Mwoah, 2021 was Bottas gewoon 2e in kwali. Alleen tijdens de race had hij een ietwat lange pitstop.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich was Monaco de afgelopen jaren sowieso niet hun beste weekend, voor zover dat iets zegt met de nieuwe auto's.
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de runquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Mwoah, 2021 was Bottas gewoon 2e in kwali. Alleen tijdens de race had hij een ietwat lange pitstop.
2020 geen race, 2019 Hamilton dominant.
oh ja. Dan nog, Monaco was al niet meer de zwakke baan van Mercedes.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de run
Uit het feit dat ze niet voor Ferrari konden komen, terwijl ze dat verder overal wel deden, blijkt juist dat Monaco niet bepaald hun sterkste race van het seizoen was.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja. Dan nog, Monaco was al niet meer de zwakke baan van Mercedes.
Ook Bot was sneller onderweg als Leclerc. 2 was gewoon terecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
BOT was 3de in de kwali, LEC had pole maar kon niet starten door zijn harde crash in zijn 2de run
Nee, het was niet hun sterkste race van het seizoen. Dat zeg ik ook niet. Maar Mercedes heeft zich wel verbeterd in op die baan. De lange auto die niet goed is in de langzame bochten is jaar op jaar iets verbeterd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze niet voor Ferrari konden komen, terwijl ze dat verder overal wel deden, blijkt juist dat Monaco niet bepaald hun sterkste race van het seizoen was.
Wat ga je er tegen doen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klagen over Viaplay is niet meer van deze tijd
Niks, gewoon lekker kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ga je er tegen doen dan?.
Het is gewoon allemaal matig, hooguit.
Van het duo van Viaplay zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Volgende raceweekend Nederlands commentaar op F1TV
Ja, doe ik ook wel hoor, maar normaal gesproken kijk ik met andere mensen in de buurt, maar als je alleen kijkt valt het meer opquote:
Exact. Vorigend jaar klaagde we allemaal over Olav en nu weer over Viaplay.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klagen over Viaplay is niet meer van deze tijd
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel hoor, maar normaal gesproken kijk ik met andere mensen in de buurt, maar als je alleen kijkt valt het meer op.
Morgen en Zondag hoor je me vast niet klagen (ook omdat ik dan nooit op FOK! kijk).
Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Volgende raceweekend Nederlands commentaar op F1TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |