Gearbox vervangen dacht ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef wdn het volgende:
Sorry ik was er wat laat bij maar wat is er mis met Bottas?
Dat mag.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een Nespresso arpeggio met opgeklopte melk en een chocolaatje.
DANKquote:
klopt, Bottas kon niet schakelen bij het verlaten van de pits. Er gaat nu een andere bak in.quote:
Ik vind dit lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een Nespresso arpeggio met opgeklopte melk en een chocolaatje.
Aangezien insta niet lukt....quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef Nober het volgende:
Bottas heeft de foto ingelijst en cadeau gedaan.
https://www.instagram.com/p/CeB-GhJsMfb/
Thnx 4 the updatequote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, Bottas kon niet schakelen bij het verlaten van de pits. Er gaat nu een andere bak in.
Kwam niet door hem he, was Sainz zijn schuldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:45 schreef Gehrman het volgende:
Daar is ONZE Max al eens eerder de muur ingegaan.
Toch derde - aardig.quote:
Ik heb dat ook in de OP gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En zondag kans op regen heb ik net gehoord van user @:gehrman
Broek kan uit.
Vind ik leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Spetter pieter pater, Perez komt een tiende later.
Ja ze hebben het er constant over op fox sportquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En zondag kans op regen heb ik net gehoord van user @:gehrman
Broek kan uit.
Dat heb je mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in de OP gezet.
Ter info.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef wdn het volgende:
maar niemand upvote de OP dus zo goed istie niet![]()
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.quote:
Kan Hugo de Jonge nog wat van leren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Daar wordt flink gebouwd vlak voor de tunnel.
No morequote:
Sociale huur?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Daar wordt flink gebouwd vlak voor de tunnel.
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?quote:
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?
Zondag even inklokken he.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:52 schreef Sally het volgende:
Moeten de coureurs de banden van deze FP1 ook nog gebruiken voor raceweekend...?
Albon klaagt dat zijjn harde banden niets meer zijn
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maaaaaaaaaaaaar het is en blijft Monaco.
En regen.
Monaco heeft echt wat aanpassingen nodig zodat er minimaal 1 of 2 plekken zijn met iets van een kans van inhalen
En blijf daar ook meteen xDquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?
Zondag even inklokken he.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Maar je wil niet meer dan 1 set kwijtraken in fp1. Er zijn maar een beperkt aantal banden
Nou, ze krijgen in totaal een aantal setjes, dus wat ze nu afschrijven tijdens de training gaat wel af van wat er straks beschikbaar is tijdens de race, toch?quote:
eensquote:
je was wat snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen in totaal een aantal setjes, dus wat ze nu afschrijven tijdens de training gaat wel af van wat er straks beschikbaar is tijdens de race, toch?
Zonder fouten kunnen Leclerc en Sainz makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.
Perez op fox sportsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef DKUp het volgende:
We zitten verdomme naar Ricciardo te kijken![]()
Sainz met een fout lol
Er is weer een hoop gestuntel te zien en vooral Sainz lolquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
No way dat beide Ferraris de eindstreep gaan halen dit weekend.
Franse regie of zoquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
No way dat beide Ferraris de eindstreep gaan halen dit weekend.
Tijd gaat snel als je het gezellig hep.quote:
Voor 700 euro in de maand lijkt mij dat wel wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk die flats die ze aan het bouwen zijn links van ingaan tunnel
Murica!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een mensonterend lompe bakken zijn het ook geworden.
18000 euro omzet tijdens f1 weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al besproken.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Boeit me geen flat.quote:
Je laat Wuppie met rust.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Was al besproken dat het al besproken was.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef wdn het volgende:
Leclerc camera in de auto
Dan vraag je je niet meer af hoe iemand een auto in de muur krijgt hier _o-
Banden beetje rubben?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:00 schreef Newone82 het volgende:
Waarom gaat perez naar buiten op softs met 30 seconden te gaan?
De eerste laag er af rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:00 schreef Newone82 het volgende:
Misschien voor een proefstartquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:00 schreef Newone82 het volgende:
Dit weekend laat hij zien hoeveel inzet hij overheeft voor een weeshuis vol terminaal zieke kinderen:pquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef alpeko het volgende:
Hamilton: "I would save the engine if I was you guys, I'm sorry."
Lijkt net Grand Prix IV zo, maar dan met goede graphicsquote:
Vergeet niet dat ze een zevenvouding wereldkampioen hebben die weet waar hij mee bezig is en vorige week heeft laten zien de allersnelste te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Mercedes de aansluiting weer verloren?
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:00 schreef Tarado het volgende:
elbow pads, er is vast een sponsor te vinden
Op zich was Monaco de afgelopen jaren sowieso niet hun beste weekend, voor zover dat iets zegt met de nieuwe auto's.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef Nober het volgende:
Heeft Mercedes de aansluiting weer verloren?
Dat zijn dan in dit geval de leuke statistiekjes voor RBRquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:04 schreef DKUp het volgende:
De persoon die eerste in de eerste vrije training in Monaco is geworden, heeft nog nooit gewonnen.
LOL![]()
![]()
![]()
Mede daardoor stappen ze bij een flinke klapper gewoon uit en gaan ze niet dood.quote:
Vriendin van me woont in Davos, elk jaar WEF. Verhuurt 1 kamer in haar apartment dit jaar voor CHF2500 voor 4 dagen. Soms hele apartement voor een veelvoud. Leuke extra gratis vakantie elk jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
18000 euro omzet tijdens f1 weekend![]()
alleen maar met het uitlenen van je appartement
Ben er ook fan van!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Lijkt net Grand Prix IV zo, maar dan met goede graphicsErg tof die helmcamera, beste uitvinding ooit
Wacht maar tot je de dronebeelden ziet!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Lijkt net Grand Prix IV zo, maar dan met goede graphicsErg tof die helmcamera, beste uitvinding ooit
2019, Lewisquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:04 schreef DKUp het volgende:
De persoon die eerste in de eerste vrije training in Monaco is geworden, heeft nog nooit gewonnen.
LOL![]()
![]()
![]()
Mwoah, 2021 was Bottas gewoon 2e in kwali. Alleen tijdens de race had hij een ietwat lange pitstop.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich was Monaco de afgelopen jaren sowieso niet hun beste weekend, voor zover dat iets zegt met de nieuwe auto's.
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de runquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Mwoah, 2021 was Bottas gewoon 2e in kwali. Alleen tijdens de race had hij een ietwat lange pitstop.
2020 geen race, 2019 Hamilton dominant.
oh ja. Dan nog, Monaco was al niet meer de zwakke baan van Mercedes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de run
Uit het feit dat ze niet voor Ferrari konden komen, terwijl ze dat verder overal wel deden, blijkt juist dat Monaco niet bepaald hun sterkste race van het seizoen was.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja. Dan nog, Monaco was al niet meer de zwakke baan van Mercedes.
Ook Bot was sneller onderweg als Leclerc. 2 was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de run
Nee, het was niet hun sterkste race van het seizoen. Dat zeg ik ook niet. Maar Mercedes heeft zich wel verbeterd in op die baan. De lange auto die niet goed is in de langzame bochten is jaar op jaar iets verbeterd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze niet voor Ferrari konden komen, terwijl ze dat verder overal wel deden, blijkt juist dat Monaco niet bepaald hun sterkste race van het seizoen was.
Wat ga je er tegen doen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klagen over Viaplay is niet meer van deze tijd
Niks, gewoon lekker kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ga je er tegen doen dan?.
Het is gewoon allemaal matig, hooguit.
Van het duo van Viaplay zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Volgende raceweekend Nederlands commentaar op F1TV
Ja, doe ik ook wel hoor, maar normaal gesproken kijk ik met andere mensen in de buurt, maar als je alleen kijkt valt het meer opquote:
Exact. Vorigend jaar klaagde we allemaal over Olav en nu weer over Viaplay.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klagen over Viaplay is niet meer van deze tijd
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel hoor, maar normaal gesproken kijk ik met andere mensen in de buurt, maar als je alleen kijkt valt het meer op.
Morgen en Zondag hoor je me vast niet klagen (ook omdat ik dan nooit op FOK! kijk).
Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Volgende raceweekend Nederlands commentaar op F1TV
Wat boeit mij nou johnny depquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:09 schreef Rianne84 het volgende:
FP2 op de tv, rechtszaak Johnny Depp op de laptop, kan niet kiezen
Wel iets meer dan a hint.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:13 schreef Sally het volgende:
Oh sure...Hamilton heeft 'a hint of Purple' in z'n helm zitten.
Naar 'amethist' - zijn favoriete edelsteen!!![]()
LOL
Dan maar op die manier z'n juwelen..?!?!![]()
https://www.aurana.nl/ruw(...)eid-van-de-ziel.html
Ze zijn wel klaar met Two-face.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
Is the car ok?
Sul vraag of ricciardo ok is😅😂
Gevulde bankrekening lukt aardig.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ricciardo krijgt echt niks meer voor elkaar.
vreemd toch wel hè, bedoel het is geen topper maar ik schat(te) hem toch hoger in dan Bottas of Perezquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ricciardo krijgt echt niks meer voor elkaar.
Hij heeft meer raceskills dan Bottas, maar Bottas is echt wel sneller en constanter op pace.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd toch wel hè, bedoel het is geen topper maar ik schat(te) hem toch hoger in dan Bottas of Perez
Okquote:
Yepquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:33 schreef Adames het volgende:
Geen verrassing.
Ik teken voor Max P3, dat zou al schadebeperking zijn.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:33 schreef Adames het volgende:
Geen verrassing.
Ik teken voor Max P3, dat zou al schadebeperking zijn.
Met regen zal het allemaal wat anders zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen mag in zijn handen wrijven als hij tweede wordt voor Sainz zondag. Ferrari sterker hier
Wordt spannend morgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen mag in zijn handen wrijven als hij tweede wordt voor Sainz zondag. Ferrari sterker hier
Ferrari mag blij zijn als ze beide auto's over de finish weten te krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef Newone82 het volgende:
Dan gok ik op MAX.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met regen zal het allemaal wat anders zijn.
Misschien iemand anders dan Sainz. Russell?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]ik denk dat je Sainz wat overschat, P2
Gewoon droog volgens buienradar en coquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met regen zal het allemaal wat anders zijn.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien iemand anders dan Sainz. Russell?
Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Denk ook dat Max liever wat op safe speelt met auto heelhouden tijdens trainingen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gewoon droog volgens buienradar en co
quote:Scattered thunderstorms in the morning followed by occasional showers in the afternoon.
Leclerc wel ja, dus dat zal morgen ook wel zo zijn maar Sainz zie ik dat niet doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Denk ook dat Max liever wat op safe speelt met auto heelhouden tijdens trainingen.
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.
Yup. Is jammer dat race pace hier niet uitmaakt, maar dit weekend was Ferrari dan natuurlijk al de favoriet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.
daar heb je hier niet zoveel aanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hij is over het algemeen niet zo goed op Monaco, terwijl dat toch een baan schijnt te zijn waar de coureur het verschil maakt.quote:
Omdat een foutje hier veel gevolgen heeft voor je auto en Max wellicht op basis van gebeurtenis in het verleden liever mindere risico neemt. Maar dat roep ik maar. Dat Ferrari wat beter is bij 1 rondje met veel bochten zal wel zo zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!
Leukquote:
Het gat zal in Q3 een stuk kleiner zijn vermoed ik, ik geloof niet dat RBR hier alles geeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat een foutje hier veel gevolgen heeft voor je auto en Max wellicht op basis van gebeurtenis in het verleden liever mindere risico neemt. Maar dat roep ik maar. Dat Ferrari wat beter is bij 1 rondje met veel bochten zal wel zo zijn.
Dat laatste lijkt mij ook. Al moet je er wel de auto voor hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is over het algemeen niet zo goed op Monaco, terwijl dat toch een baan schijnt te zijn waar de coureur het verschil maakt.
Morgen? Of zondag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |