quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog hoe het weer is op Malta begin oktober?
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uitquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doorgaans wel lekker rond de 20 - 25 graden. Maar wel kans op regen en storm.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uit
Hmm hopelijk valt het met de storm mee dan. Rest klinkt goedquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt die komen hun hotelkamer toch niet uit
Thuisblijven is niet hetzelfde! Een weekje elkaar uitwonen in een ander bed is toch andersquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm hopelijk valt het met de storm mee dan. Rest klinkt goed
[..]grapjas. Dan kunnen we net zo goed thuisblijven.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Thuisblijven is niet hetzelfde! Een weekje elkaar uitwonen in een ander bed is toch anders
Dat zal ik wel weer zijn dusquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]meer risico dat iemand in de spleet valt tussen de 2 matrassen is wel een extra uitdaging ja.
Belangrijkere vraag:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bar waar we toen geweest zijn kan ik denk ik nog wel vinden.....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag:
Waar is de beste whisky bar?
Jij rolt naar het midden. Kan ik niets aan doen.quote:
Die vind je in Valetta.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag:
Waar is de beste whisky bar?
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doenquote:
Jij hebt ons er mee naartoe genomen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doen
Streat Whiskybar heeft de beste Old Fashioned die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt ons er mee naartoe genomen!
Maar zo hip zijn we niet. Kunnen we die overslaan
Owww daarom moesten wij daarmee naartoequote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een hipsterhol waar mannen met knotjes en baarden iets met content en marketing doen
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa daarvoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Owww daarom moesten wij daarmee naartoe
Niks want ik woon er niet meer.quote:
Het vliegtuig naar Nederland.quote:
Dat is sowieso altijd het minst leuke. Of het moet gigantisch tegenvallen.quote:
Wat was er mis met budapest?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd het minst leuke. Of het moet gigantisch tegenvallen.
Toen in Budapest was ik blij dat ik naar huis kon en een keer in Portugal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |