Als winnen en P3 al zeer slechte weekenden zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
Pech en geluk zijn inderdaad factoren, maar wat toch een beetje op dit moment de doorslag geeft voor mij is Imola. Russell heeft voor zover ik kan zien nog niet een weekend gehad die zo bagger verliep als Hamilton op Imola. Of Russell alles uit de auto weet te halen wat er in zit weet ik niet zo goed maar Hamilton geeft af en toe gewoon totaal niet thuis.
Verstappen moet zich ook wel herpakken nu na twee zeer slechte weekenden.
6 races, 2 DNFs en nog bovenaanstaan. Wat is "zeer slecht" voor jou?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:28 schreef MoreDakka het volgende:
Pech en geluk zijn inderdaad factoren, maar wat toch een beetje op dit moment de doorslag geeft voor mij is Imola. Russell heeft voor zover ik kan zien nog niet een weekend gehad die zo bagger verliep als Hamilton op Imola. Of Russell alles uit de auto weet te halen wat er in zit weet ik niet zo goed maar Hamilton geeft af en toe gewoon totaal niet thuis.
Verstappen moet zich ook wel herpakken nu na twee zeer slechte weekenden.
Ik had exact dezelfde gedachtequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als winnen en P3 al zeer slechte weekenden zijn...
En belangrijker: elke keer voor Leclerc geëindigd. Zolang Max beter scoort dan Charles is het geen slecht weekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog een paar keer een Monaco weekend en Perez WDC CONFIRMED.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
En belangrijker: elke keer voor Leclerc geëindigd. Zolang Max beter scoort dan Charles is het geen slecht weekend.
Dat heet scorebordjournalistiek. Max maakte een vrij domme fout in Barcelona en kwam heel goed weg omdat Leclerc uitviel met motorpech. In Monaco had hij gewoon de snelheid niet ten opzichte van Perez en dat is toch wel zorgelijk. Dat podium kwam er ook alleen maar omdat Ferrari een fout maakte en Red Bull goed gokte.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dat zijn auto 2 van de 7 races uit is gevallen even vergeten is geen scoreboard journalistiek?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heet scorebordjournalistiek. Max maakte een vrij domme fout in Barcelona en kwam heel goed weg omdat Leclerc uitviel met motorpech. In Monaco had hij gewoon de snelheid niet ten opzichte van Perez en dat is toch wel zorgelijk. Dat podium kwam er ook alleen maar omdat Ferrari een fout maakte en Red Bull goed gokte.
Max rijdt over het algemeen een prima seizoen, maar er zijn nogal wat problemen. Gelukkig is dat ook zo bij Ferrari en Leclerc. Het seizoen is nog lang dus een beetje verder kijken dan alleen de uitslagen kan geen kwaad
Ik vergeet het helemaal niet en we zijn het verder gewoon eens hoor. Vandaar dat ik het had over de laatste twee races, en verder zeg dat Max een prima seizoen rijdt. Als je gewoon leest wat ik schrijf is dit allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dat zijn auto 2 van de 7 races uit is gevallen even vergeten is geen scoreboard journalistiek?
Hij heeft 4 van de 7 races gewonnen, 1x derde en 2 DNFs door pech.
Leclerc heeft er 2 gewonnen, 2x 2e, een 4e en een 6e plaats en één DNF door pech. Ferrari is being Ferrari, waarbij Leclerc ook fouten maakte die hij goed kon maken omdat de Ferrari (ook) veel sneller is dan de rest. Hij heeft meer geluk dat ie nog 2e staat dan Max heeft met zijn 1e.
Hamilton is veel beter dan Verstappen want hij heeft 7 keer zoveel wereldkampioenschappen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft nog nooit op het podium gestaan in Baku, hij zal wel heel slecht zijn in bochten van 90 graden
/scorebord-journalistiek
Fijn dat je door hebt hoe stom die uitspraak nou eigenlijk was net. Ik ging louter door op de logica die jij zelf hebt aangehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hamilton is veel beter dan Verstappen want hij heeft 7 keer zoveel wereldkampioenschappen.
Zie je hoe het werkt?
Jij bestempeld een winst en een maximalisatie als "zeer slecht", ik denk dat de 2 DNFs door pech veel zuurder zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vergeet het helemaal niet en we zijn het verder gewoon eens hoor. Vandaar dat ik het had over de laatste twee races, en verder zeg dat Max een prima seizoen rijdt. Als je gewoon leest wat ik schrijf is dit allemaal niet nodig
De ironie is erg leuk weer, dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat je door hebt hoe stom die uitspraak nou eigenlijk was net. Ik ging louter door op de logica die jij zelf hebt aangehaald.
Ik verwacht sowieso Verstappen weer ruim voor Pérez in Baku.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb minder vertrouwen in de auto als in Max eigenlijk
En je moet wel in de positie zijn/komen om een cadeautje aan te kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik verwacht slechts een miniem verschil. Vorig jaar was het verschil ook al zeer geringquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso Verstappen weer ruim voor Pérez in Baku.
Nee ik bestempel de uitslag niet als zeer slecht, ik kijk juist verder dan de uitslag. Die fout in Barcelona was toch erg onkarakteristiek, zulke fouten maakt Max al jaren niet meer. En het weekend daarna is in Monaco Perez het hele weekend gewoon veel beter. Mijn punt is dat me dat die twee opeenvolgende weekenden enige zorgen baart voor de volgende races, maar net als jij heb ik ook wel vertrouwen in Max dat hij de weg terug naar de vorm van Miami en Imola weer kan vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij bestempeld een winst en een maximalisatie als "zeer slecht", ik denk dat de 2 DNFs door pech veel zuurder zijn
Het seizoen is idd nog lang en kan sowieso nog alle kanten op. Ik heb minder vertrouwen in de auto als in Max eigenlijk
Nee joh. Pérez kwalificeerde toen op P7 terwijl Max op P3 stond, een halve seconde ervoor. Ook tijdens de race reed Verstappen ver voor Sergio uit voordat z'n band klapte op het rechte stuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht slechts een miniem verschil. Vorig jaar was het verschil ook al zeer gering
Sja, Perez die hem in de muur hangt en daarom zullen we nooit weten wie er echt pole heeft gehaald. Daarna rijdt Perez op P1 en komt niemand hem voorbij, zoals altijd op de compleet ongeschikte "baan" wat Monaco voorstelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ik bestempel de uitslag niet als zeer slecht, ik kijk juist verder dan de uitslag. Die fout in Barcelona was toch erg onkarakteristiek, zulke fouten maakt Max al jaren niet meer. En het weekend daarna is in Monaco Perez het hele weekend gewoon veel beter. Mijn punt is dat me dat die twee opeenvolgende weekenden enige zorgen baart voor de volgende races, maar net als jij heb ik ook wel vertrouwen in Max dat hij de weg terug naar de vorm van Miami en Imola weer kan vinden.
Was Sainz, naar het schijnt harde wind van achter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja, Perez die hem in de muur hangt en daarom zullen we nooit weten wie er echt pole heeft gehaald. Daarna rijdt Perez op P1 en komt niemand hem voorbij, zoals altijd op de compleet ongeschikte "baan" wat Monaco voorstelt.
Ik vind dat we daar allemaal niet té zwaar aan moeten tillen.
En die fout in Barcelona, waar lag dat nou echt aan? Daarvoor ging een ander er op identieke manier af (maar die wist zijn auto veel minder goed te redden). Pure stuurfout, of toch wind, vuil op de baan? Ik heb het verder niet meer gevolgd, dus ik weet het oprecht niet.
Ik vrees dat Checo daar toch iets te min voor is, ik zie hem het Max niet een heel seizoen moeilijk maken. Heel Mexico denkt dit wel uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar keer een Monaco weekend en Perez WDC CONFIRMED.
Niet alleen Mexico. Media stikt weer van de experts die Perez nu op gelijke hoogte zetten als Verstappen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Checo daar toch iets te min voor is, ik zie hem het Max niet een heel seizoen moeilijk maken. Heel Mexico denkt dit wel uiteraard
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 00:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet alleen Mexico. Media stikt weer van de experts die Perez nu op gelijke hoogte zetten als Verstappen.
Aan de ene kant vermoeiend wat betreft het dramatiseren, aan de andere kant zou een dnf voor Max nu extra problemen geven.
Alle respect voor Perez hoor, maar die zit gewoon niet op het niveau van Verstappen en leclerc
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.
Sowieso bladvulling. Meer artikelen is meer advertentieinkomsten. Clickbait titeltje erbij. De disclaimer in de laatste alinea vooral niet uitvergroten (als max 3 x uitvalt kan Perez zomaar meedoen)quote:Op woensdag 8 juni 2022 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is meer "wishful thinking" dan dat ze dat echt denken volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |