Je moet Toto Wolff bellen en zeggen dat Mercedes een betere auto moet bouwenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef fespo het volgende:
ik snap niet zoveel van F1, maar ik dacht dat Hamilton zo goed was, waarom staat hij nu zo laag in het klassement?
vorig jaar stond hij samen met Max dik voorop de andere
Die bestaat nietquote:Op zondag 12 juni 2022 22:28 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe heet die raceklasse in de USA waar je alleen maar ovaaltjes rijdt?
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.quote:
Die willen niet (genoeg) betalenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb liever dat een bakermat van de F1 Duitsland terug komt op de kalender.
quote:
VROOOOOOOOOOOMMMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
TT change naar Montreal misschien?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Wat heb je het toch weer zwaarquote:Op maandag 13 juni 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat de F1 nu echt moet gaan kiezen tussen geld en ziel. Jezus wat een slechte veranderingen...
Gewoon doorposten.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TT change naar Montreal misschien?
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.quote:
quote:
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijkenquote:
Spa voor een woestijnquote:Op maandag 13 juni 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa voor een woestijn is gewoon achterlijk. Ga maar weer ergens anders balans brengen.
Je hebt niet eens de tekst gelezenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spa voor een woestijnKyalami ligt niet eens in de woestijn
quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dit topic vol is, kunnen we al naar Silverstone kijken
quote:
Wordt helaas al gedaan, maar dat was vorig jaar best een prima race, en dit jaar naar mijn verwachting ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Haal dan dat gruwelijk lelijke paul ricard van de kalender.
Coureurs waren zeer lovend. Dus wie weet.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat Zandvoort ook niet lang op de kalender blijft staan. Het vorig jaar vooral een mooie sfeer, maar totaal geen circuit om te racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |