokovic en Djokovic? Voor en na corona?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Soms vind ik statistieken echt bizar. Djokovic, Federer, Nadal en Djokovic hebben met z'n vieren tweeënzestig(!) grandslamtoernooien gewonnen. Niet te geloven.
Marko Djokovic!quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Djokovic en Djokovic? Voor en na corona?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord is: neequote:Op woensdag 1 juni 2022 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nou we zijn van start. Ben eens benieuwd of Cilic datgeen kan laten zien wat hij ook tegen Medvedev deed.
Ja, overwicht, niet overgewicht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het is als scheidsrechter belangrijk om overwicht te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |