Ik ook, maar niet in dit topic. Ook niet in m'n dm. Hier gaat iets mis.quote:
I'll be the judge of thatquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
Sorry ik was even airs dickpics aan het bewonderen
Veel lensflare zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
Sorry ik was even airs dickpics aan het bewonderen
Ben nu al benieuwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje wel, wel artistiek. Misschien ook wel wat voor mijn tettenpics
KPD onlyquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet in dit topic. Ook niet in m'n dm. Hier gaat iets mis.
App only toch?quote:
Dan denk ik meer aan ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje wel, wel artistiek. Misschien ook wel wat voor mijn tettenpics
Niet altijd je privileges op het forum delen air, Er zijn ook andere kindjes die aandacht willen.quote:
Daar mag ik niet in van Danny.quote:
Waarom vond ik dit zo grappig dat ik hardop moest lachenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan dit
[ afbeelding ]
Ik zeg al niks meer en ga fijn masturberen op de pics die je zojuist stuurde.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet altijd je privileges op het forum delen air, Er zijn ook andere kindjes die aandacht willen.
Omdat ik best wel humor heb. Soms.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom vond ik dit zo grappig dat ik hardop moest lachen
Mijn hemel deze info hoeft niet. Ik vertel ook niet wanneer ik speelkwartier heb.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer en ga fijn masturberen op de pics die je zojuist stuurde.
Jammer wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn hemel deze info hoeft niet. Ik vertel ook niet wanneer ik speelkwartier heb.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat jij Danny’s aandacht wegkaapt met jouw casanova gedrag
Mijn mate van verfijning is niet voor iedereen weg gelegd.quote:
Oké nu ben je wel een beeeeeetje aan het snollen mop.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn mate van verfijning is niet voor iedereen weg gelegd.
Tis al laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oké nu ben je wel een beeeeeetje aan het snollen mop.
Stuurt ze jou geen dm dan?quote:
Eerst afstoffen dan zekerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een ‘’ik ga even mijn poes aaien update’’ van haar gehad
Nog niks aan de handquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:47 schreef Senn88 het volgende:
Heb trouwens weer Hugo open dus als ik rare dingen zeg is het niet mijn schuld
Als ik die behoefte voel ben jij de eerstequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit een ‘’ik ga even mijn poes aaien update’’ van haar gehad
Dan zal ik jou ook op de hoogte brengen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik die behoefte voel ben jij de eerste.
Jammer ditquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik die behoefte voel ben jij de eerste.
Nu ik dit weet is dat moment dichterbij dan ooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan zal ik jou ook op de hoogte brengen!
Wat heb ik nu weer misdaan?quote:
Dat is ook welquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu ik dit weet is dat moment dichterbij dan ooit.
Geen idee waar je op doelt, maar ik ontken allesquote:
Beantwoord de vraag, Faxie!quote:
Ok dan niet.quote:
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 26 mei 2022 01:47 schreef Faxie het volgende:
De Discogs wantlist is wel flink aan het krimpen nu
Bruhquote:Op donderdag 26 mei 2022 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn nu nog maar 2 pagina's. Waren er een paar maanden geleden nog 5
Snel nog maar eens afspreken dan voor je definitief het loodje legt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:43 schreef Tegan het volgende:
Werd wakker met een pijnlijke schouder. Begin van het einde.
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel nog maar eens afspreken dan voor je definitief het loodje legt.
Wat heb je aan principes op je sterfbed? Kun je maar beter maximaal genoten hebben van wat het leven te bieden heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...
Precies. Wel kiezen voor cremeren zodat alle viezigheid weg is als je de eeuwigheid in gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Als je dood gaat na seks met Air hoef je je daarna ook niet vies te voelen
Nu niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu van mijn principes afstap was het allemaal betekenisloos...
Jij bent altijd zo heerlijk oplissingsgerichtquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
maar wat als je je tijdens de seks al vies gaat voelen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Dan is de seks enorm slechtquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat als je je tijdens de seks al vies gaat voelen?
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.quote:
Ah eens wel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe ga je dan de dag om krijgen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik mis een beetje de vaginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.
Voortuin zeker huehue.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huis poetsen en mijn tuin onkruidvrij maken.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
BLIJVEN OEFENEN JONGquote:
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handoutquote:
Hoe weet je dat hij 2 handen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen dan kan je toch om en om fappen?
Zow dan. Heb je dat oordeel ook over mij, mijn dierbare vriend?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |