Daarom ook binnen een minuutje klaar zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah als ik mij vies voel tijdens de seks dan heb ik tijd gehad om na te denken. En dat is nooit een goed teken in mijn geval.
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijnquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe ga je dan de dag om krijgen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over seks praten en nadenken want mijn hoofd kan daar niet mee omgaan. Het zal het voorjaar wel zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik mis een beetje de vaginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom ook binnen een minuutje klaar zijn
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die wordt niet standaard geleverd bij de handkar.
Voortuin zeker huehue.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huis poetsen en mijn tuin onkruidvrij maken.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
BLIJVEN OEFENEN JONGquote:
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handoutquote:
Hoe weet je dat hij 2 handen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen dan kan je toch om en om fappen?
Zow dan. Heb je dat oordeel ook over mij, mijn dierbare vriend?quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He's just a fucking spoiled millenial expecting a handout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |