Perez zat vlak achter Max toen z’n band klapte toch? Heel groot was het verschil niet in ieder geval, terwijl Perez een langzame pitstop hadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Pérez kwalificeerde toen op P7 terwijl Max op P3 stond, een halve seconde ervoor. Ook tijdens de race reed Verstappen ver voor Sergio uit voordat z'n band klapte op het rechte stuk.
Het verschil voor de SC (van Stroll) was al meer dan 10s en na de SC liep het al weer op tot bijna 5s toen Max zijn klapband had. De (langzame) pitstop had daar niets mee van doen want die was voor de SC van Stroll.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez zat vlak achter Max toen z’n band klapte toch? Heel groot was het verschil niet in ieder geval, terwijl Perez een langzame pitstop had
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het verschil voor de SC (van Stroll) was al meer dan 10s en na de SC liep het al weer op tot bijna 5s toen Max zijn klapband had. De (langzame) pitstop had daar niets mee van doen want die was voor de SC van Stroll.
Begrijpelijk, Stroll wil je wel wissen in je geheugenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugen
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, de SC van Stroll had ik dan blijkbaar gewist in mijn geheugen
Nee, en Pirelli waste hun handen in onschuld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.
daarna werden de bandjes aangepast door pirelli en heel "toevallig" was MB daarna een stukje beter qua bandenmanagement.....ook nog zo'n vreemd iets van vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was op zich wel interessant, want eigenlijk had Stroll precies hetzelfde issue als Max, rond ongeveer hetzelfde punt in de race. Maar toch zag niemand die klapband aankomen.
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topicquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarna werden de bandjes aangepast door pirelli en heel "toevallig" was MB daarna een stukje beter qua bandenmanagement.....ook nog zo'n vreemd iets van vorig seizoen.
Dat is geen complot theorie maar een feit, ze hebben de "compound" van de achterbanden wat veranderd waardoor het de MB auto wat beter lag:quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Ja ik lees het net ... wat een BS is dat ... slaat echt nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Lewis heeft eerder vandaag het Braziliaans ereburgerschap aangeboden gekregen
passen goed bij elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik lees het net ... wat een BS is dat ... slaat echt nergens op
https://www.nu.nl/formule(...)er-van-brazilie.html
Dat wilde hij toch al langer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
Lewis heeft eerder vandaag het Braziliaans ereburgerschap aangeboden gekregen
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Sennaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een schande is dit, ofni dan jongens.
Echt Lewis zn schuld
Dat moeten ze lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Senna
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch Brasil dit hoor, slijmbal hangt de vlag uit z'n auto en wordt ereburger, ze zijn ook wanhopig door het ontbreken van een F1 held sinds Senna
ik kan er ook niet mee zitten, ik duid het alleen maarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze lekker zelf weten.
SPT / NASCAR #57 Zondag 21.50 - Historie met Loris Hezemans!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe heet die raceklasse in de USA waar je alleen maar ovaaltjes rijdt?
Alleen maar Ovals heb je niet, geloof ikquote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Je moet Toto Wolff bellen en zeggen dat Mercedes een betere auto moet bouwenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef fespo het volgende:
ik snap niet zoveel van F1, maar ik dacht dat Hamilton zo goed was, waarom staat hij nu zo laag in het klassement?
vorig jaar stond hij samen met Max dik voorop de andere
Die bestaat nietquote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.quote:
Die willen niet (genoeg) betalenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.
quote:
VROOOOOOOOOOOMMMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
TT change naar Montreal misschien?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Wat heb je het toch weer zwaarquote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Gewoon doorposten.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TT change naar Montreal misschien?
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.quote:
quote:
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijkenquote:
Spa voor een woestijnquote:Op maandag 13 juni 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.
Je hebt niet eens de tekst gelezenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spa voor een woestijnKyalami ligt niet eens in de woestijn
quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijken
quote:
Wordt helaas al gedaan, maar dat was vorig jaar best een prima race, en dit jaar naar mijn verwachting ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Haal dan dat gruwelijk lelijke paul ricard van de kalender.
Coureurs waren zeer lovend. Dus wie weet.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat Zandvoort ook niet lang op de kalender blijft staan. Het vorig jaar vooral een mooie sfeer, maar totaal geen circuit om te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |