Ik kom er niet op ik ben te moequote:Op donderdag 26 mei 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nou niet echt rocket science he?.
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*quote:
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Vul obligate grap mbt er op komen hier in*
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaatquote:
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bentquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet dat jullie denken dat ik al die vunzige termen voor dingen die mannen geil vinden ken, maar dat is niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O niet leuk gewoon lekker, die is morgen. Vandaag kom ik daar echt niet meer aantoe. Heb net in mijn vinger gesneden ipv in een tomaat
quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me ook niet zo lastig in dit geval hoor, lippen zijn redelijk dubbel op te vatten, zelfs als je moe bent.
Eh Fifty Shades? Magic Mike.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:26 schreef Senn88 het volgende:
Waar is Tegan? @:Tegan ik plan een avondje lekkeremannenfilmsheb je nog sugesties?
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh Fifty Shades? Magic Mike.
Nooit gezien die tweede...
Verder ligt er denk ik aan van welke acteurs jij cherry lips krijgtquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die staan er idd op. Magic mike is helaas niet op netflix oid. Heb al gezocht.
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.quote:
Jaloers.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Awww. Ik nog tot 6 juni. Morgen weekje varen met huurboot in Friesland/Overijssel, hopelijk blijft't grotendeels droog.
Ik leef nog.quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Wat is er aan de hand vandaag? Allemaal grote namen dood
wutquote:
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nlquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Wat is er aan de hand vandaag? Allemaal grote namen dood
quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Zag net een mooi rijtje staan op nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |