Ik had exact dezelfde gedachtequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als winnen en P3 al zeer slechte weekenden zijn...
En belangrijker: elke keer voor Leclerc geëindigd. Zolang Max beter scoort dan Charles is het geen slecht weekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog een paar keer een Monaco weekend en Perez WDC CONFIRMED.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
En belangrijker: elke keer voor Leclerc geëindigd. Zolang Max beter scoort dan Charles is het geen slecht weekend.
Dat heet scorebordjournalistiek. Max maakte een vrij domme fout in Barcelona en kwam heel goed weg omdat Leclerc uitviel met motorpech. In Monaco had hij gewoon de snelheid niet ten opzichte van Perez en dat is toch wel zorgelijk. Dat podium kwam er ook alleen maar omdat Ferrari een fout maakte en Red Bull goed gokte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat zijn auto 2 van de 7 races uit is gevallen even vergeten is geen scoreboard journalistiek?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heet scorebordjournalistiek. Max maakte een vrij domme fout in Barcelona en kwam heel goed weg omdat Leclerc uitviel met motorpech. In Monaco had hij gewoon de snelheid niet ten opzichte van Perez en dat is toch wel zorgelijk. Dat podium kwam er ook alleen maar omdat Ferrari een fout maakte en Red Bull goed gokte.
Max rijdt over het algemeen een prima seizoen, maar er zijn nogal wat problemen. Gelukkig is dat ook zo bij Ferrari en Leclerc. Het seizoen is nog lang dus een beetje verder kijken dan alleen de uitslagen kan geen kwaad
Ik vergeet het helemaal niet en we zijn het verder gewoon eens hoor. Vandaar dat ik het had over de laatste twee races, en verder zeg dat Max een prima seizoen rijdt. Als je gewoon leest wat ik schrijf is dit allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dat zijn auto 2 van de 7 races uit is gevallen even vergeten is geen scoreboard journalistiek?
Hij heeft 4 van de 7 races gewonnen, 1x derde en 2 DNFs door pech.
Leclerc heeft er 2 gewonnen, 2x 2e, een 4e en een 6e plaats en één DNF door pech. Ferrari is being Ferrari, waarbij Leclerc ook fouten maakte die hij goed kon maken omdat de Ferrari (ook) veel sneller is dan de rest. Hij heeft meer geluk dat ie nog 2e staat dan Max heeft met zijn 1e.
Hamilton is veel beter dan Verstappen want hij heeft 7 keer zoveel wereldkampioenschappen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft nog nooit op het podium gestaan in Baku, hij zal wel heel slecht zijn in bochten van 90 graden
/scorebord-journalistiek
Fijn dat je door hebt hoe stom die uitspraak nou eigenlijk was net. Ik ging louter door op de logica die jij zelf hebt aangehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hamilton is veel beter dan Verstappen want hij heeft 7 keer zoveel wereldkampioenschappen.
Zie je hoe het werkt?
Jij bestempeld een winst en een maximalisatie als "zeer slecht", ik denk dat de 2 DNFs door pech veel zuurder zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vergeet het helemaal niet en we zijn het verder gewoon eens hoor. Vandaar dat ik het had over de laatste twee races, en verder zeg dat Max een prima seizoen rijdt. Als je gewoon leest wat ik schrijf is dit allemaal niet nodig
De ironie is erg leuk weer, dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je door hebt hoe stom die uitspraak nou eigenlijk was net. Ik ging louter door op de logica die jij zelf hebt aangehaald.
Ik verwacht sowieso Verstappen weer ruim voor Pérez in Baku.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb minder vertrouwen in de auto als in Max eigenlijk
En je moet wel in de positie zijn/komen om een cadeautje aan te kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik verwacht slechts een miniem verschil. Vorig jaar was het verschil ook al zeer geringquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso Verstappen weer ruim voor Pérez in Baku.
Nee ik bestempel de uitslag niet als zeer slecht, ik kijk juist verder dan de uitslag. Die fout in Barcelona was toch erg onkarakteristiek, zulke fouten maakt Max al jaren niet meer. En het weekend daarna is in Monaco Perez het hele weekend gewoon veel beter. Mijn punt is dat me dat die twee opeenvolgende weekenden enige zorgen baart voor de volgende races, maar net als jij heb ik ook wel vertrouwen in Max dat hij de weg terug naar de vorm van Miami en Imola weer kan vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij bestempeld een winst en een maximalisatie als "zeer slecht", ik denk dat de 2 DNFs door pech veel zuurder zijn
Het seizoen is idd nog lang en kan sowieso nog alle kanten op. Ik heb minder vertrouwen in de auto als in Max eigenlijk
Nee joh. Pérez kwalificeerde toen op P7 terwijl Max op P3 stond, een halve seconde ervoor. Ook tijdens de race reed Verstappen ver voor Sergio uit voordat z'n band klapte op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht slechts een miniem verschil. Vorig jaar was het verschil ook al zeer gering
Sja, Perez die hem in de muur hangt en daarom zullen we nooit weten wie er echt pole heeft gehaald. Daarna rijdt Perez op P1 en komt niemand hem voorbij, zoals altijd op de compleet ongeschikte "baan" wat Monaco voorstelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ik bestempel de uitslag niet als zeer slecht, ik kijk juist verder dan de uitslag. Die fout in Barcelona was toch erg onkarakteristiek, zulke fouten maakt Max al jaren niet meer. En het weekend daarna is in Monaco Perez het hele weekend gewoon veel beter. Mijn punt is dat me dat die twee opeenvolgende weekenden enige zorgen baart voor de volgende races, maar net als jij heb ik ook wel vertrouwen in Max dat hij de weg terug naar de vorm van Miami en Imola weer kan vinden.
Was Sainz, naar het schijnt harde wind van achter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja, Perez die hem in de muur hangt en daarom zullen we nooit weten wie er echt pole heeft gehaald. Daarna rijdt Perez op P1 en komt niemand hem voorbij, zoals altijd op de compleet ongeschikte "baan" wat Monaco voorstelt.
Ik vind dat we daar allemaal niet té zwaar aan moeten tillen.
En die fout in Barcelona, waar lag dat nou echt aan? Daarvoor ging een ander er op identieke manier af (maar die wist zijn auto veel minder goed te redden). Pure stuurfout, of toch wind, vuil op de baan? Ik heb het verder niet meer gevolgd, dus ik weet het oprecht niet.
Ik vrees dat Checo daar toch iets te min voor is, ik zie hem het Max niet een heel seizoen moeilijk maken. Heel Mexico denkt dit wel uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar keer een Monaco weekend en Perez WDC CONFIRMED.
Niet alleen Mexico. Media stikt weer van de experts die Perez nu op gelijke hoogte zetten als Verstappen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Checo daar toch iets te min voor is, ik zie hem het Max niet een heel seizoen moeilijk maken. Heel Mexico denkt dit wel uiteraard
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 00:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet alleen Mexico. Media stikt weer van de experts die Perez nu op gelijke hoogte zetten als Verstappen.
Aan de ene kant vermoeiend wat betreft het dramatiseren, aan de andere kant zou een dnf voor Max nu extra problemen geven.
Alle respect voor Perez hoor, maar die zit gewoon niet op het niveau van Verstappen en leclerc
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.
Sowieso bladvulling. Meer artikelen is meer advertentieinkomsten. Clickbait titeltje erbij. De disclaimer in de laatste alinea vooral niet uitvergroten (als max 3 x uitvalt kan Perez zomaar meedoen)quote:Op woensdag 8 juni 2022 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.
Monaco als uitgangspunt nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ik bestempel de uitslag niet als zeer slecht, ik kijk juist verder dan de uitslag. Die fout in Barcelona was toch erg onkarakteristiek, zulke fouten maakt Max al jaren niet meer. En het weekend daarna is in Monaco Perez het hele weekend gewoon veel beter. Mijn punt is dat me dat die twee opeenvolgende weekenden enige zorgen baart voor de volgende races, maar net als jij heb ik ook wel vertrouwen in Max dat hij de weg terug naar de vorm van Miami en Imola weer kan vinden.
plus alle hamfans maar mensen die dat werkelijk denken begrijpen er niet zoveel vanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Checo daar toch iets te min voor is, ik zie hem het Max niet een heel seizoen moeilijk maken. Heel Mexico denkt dit wel uiteraard
Mensen die blijven roepen dat Hamilton het beter doet dan Russell kan ik sowieso niet erg serieus nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus alle hamfans maar mensen die dat werkelijk denken begrijpen er niet zoveel van
alles wat Verstappen remt om uit te lopen juichen ze toequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die blijven roepen dat Hamilton het beter doet dan Russell kan ik sowieso niet erg serieus nemen.
Abu Dhabi zie ik ook nog vaak genoeg voorbij komenquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles wat Verstappen remt om uit te lopen juichen ze toe
Interessant genoeg hebben ze het dan nooit over die bocht die Lewis afsneed om te voorkomen dat-ie werd ingehaald door Max en wat-ie raar genoeg niet heeft hoeven teruggeven.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Abu Dhabi zie ik ook nog vaak genoeg voorbij komen
Realiteit is: Max is nu de wereldkampioen, Lewis niet. Red Bull rijdt vooraan, Mercedes niet. Russell rijdt prima met de auto, Lewis niet. Daar kan lang en kort over gezeurd worden, het is wat het is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles wat Verstappen remt om uit te lopen juichen ze toe
Feiten zijn bij het Mercedes team al lang geleden afgezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Realiteit is: Max is nu de wereldkampioen, Lewis niet. Red Bull rijdt vooraan, Mercedes niet. Russell rijdt prima met de auto, Lewis niet. Daar kan lang en kort over gezeurd worden, het is wat het is.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feiten zijn bij het Mercedes team al lang geleden afgezegd.
Perez is goed, zonder twijfel. Max is beter. Ze zullen elkaar pushen om boven elkaar uit te stijgen. En dat is wel iets wat je wilt, zonder dat ze elkaar in de weg gaan zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:45 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen maakt fouten, Senna deed het ook, Schumacher ook, Lewis maakt belachelijk veel fouten. Leclerc en Max hebben ook al fouten gemaakt dit seizoen. Het hoort er gewoon bij. Het is echt onmogelijk om al die weekenden foutloos te rijden. Fouten tot een minimum beperken en toeslaan zodra je tegenstander een fout maakt is waar het eigenlijk om draait.
Max is twee keer buiten zijn schuld om uitgevallen en heeft hier en daar een foutje gemaakt, maar toch staat hij bovenaan. Dat betekent dat Leclerc en Ferrari nog meer fouten hebben gemaakt en Max het gewoon goed doet.
Mensen, bladen, websites die nu roepen dat Perez het Max moeilijk gaat maken doen dat vooral omdat ze hopen dat Max het moeilijk gaat krijgen. Ten eerste kan het drama opleveren en ten tweede zit Abu Dhabi nog steeds behoorlijk diep bij een bepaalde groep.
Max heeft het vorig jaar opgenomen tegen, en uiteindelijk gewonnen van, een Lewis en Mercedes combinatie met een PR-team waar je bang van wordt. Die zitten nog zo in hun rol dat Perez ze een klein bootje hoop geeft. Alsof Max zich gek gaat laten maken door Perez
Hoe gaat ie heten?quote:
G O A Tquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe gaat ie heten?
"Lies of Abu Dhabi"?
"Only to be beaten in 2021 by a better racer called 'That guy'."quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
G O A T
How one black boy from a poor family overcame all odds in a white men's world to become the best racecar driver ever
Michael Schumacher disagreequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
G O A T
How one black boy from a poor family overcame all odds in a white men's world to become the best racecar driver ever
Waarin de rol van Hamilton wordt gespeeld door Brad Pitt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
G O A T
Perez is ok, Leclerc pushed Max.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez is goed, zonder twijfel. Max is beter. Ze zullen elkaar pushen om boven elkaar uit te stijgen. En dat is wel iets wat je wilt, zonder dat ze elkaar in de weg gaan zitten.
GPfans weet niet wat een uitvoerend producent doet, zeker?quote:
Klinkt als een soort Driven.quote:
Ze houden er andere waarheden op na.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feiten zijn bij het Mercedes team al lang geleden afgezegd.
Perez zat vlak achter Max toen z’n band klapte toch? Heel groot was het verschil niet in ieder geval, terwijl Perez een langzame pitstop hadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Pérez kwalificeerde toen op P7 terwijl Max op P3 stond, een halve seconde ervoor. Ook tijdens de race reed Verstappen ver voor Sergio uit voordat z'n band klapte op het rechte stuk.
Het verschil voor de SC (van Stroll) was al meer dan 10s en na de SC liep het al weer op tot bijna 5s toen Max zijn klapband had. De (langzame) pitstop had daar niets mee van doen want die was voor de SC van Stroll.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez zat vlak achter Max toen z’n band klapte toch? Heel groot was het verschil niet in ieder geval, terwijl Perez een langzame pitstop had
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het verschil voor de SC (van Stroll) was al meer dan 10s en na de SC liep het al weer op tot bijna 5s toen Max zijn klapband had. De (langzame) pitstop had daar niets mee van doen want die was voor de SC van Stroll.
Begrijpelijk, Stroll wil je wel wissen in je geheugenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugen
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugen
Nee, en Pirelli waste hun handen in onschuld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.
daarna werden de bandjes aangepast door pirelli en heel "toevallig" was MB daarna een stukje beter qua bandenmanagement.....ook nog zo'n vreemd iets van vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topicquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarna werden de bandjes aangepast door pirelli en heel "toevallig" was MB daarna een stukje beter qua bandenmanagement.....ook nog zo'n vreemd iets van vorig seizoen.
Dat is geen complot theorie maar een feit, ze hebben de "compound" van de achterbanden wat veranderd waardoor het de MB auto wat beter lag:quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Ja ik lees het net ... wat een BS is dat ... slaat echt nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Lewis heeft eerder vandaag het Braziliaans ereburgerschap aangeboden gekregen
passen goed bij elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik lees het net ... wat een BS is dat ... slaat echt nergens op
https://www.nu.nl/formule(...)er-van-brazilie.html
Dat wilde hij toch al langer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Lewis heeft eerder vandaag het Braziliaans ereburgerschap aangeboden gekregen
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Sennaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een schande is dit, ofni dan jongens.
Echt Lewis zn schuld
Dat moeten ze lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Senna
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Senna
ik kan er ook niet mee zitten, ik duid het alleen maarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze lekker zelf weten.
SPT / NASCAR #57 Zondag 21.50 - Historie met Loris Hezemans!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe heet die raceklasse in de USA waar je alleen maar ovaaltjes rijdt?
Alleen maar Ovals heb je niet, geloof ikquote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Je moet Toto Wolff bellen en zeggen dat Mercedes een betere auto moet bouwenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef fespo het volgende:
ik snap niet zoveel van F1, maar ik dacht dat Hamilton zo goed was, waarom staat hij nu zo laag in het klassement?
vorig jaar stond hij samen met Max dik voorop de andere
Die bestaat nietquote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.quote:
Die willen niet (genoeg) betalenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.
quote:
VROOOOOOOOOOOMMMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
TT change naar Montreal misschien?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Wat heb je het toch weer zwaarquote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Gewoon doorposten.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TT change naar Montreal misschien?
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.quote:
quote:
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijkenquote:
Spa voor een woestijnquote:Op maandag 13 juni 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.
Je hebt niet eens de tekst gelezenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spa voor een woestijnKyalami ligt niet eens in de woestijn
quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijken
quote:
Wordt helaas al gedaan, maar dat was vorig jaar best een prima race, en dit jaar naar mijn verwachting ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Haal dan dat gruwelijk lelijke paul ricard van de kalender.
Coureurs waren zeer lovend. Dus wie weet.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat Zandvoort ook niet lang op de kalender blijft staan. Het vorig jaar vooral een mooie sfeer, maar totaal geen circuit om te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |