Dat heb ik gezien op de webcamquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 2 handen heeft
Heeft hij een OnlyFaxs?quote:
Nee vroeger, toen r en p sc nog vol mensen was. Hadden we wel eens tinychat sessies en dan was Fax er ook nog wel eens bij.quote:
Nee. Nog niet. Ben Q niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow dan. Heb je dat oordeel ook over mij, mijn dierbare vriend?
wutquote:Op donderdag 26 mei 2022 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Totdat de laatste keer met CL er continu vreemde kerels hun piemel gingen flashen
Ik heb me netjes voorgesteld verdommequote:Op donderdag 26 mei 2022 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Totdat de laatste keer met CL er continu vreemde kerels hun piemel gingen flashen
Jij was daar nooit bij, dat had ik wel onthouden!quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me netjes voorgesteld verdomme.
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wiequote:Op donderdag 26 mei 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij was daar nooit bij, dat had ik wel onthouden!weet natuurlijk niet wat jij en CL in jullie eigen tijd doen.
Wat een deceptie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wie.
Maar ok, ik heb niet met mijn piemel gezwaaid toen.
Nou ja, wie weet hoe erg de deceptie zou zijn geweest als ik het wel gedaan hadquote:
Niet in de tijd dat ik er was. Dan had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben bij 1 hele sessie geweest, ooit, een keer, geen idee meer met wie.
Maar ok, ik heb niet met mijn piemel gezwaaid toen.
Het was ook letterlijk 1 keer hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet in de tijd dat ik er was. Dan had ik het wel geweten.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was ook letterlijk 1 keer hoor. Ik heb een hekel aan videochats
.
Zoommeetings zijn ook al zo bloedirritant. De gemiddelde offline vergadering is al 90% tijdsverspillingquote:
Je weet toch waar haar username een eufemisme voor is?quote:
Deel dit, ik smeek het je!quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch waar haar username een eufemisme voor is?
quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfs niet als we een relatie zouden hebben
Tis nou niet echt rocket science he?quote:
Ik kom er niet op ik ben te moequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nou niet echt rocket science he?.
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*quote:
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaatquote:
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bentquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaat
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bent.
Eh Fifty Shades? Magic Mike.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef Senn88 het volgende:
Waar is Tegan? @:Tegan ik plan een avondje lekkeremannenfilmsheb je nog sugesties?
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh Fifty Shades? Magic Mike.
Nooit gezien die tweede...
Verder ligt er denk ik aan van welke acteurs jij cherry lips krijgtquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.quote:
Jaloers.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.
Ik leef nog.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Wat is er aan de hand vandaag? Allemaal grote namen dood
wutquote:
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nlquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nl
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:27 schreef Tegan het volgende:
Schrik steeds als 50 en 60-ers sterven aan ouderdom.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Stel dat je niet dood kon gaan,
Dan had je stomweg niet bestaan!
Wees blij dus dat je straks mag sterven,
Jezussenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Ruim 30 graden vandaag en ik zit te werken. Hier gaat iets mis.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?
Het was heerlijk op het strand. De zee was erg mooi vandaag en erg aangenaam de zon.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bragging does not suit you, compadre.
En ik maar ploeteren achter mijn bureauquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks wandelen en een bakkie doen en het is gewoon werk. Wie regelt het beter voor zichzelf?
"al"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste weekend van mijn vakantie![]()
Wel al aan de wijn
Goed bekeken! Ik ga straks de wijn ook opentrekken. Heb je deze zomer geen vakantie?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste weekend van mijn vakantie![]()
Wel al aan de wijn
Ik ook niet, behalve op vakantie wellicht maar 17:00 is nou niet echt een tijd waarvan je "al" zegt, gewoon de standaard vrijmibotijdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In het oosten is dat vroeg. Wij zitten niet om 11.00 uur al aan de alcohol.
Ik vind dit al, jaquote:
Nee, september weer. Dan hopelijk wel echt even weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed bekeken! Ik ga straks de wijn ook opentrekken. Heb je deze zomer geen vakantie?
Babi pangang.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:31 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet nog iets koken
Maar weinig inspiratie
Heulemaal niks?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee bah. Ik heb uiteindelijk niks gegeten de honger is ook al over
Da's fruit tochquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Wel wijn gehad. Telt ook mee toch?
Vitamientjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Wel wijn gehad. Telt ook mee toch?
Daar ben ik niet zo bang voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pas op Fax straks blijk je de ideale man.
Iemand die meer neukt dan tv kijkt?quote:
Dan toch beter de tv dr uit. En ene standje zie je de bank en dan is hij ineens weer weg. Ik vind het maar ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iemand die meer neukt dan tv kijkt?
Gedoe allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan toch beter de tv dr uit. En ene standje zie je de bank en dan is hij ineens weer weg. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal
Oh, is dat het. Gisteren was dat niet nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je moet de tv op de grond zetten zag ik net!
Drie uur beffen.. No thank you!quote:
Ruilplaatjes?quote:
Langspeelplaatjesquote:
Dat had ik kunnen radenquote:
Ik ben net zo voorspelbaar als m'n kat tegenwoordig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |