Gearbox vervangen dacht ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef wdn het volgende:
Sorry ik was er wat laat bij maar wat is er mis met Bottas?
Dat mag.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een Nespresso arpeggio met opgeklopte melk en een chocolaatje.
DANKquote:
klopt, Bottas kon niet schakelen bij het verlaten van de pits. Er gaat nu een andere bak in.quote:
Ik vind dit lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:41 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een Nespresso arpeggio met opgeklopte melk en een chocolaatje.
Aangezien insta niet lukt....quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:04 schreef Nober het volgende:
Bottas heeft de foto ingelijst en cadeau gedaan.
https://www.instagram.com/p/CeB-GhJsMfb/
Thnx 4 the updatequote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, Bottas kon niet schakelen bij het verlaten van de pits. Er gaat nu een andere bak in.
Kwam niet door hem he, was Sainz zijn schuldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:45 schreef Gehrman het volgende:
Daar is ONZE Max al eens eerder de muur ingegaan.
Toch derde - aardig.quote:
Ik heb dat ook in de OP gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En zondag kans op regen heb ik net gehoord van user @:gehrman
Broek kan uit.
Vind ik leukquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Spetter pieter pater, Perez komt een tiende later.
Ja ze hebben het er constant over op fox sportquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En zondag kans op regen heb ik net gehoord van user @:gehrman
Broek kan uit.
Dat heb je mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in de OP gezet.
Ter info.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef wdn het volgende:
maar niemand upvote de OP dus zo goed istie niet![]()
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.quote:
Kan Hugo de Jonge nog wat van leren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Daar wordt flink gebouwd vlak voor de tunnel.
No morequote:
Sociale huur?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Daar wordt flink gebouwd vlak voor de tunnel.
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?quote:
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?
Zondag even inklokken he.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:52 schreef Sally het volgende:
Moeten de coureurs de banden van deze FP1 ook nog gebruiken voor raceweekend...?
Albon klaagt dat zijjn harde banden niets meer zijn
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maaaaaaaaaaaaar het is en blijft Monaco.
En regen.
Monaco heeft echt wat aanpassingen nodig zodat er minimaal 1 of 2 plekken zijn met iets van een kans van inhalen
En blijf daar ook meteen xDquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?
Zondag even inklokken he.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Maar je wil niet meer dan 1 set kwijtraken in fp1. Er zijn maar een beperkt aantal banden
Nou, ze krijgen in totaal een aantal setjes, dus wat ze nu afschrijven tijdens de training gaat wel af van wat er straks beschikbaar is tijdens de race, toch?quote:
eensquote:
je was wat snel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen in totaal een aantal setjes, dus wat ze nu afschrijven tijdens de training gaat wel af van wat er straks beschikbaar is tijdens de race, toch?
Zonder fouten kunnen Leclerc en Sainz makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is het hele jaar al sneller in 1 ronde speed. Morgen verwacht ik ook. Wordt moeilijk voor Max hier te winnen.
Perez op fox sportsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef DKUp het volgende:
We zitten verdomme naar Ricciardo te kijken![]()
Sainz met een fout lol
Er is weer een hoop gestuntel te zien en vooral Sainz lolquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
No way dat beide Ferraris de eindstreep gaan halen dit weekend.
Franse regie of zoquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
No way dat beide Ferraris de eindstreep gaan halen dit weekend.
Tijd gaat snel als je het gezellig hep.quote:
Voor 700 euro in de maand lijkt mij dat wel wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk die flats die ze aan het bouwen zijn links van ingaan tunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |