Het gaat niet om de voorspelling an sich, maar om die rare act dat Nadal op een of andere manier een dikke underdog is of het lastig gaat krijgen, zelfs tegen nobuddies waarvan hij op één been nog wint. Je doet hem altijd zwakker voor dan hij is, dat is de act.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef GwaiLow het volgende: [..] Nee, het is juist andersom. Als blijkt dat ik ernaast zat dan geef ik dat altijd ruiterlijk toe hier. En als ik uitgelachen wordt om een voorspelling, en ik blijk wel gelijk te hebben, dan hoor ik daar hier nooit meer iets van
. Maakt verder ook niet uit, ieder mag zijn of haar mening hebben. Soms zit je goed, en soms zit je ernaast. Hoort erbij.
Post 13 nieuwe TT.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mijn tt ‘met vrouwenmepper, zonder vadermepper’ heeft het helaas niet gehaald.
Toch gaat ie ook hier weer op in met een inhoudelijke post waarom Nadal echt underdog is, let maar op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je nog uitgelegd moet worden waarom het een act is dan is er echt heel veel mis met je sorry hoor
Vrij lang voor een TT dit, Wuppiequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:44 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk een vrij eenzijdige wedstrijd voorlopig en toch al 1.40 bezig en mogelijk nog niet eens halverwege set 2.. als Djoko echt zijn ritme gaat vinden, spelen ze met zonsopgang nog steeds
Schotklok te laat aanzetten genot.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
2x deuce en dan al 8 minuten bezig zijn..
Alsof iemand dat af kijktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
En ze mogen ook wel eens wat aan de tijdstippen doen. Dit kan wel tot 02:30 duren...
PLAYER op pauze en morgen verder kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof iemand dat af kijktNormale mensen moeten werken.
Oh wacht
Erg jammer. Volgend topic weer een kans.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof iemand dat af kijktNormale mensen moeten werken.
Oh wacht
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik zit soms echt te wachten op een time warning. Gaat die klok opnieuw lopen bij een let?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |