Ik ook, maar niet in dit topic. Ook niet in m'n dm. Hier gaat iets mis.quote:
I'll be the judge of thatquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
Sorry ik was even airs dickpics aan het bewonderen
Veel lensflare zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
Sorry ik was even airs dickpics aan het bewonderen
Ben nu al benieuwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje wel, wel artistiek. Misschien ook wel wat voor mijn tettenpics
KPD onlyquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet in dit topic. Ook niet in m'n dm. Hier gaat iets mis.
App only toch?quote:
Dan denk ik meer aan ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje wel, wel artistiek. Misschien ook wel wat voor mijn tettenpics
Niet altijd je privileges op het forum delen air, Er zijn ook andere kindjes die aandacht willen.quote:
Daar mag ik niet in van Danny.quote:
Waarom vond ik dit zo grappig dat ik hardop moest lachenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan dit
[ afbeelding ]
Ik zeg al niks meer en ga fijn masturberen op de pics die je zojuist stuurde.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet altijd je privileges op het forum delen air, Er zijn ook andere kindjes die aandacht willen.
Omdat ik best wel humor heb. Soms.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom vond ik dit zo grappig dat ik hardop moest lachen
Mijn hemel deze info hoeft niet. Ik vertel ook niet wanneer ik speelkwartier heb.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer en ga fijn masturberen op de pics die je zojuist stuurde.
Jammer wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn hemel deze info hoeft niet. Ik vertel ook niet wanneer ik speelkwartier heb.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat jij Danny’s aandacht wegkaapt met jouw casanova gedrag
Mijn mate van verfijning is niet voor iedereen weg gelegd.quote:
Oké nu ben je wel een beeeeeetje aan het snollen mop.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn mate van verfijning is niet voor iedereen weg gelegd.
Tis al laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oké nu ben je wel een beeeeeetje aan het snollen mop.
Stuurt ze jou geen dm dan?quote:
Eerst afstoffen dan zekerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een ‘’ik ga even mijn poes aaien update’’ van haar gehad
Nog niks aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:47 schreef Senn88 het volgende:
Heb trouwens weer Hugo open dus als ik rare dingen zeg is het niet mijn schuld
Als ik die behoefte voel ben jij de eerstequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een ‘’ik ga even mijn poes aaien update’’ van haar gehad
Dan zal ik jou ook op de hoogte brengen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik die behoefte voel ben jij de eerste.
Jammer ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik die behoefte voel ben jij de eerste.
Nu ik dit weet is dat moment dichterbij dan ooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan zal ik jou ook op de hoogte brengen!
Wat heb ik nu weer misdaan?quote:
Dat is ook welquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu ik dit weet is dat moment dichterbij dan ooit.
Geen idee waar je op doelt, maar ik ontken allesquote:
Beantwoord de vraag, Faxie!quote:
Ok dan niet.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 26 mei 2022 01:47 schreef Faxie het volgende:
De Discogs wantlist is wel flink aan het krimpen nu
Bruhquote:Op donderdag 26 mei 2022 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn nu nog maar 2 pagina's. Waren er een paar maanden geleden nog 5
Snel nog maar eens afspreken dan voor je definitief het loodje legt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:43 schreef Tegan het volgende:
Werd wakker met een pijnlijke schouder. Begin van het einde.
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel nog maar eens afspreken dan voor je definitief het loodje legt.
Wat heb je aan principes op je sterfbed? Kun je maar beter maximaal genoten hebben van wat het leven te bieden heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...
Precies. Wel kiezen voor cremeren zodat alle viezigheid weg is als je de eeuwigheid in gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Als je dood gaat na seks met Air hoef je je daarna ook niet vies te voelen
Nu niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...
Jij bent altijd zo heerlijk oplissingsgerichtquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
maar wat als je je tijdens de seks al vies gaat voelen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Dan is de seks enorm slechtquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat als je je tijdens de seks al vies gaat voelen?
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.quote:
Ah eens wel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe ga je dan de dag om krijgen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik mis een beetje de vaginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.
Voortuin zeker huehue.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huis poetsen en mijn tuin onkruidvrij maken.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
BLIJVEN OEFENEN JONGquote:
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handoutquote:
Hoe weet je dat hij 2 handen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen dan kan je toch om en om fappen?
Zow dan. Heb je dat oordeel ook over mij, mijn dierbare vriend?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handout
Dat heb ik gezien op de webcamquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 2 handen heeft
Heeft hij een OnlyFaxs?quote:
Nee vroeger, toen r en p sc nog vol mensen was. Hadden we wel eens tinychat sessies en dan was Fax er ook nog wel eens bij.quote:
Nee. Nog niet. Ben Q niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow dan. Heb je dat oordeel ook over mij, mijn dierbare vriend?
wutquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Totdat de laatste keer met CL er continu vreemde kerels hun piemel gingen flashen
Ik heb me netjes voorgesteld verdommequote:Op donderdag 26 mei 2022 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Totdat de laatste keer met CL er continu vreemde kerels hun piemel gingen flashen
Jij was daar nooit bij, dat had ik wel onthouden!quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me netjes voorgesteld verdomme.
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wiequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij was daar nooit bij, dat had ik wel onthouden!weet natuurlijk niet wat jij en CL in jullie eigen tijd doen.
Wat een deceptie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wie.
Maar ok, ik heb niet met mijn piemel gezwaaid toen.
Nou ja, wie weet hoe erg de deceptie zou zijn geweest als ik het wel gedaan hadquote:
Niet in de tijd dat ik er was. Dan had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wie.
Maar ok, ik heb niet met mijn piemel gezwaaid toen.
Het was ook letterlijk 1 keer hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet in de tijd dat ik er was. Dan had ik het wel geweten.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was ook letterlijk 1 keer hoor. Ik heb een hekel aan videochats
.
Zoommeetings zijn ook al zo bloedirritant. De gemiddelde offline vergadering is al 90% tijdsverspillingquote:
Je weet toch waar haar username een eufemisme voor is?quote:
Deel dit, ik smeek het je!quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch waar haar username een eufemisme voor is?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfs niet als we een relatie zouden hebben
Tis nou niet echt rocket science he?quote:
Ik kom er niet op ik ben te moequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nou niet echt rocket science he?.
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*quote:
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaatquote:
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bentquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaat
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bent.
Eh Fifty Shades? Magic Mike.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef Senn88 het volgende:
Waar is Tegan? @:Tegan ik plan een avondje lekkeremannenfilmsheb je nog sugesties?
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh Fifty Shades? Magic Mike.
Nooit gezien die tweede...
Verder ligt er denk ik aan van welke acteurs jij cherry lips krijgtquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.quote:
Jaloers.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.
Ik leef nog.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Wat is er aan de hand vandaag? Allemaal grote namen dood
wutquote:
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nlquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nl
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:27 schreef Tegan het volgende:
Schrik steeds als 50 en 60-ers sterven aan ouderdom.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Stel dat je niet dood kon gaan,
Dan had je stomweg niet bestaan!
Wees blij dus dat je straks mag sterven,
Jezussenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Ruim 30 graden vandaag en ik zit te werken. Hier gaat iets mis.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?
Het was heerlijk op het strand. De zee was erg mooi vandaag en erg aangenaam de zon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bragging does not suit you, compadre.
En ik maar ploeteren achter mijn bureauquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?
"al"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste weekend van mijn vakantie![]()
Wel al aan de wijn
Goed bekeken! Ik ga straks de wijn ook opentrekken. Heb je deze zomer geen vakantie?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste weekend van mijn vakantie![]()
Wel al aan de wijn
Ik ook niet, behalve op vakantie wellicht maar 17:00 is nou niet echt een tijd waarvan je "al" zegt, gewoon de standaard vrijmibotijdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In het oosten is dat vroeg. Wij zitten niet om 11.00 uur al aan de alcohol.
Ik vind dit al, jaquote:
Nee, september weer. Dan hopelijk wel echt even weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed bekeken! Ik ga straks de wijn ook opentrekken. Heb je deze zomer geen vakantie?
Babi pangang.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:31 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet nog iets koken
Maar weinig inspiratie
Heulemaal niks?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee bah. Ik heb uiteindelijk niks gegeten de honger is ook al over
Da's fruit tochquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Wel wijn gehad. Telt ook mee toch?
Vitamientjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Wel wijn gehad. Telt ook mee toch?
Daar ben ik niet zo bang voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pas op Fax straks blijk je de ideale man.
Iemand die meer neukt dan tv kijkt?quote:
Dan toch beter de tv dr uit. En ene standje zie je de bank en dan is hij ineens weer weg. Ik vind het maar ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iemand die meer neukt dan tv kijkt?
Gedoe allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan toch beter de tv dr uit. En ene standje zie je de bank en dan is hij ineens weer weg. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal
Oh, is dat het. Gisteren was dat niet nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je moet de tv op de grond zetten zag ik net!
Drie uur beffen.. No thank you!quote:
Ruilplaatjes?quote:
Langspeelplaatjesquote:
Dat had ik kunnen radenquote:
Ik ben net zo voorspelbaar als m'n kat tegenwoordig jaquote:
Daar staat zeker alleen een kopje koffie op en de tekst "Was gezellig".quote:
Een hobby hebben is belangrijkquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net zo voorspelbaar als m'n kat tegenwoordig ja
Ik geloof niet dat Transvision Vamp geschikt is voor een 3 uur durende befsessie. Maar ik kan ernaast zitten.quote:
Simquote:
Viezeplaatjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:09 schreef Modus het volgende:
Niet gewoon plaatjes downloaden met je inbelmodem.
Als het via inbelmodems gaat zal het meer Viezepla- zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het via inbelmodems gaat zal het meer Viezepla- zijn.
Tieten zijn tietenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]Gewoon je ogen wat dichtknijpen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groter hoe beter?quote:
Buffer Overflow?quote:
is voorbij gevlogen ook weerquote:Op maandag 30 mei 2022 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Ook goejemorgen. Lang weekend weer voorbij
Echt he?! Ging veel te snel.quote:
daarna 2 weekenden geen weekendquote:Op maandag 30 mei 2022 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt he?! Ging veel te snel.
Volgend weekend ook wel weer een lang weekend. Al is het ook direct weer de laatste
ja, misschien doordeweeks wat vrij pakken.quote:
quote:
quote:
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zatquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zat
Andere hond regelen die het opslobbert. Want zo zijn sommige honden...quote:
Dat wilde hij wel maar als ik dat had toegelaten had ik er ook nog in gekotst. Scheelde trouwens niet veel met opruimenquote:
binnenkant of buitenkant?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:56 schreef Senn88 het volgende:
Mijn hond heeft over de deur van mijn auto gekotst.
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere hond regelen die het opslobbert. Want zo zijn sommige honden...
dat is wel de vervelende kantquote:
Ja, heb het van de binnenkant vd deur af kunnen spuiten maar het is er ook tussen gevallen dus hoop maar dat de auto niet enorm gaat meuren straks 😢quote:
Je hebt hem/haar toch wel minimaal vermoord hè?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zat
Spuiten.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, heb het van de binnenkant vd deur af kunnen spuiten maar het is er ook tussen gevallen dus hoop maar dat de auto niet enorm gaat meuren straks 😢
Dat is wel het minst ingrijpende dat je kan doen iddquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt hem/haar toch wel minimaal vermoord hè?
Ik kreeg wel de neiging, zelden zo'n verschrikkelijk arrogante lul meegemaaktquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de hond van Senn gingquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee die wordt niet vermoord alleen achter hey behang geplakt.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de hond van Senn ging.
Vermoorden is minder gedoe.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee die wordt niet vermoord alleen achter hey behang geplakt.
nog lastiger met behangenquote:
Ik heb niks tegen klussen, alleen tegen behangenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dus jij komt niet klussen in mijn toekomstige nieuwe huis.
Nu niks, wilde vorig jaar graag zo’n printjes behang op de muur maar ik ken niemand die goed kan behangen dus uiteindelijk maar verf op de muur gesmeerd.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat moet er nog behangen worden?
Ik wel want leuke printjesquote:Op maandag 30 mei 2022 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat mensen behangen. Gewoon een emmer latex op de muur smeren toch?
Ohquote:Op maandag 30 mei 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu niks, wilde vorig jaar graag zo’n printjes behang op de muur maar ik ken niemand die goed kan behangen dus uiteindelijk maar verf op de muur gesmeerd.
Pics van de printjes.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb in mijn woonkamer een muurtje met kek printje behangen. In onze slaapkamer ook. Love it
Dezequote:
Die bovenste is wel heel gaafquote:Op maandag 30 mei 2022 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Met een okergele muur en verder witte muren in de woonkamer.
En deze ook in de slaapkamer, met verder witte muren.
En deze in de slaapkamer van de baby
[ afbeelding ]
Met witte muren verder.
Thuiswerkdag. Permanent plekquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog hoe het weer is op Malta begin oktober?
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doorgaans wel lekker rond de 20 - 25 graden. Maar wel kans op regen en storm.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uit
Hmm hopelijk valt het met de storm mee dan. Rest klinkt goedquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uit
Thuisblijven is niet hetzelfde! Een weekje elkaar uitwonen in een ander bed is toch andersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm hopelijk valt het met de storm mee dan. Rest klinkt goed
[..]grapjas. Dan kunnen we net zo goed thuisblijven.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Thuisblijven is niet hetzelfde! Een weekje elkaar uitwonen in een ander bed is toch anders
Dat zal ik wel weer zijn dusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]meer risico dat iemand in de spleet valt tussen de 2 matrassen is wel een extra uitdaging ja.
Belangrijkere vraag:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bar waar we toen geweest zijn kan ik denk ik nog wel vinden.....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag:
Waar is de beste whisky bar?
Jij rolt naar het midden. Kan ik niets aan doen.quote:
Die vind je in Valetta.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag:
Waar is de beste whisky bar?
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doenquote:
Jij hebt ons er mee naartoe genomen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doen
Streat Whiskybar heeft de beste Old Fashioned die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt ons er mee naartoe genomen!
Maar zo hip zijn we niet. Kunnen we die overslaan
Owww daarom moesten wij daarmee naartoequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doen
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa daarvoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Owww daarom moesten wij daarmee naartoe
Niks want ik woon er niet meer.quote:
Het vliegtuig naar Nederland.quote:
Dat is sowieso altijd het minst leuke. Of het moet gigantisch tegenvallen.quote:
Wat was er mis met budapest?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd het minst leuke. Of het moet gigantisch tegenvallen.
Toen in Budapest was ik blij dat ik naar huis kon en een keer in Portugal.
Internationaal gezelschapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig weten ze wel hoe ruzie te maken in stijl
Paceville 4am fight involving sword leaves four men injured
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |