SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel langquote:Op zondag 22 mei 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.
Caafknaagquote:Op zondag 22 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel lang
Ja, hele goede vraag... hebben ze 4 weken om de bestelling te verwerken, moeten ze het nog verzenden...quote:Op zondag 22 mei 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
En binnen hoeveel tijd gaan ze het leveren? Dat staat er niet.
En je kunt het niet ergens bestellen dat ze wel binnen een dag of 2 leveren?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafknaag![]()
Ja, het is wel de caaf daghap
Wie, wat, waarquote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef Flory het volgende:
Klagen mag hier niet, daar gaat men dan over klagen in een ander topic
Misschien moet het helemaal uit de binnenlanden van Peru komen? Moet er eerst een expeditie op touw worden gezet etc.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel lang
Jawel, nu een andere aanbieder gevonden.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je kunt het niet ergens bestellen dat ze wel binnen een dag of 2 leveren?
Eerst moeten ze de verzending ook nog verwerken, denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hele goede vraag... hebben ze 4 weken om de bestelling te verwerken, moeten ze het nog verzenden...
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst moeten ze de verzending ook nog verwerken, denk ik.
Tandenstokers voor de caafs?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb nu een aanbieder gevonden waar ik naast caafvoeder ook tandenstokers kan meebestellen.
Komt goed uit, want die moest ik ook nog hebben
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineasquote:Op zondag 22 mei 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet het helemaal uit de binnenlanden van Peru komen? Moet er eerst een expeditie op touw worden gezet etc.
quote:
wat heb je besteld dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.
Klinkt als hoe US caafknaag zou kopen.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineas
Caafstaafquote:
Caafknaag, beaphar geurstop, tandenstokers en 3 pakjes tamponsquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineas
Heb je bij bol besteld ofzoquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafknaag, beaphar geurstop, tandenstokers en 3 pakjes tampons
Plein.nl en ik ben nog bezigquote:
hm.. oke.. 1 misschien 2 weken lijkt wel ok...quote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niets zeggen nu.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel alleen de vegen vrije uitloop variant met minstens 6 uur weidetijd voor 100 dagen per jaarquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]En uiteindelijk lusten ze het niet en willen ze gewoon andijvie.
Leek mij ookquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hm.. oke.. 1 misschien 2 weken lijkt wel ok...
4 is wel extreem
Hmm, die ken ik geloof ik nietquote:
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellenquote:
is niet altijd een goed tekenquote:Op zondag 22 mei 2022 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellen
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellen
quote:
Iemand gaf 1/5 bij Google:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand gaf 1/5 bij Google:Deze incident/ product.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
I cry.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand gaf 1/5 bij Google:vast een noordafrikaan die niet halal pilletjes wil slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?quote:
Ja, op die manier kun je je geld terugkrijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?
Eerder sissen denk ikquote:
Hmm, ja, redelijke kans.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast een noordafrikaan die niet halal pilletjes wil slikken
Pssst, maisjuh.quote:
Jaag je wel alle caven weg..quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, op die manier kun je je geld terugkrijgen.
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?
moest wachten op de speech van de baas...quote:Op zondag 22 mei 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaan
Geen inspirerende speech?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest wachten op de speech van de baas...dat was het niet waard.
hij zegt wel dat hij een afspraak gaat maken voor mijn been bij de huisarts die in ons gebouw zit. Ben benieuwd
Nee hij wilt het nog leuker makenquote:Op maandag 23 mei 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen inspirerende speech?Je bent niet gemotiveerder geraakt om extra doeltreffend tomatensoep te serveren?
Het is alleen redelijk kut om voor 'm te werken?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij wilt het nog leuker maken
nou ja het is verder geen slechte vent
Awww nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is alleen redelijk kut om voor 'm te werken?
Maar uiteindelijk is die toko wel van hem, toch? Dus dat het niet fijn is in de bediening te werken, is wel zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awww nee hoor.Hij lijkt soms niet helemaal op dezelfde planeet te zitten:P Management heeft meer moeite met em :p
Misschien langere werkdagen zodat je minder hard hoeft te werken?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat hij wat aan de werkdruk gaat doen.
nou ja dat wordt ook wel tegen hem gezegd. Of dat hij zich moet beseffen dat personeel misschien wel weg gaat bv . En dan organiseert die dus zo'n borrel en zegt die dat weer meer 1 team moeten zijn ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is die toko wel van hem, toch? Dus dat het niet fijn is in de bediening te werken, is wel zijn verantwoordelijkheid.
zo werkt dat niet in de horecaquote:Op maandag 23 mei 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien langere werkdagen zodat je minder hard hoeft te werken?
Ja, zo'n borrel is een goedkope oplossing voor het probleem. Het verhelpt alleen niets dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat wordt ook wel tegen hem gezegd. Of dat hij zich moet beseffen dat personeel misschien wel weg gaat bv . En dan organiseert die dus zo'n borrel en zegt die dat weer meer 1 team moeten zijn ofzo.
Met 1 zo'n borrel voorkom je niet dat personeel misschien toch weg gaat. 1 van de nieuwe fulltimers die we hebben aangenomen heeft nu ook al zijn laatste week omdat hij te druk vindt.
Nou, eigenlijk wel, omdat er dan meer mensen in de bediening tegelijkertijd aanwezig zijn, waardoor je minder hard hoeft te rennen.quote:
neequote:Op maandag 23 mei 2022 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n borrel is een goedkope oplossing voor het probleem. Het verhelpt alleen niets dus.
We hebben niet meer mensen :pquote:Op maandag 23 mei 2022 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel, omdat er dan meer mensen in de bediening tegelijkertijd aanwezig zijn, waardoor je minder hard hoeft te rennen.
Denk dat die dan ook snel weg gaanquote:Op maandag 23 mei 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon de paar mensen die er nog zijn altijd aanwezig laten zijn. Probleem opgelost!
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is geen slechte vent verder. Denk ook niet dat hij kwaad in de zin heeft. HIj is tegen mij ook altijd erg aardig maar heb dan gelukkig ook verder niet direct iets met hem te maken
NOu ja over werk praat hij alleen met management. HIj zal mij nooit zo iets zeggen dat ik iets verkeerds doe ofzoquote:
Goeien baas dus!quote:Op maandag 23 mei 2022 00:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja over werk praat hij alleen met management. HIj zal mij nooit zo iets zeggen dat ik iets verkeerds doe ofzoDat bedoel ik. Daarom is die ook altijd aardig
Is het niet: we moeten weer?quote:
Ik probeer het leven een beetje positief te bekijken.quote:
Aha. Ja zo bekeken is het een mooie korte week.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer het leven een beetje positief te bekijken.
Nog maar 24 uur werken en het is weer weekend.
Had je een koude douche moeten nemenquote:
Dit ken ik ergens van…quote:
uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Was het een bekend zuid Duits automerk?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Zit dan ook niet te Fokken tijdens het rijden.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdtquote:Op maandag 23 mei 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was het een bekend zuid Duits automerk?
ik zou het niet weten, ik heb nooit zo'n auto gehad.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Soms hebben die mensen met die blauwe lampjes op het dak haast he?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nah, ik rijd niet voor jan lul waar ik rijd, dus halen ze me maar normaal in.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.
paaltje gepakt?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog aan m'n auto wennen, het voelt alsof 'ie veel harder gaat dan 'ie daadwerkelijk gaat.
En ik had m'n mond moeten houden over al m'n parkeersensoren, de parkeerkudos werden spontaan weer ingetrokken.
Nee joh, ik had 'm voor de deur gezet en da's een beetje een raar draaitje én ik stond (dankzij sensor) echt op drie millimeter van de kliko's.quote:
wat een luxequote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
Fancy.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
dat is wel erg modern hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.quote:
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.
Heb ik uiteraard ķķk.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.
een verwarmd stuur heb ik eigenlijk nooit gemist.quote:
Alsof je in je broek hebt geplast.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En verwarmde stoelen, maar dat hoeft dan weer niet zo nodig.
Nee, da's arko.quote:
M'n vingers gaan zo'n pijn doen als het echt koud is, zelfs met handschoenen.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een verwarmd stuur heb ik eigenlijk nooit gemist.
In de zomer een gekoeld stuur zou wel fijn zijn.
Ik ook, maar geen gevoel in m'n vingers rijdt nog raarder.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Rijden met handschoenen vind ik echt raar aanvoelen
Afscheid impliceert dat ik het gehad heb.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
tevensgoedemorgen allen2:39 extra dag erbij, weer warm maar vanmiddag gaat het regenen en onweren en nemen we voorgoed afscheid van de 20 graden-illusies
![]()
[ afbeelding ]
Voor je het weet is het weer zo warm dat we ‘s nachts allemaal in ons bedjes liggen puffen. En de plantjes kunnen elke druppel goed gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
tevensgoedemorgen allen2:39 extra dag erbij, weer warm maar vanmiddag gaat het regenen en onweren en nemen we voorgoed afscheid van de 20 graden-illusies
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 mei 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer zo warm dat we ‘s nachts allemaal in ons bedjes liggen puffen.
Dat welquote:En de plantjes kunnen elke druppel goed gebruiken.
niet goed gesmeerd?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik toch een mooie rode nek om me te herinneren aan de laatste mooie dag van 2022.
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouderquote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En verwarmde stoelen, maar dat hoeft dan weer niet zo nodig.
Heeft de Dwuster die?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouder
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk jongens en meisjes, nieuws: https://nos.nl/artikel/24(...)vende-talitha-muusse
Alle belangrijkere problemen in de wereld zijn opgelost
Helemaal niet. Had het weer even onderschat. Droeg wel lange mouwenquote:
Ja die accijnsverlaging verdwijnt gewoon in de zakken van anderenquote:Op maandag 23 mei 2022 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.
Bijna gratisquote:Op maandag 23 mei 2022 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.
Ja, de bips warmt uit zichzelf vrij makkelijk op, dus dat is alleen de eerste minuut lekker wat mij betreft.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouder
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken andersquote:
Ik gebruik het soms ook voor m'n rug als ik weer eens lage rugpijn hebquote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de bips warmt uit zichzelf vrij makkelijk op, dus dat is alleen de eerste minuut lekker wat mij betreft.
Jullie hebben een hele kwollectie?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken anders
You womanquote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken anders
Kweldertje vwol met vwelgen jwzquote:Op maandag 23 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele kwollectie?
Dat is niet zo aardig van ze.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
zag net een filmpje van een moord hier in rotterdam vannacht. Persoon doodgeschoten op straat en de dader rent went en wrdt opgepikt door een auto. De politie heeft later een uitgebrande auto gevonden.
Het is gefilmd vanuit een woning in die straat en online gezet
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaalquote:Op maandag 23 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele kwollectie?
Hoe was de verjaardag?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaal
Ja ga ook niet zwemmen. ben kapotquote:Op maandag 23 mei 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met beentjes omhoog liggen.
oh das nicequote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijke nacht gehad![]()
Aan één ruk acht uur doorgeslapen
Lekkerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jij ook al, zo fijn is datquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
8 uur slapen? Wat is dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook al, zo fijn is dat
Loop nog steeds te geeuwen als een malle.
Hopelijk elke nacht weer acht uur slapen
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets wat ik afgelopen nacht gedaan heb
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplaktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht met het rolluik omlaag geslapen, misschien is het toeval, misschien helpt het dat het nu donkerder is in de slaapkamer. Eigenlijk moet ik dan ook nog iets voor het raampje boven de deur doen.
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
Perfect voor mijn zolderkamerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
zo'n strook van 50cm is prima voor een bovenlichtquote:Op maandag 23 mei 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.
Ik was specifiek op zoek naar beide zijden wit. Meestal heb je 1 zijde wit andere zijde andere kleur of alu folie kleurquote:
Ik koop het ook niet maar valt me op nu ik er ben.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
friturenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
naar gezicht jaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
Alleen voor aardappels in op te bakkenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
dit moet je eens in ganzenvet doenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
Een jaarlijkse MRIquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja dan denk ik altijd, nou hoop dat ik er niet over een paar jaar zo bij zit. Zijn ook vrij jong allemaal nog.quote:
dat heb ik niet.quote:
Ah ok, dat doe ik in boter.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
op de markt bij de poelier halenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik niet.
Als ik een blik confit de canard open trek dan bewaar ik wel dat vet om in te bakken.
maar goed, dat is 1 blik per jaar ofzo
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.quote:
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de markt bij de poelier halenDie heeft het gewoon in potjes
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hčquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Zonnebloed klinkt wel heel spannendquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Ja, die vloeibare bak en braad zooi zal vast wel slecht zijn, maar het is wel makkelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt isquote:Op maandag 23 mei 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ik
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
roomboter in een botervlootje bewarenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat m'n inb4quote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkastquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
en dan nog ga ik niet naar de marktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt is
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkast
dikke primaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog ga ik niet naar de markt
behalve misschien voor kibbeling.
Voor mijn zonnebloemen in de tuin.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op het aanrecht staan.. Minimaal 250 gram op kamer temperatuur voor als ik ineens een bakingeving krijgquote:
oh ja, dat is ook even populair geweestquote:Op maandag 23 mei 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
Ik had een keer van dat kokosvet gekocht om in te bakken maar dat rookt als de neten
Oh, neuh, dat soort ingevingen heb ik nooit.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op het aanrecht staan.. Minimaal 250 gram op kamer temperatuur voor als ik ineens een bakingeving krijg
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt van rijst gemaakt. Lekker hoog brandpunt en goed voor je cholesterol
O ja dat is echt niks, heb ik om die reden ook nooit meer gekocht.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
Ik had een keer van dat kokosvet gekocht om in te bakken maar dat rookt als de neten
Ik airfrituur alleen nog maarquote:
Ik ook niet. Alleen 1x vorig jaar met zelf schnitzels maken. Maar dat was zoveek werk dat ik ze liever in een restaurant eetquote:
Hoe is het met de Corona? Nog ziek?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen 1x vorig jaar met zelf schnitzels maken. Maar dat was zoveek werk dat ik ze liever in een restaurant eet
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een nieuwe koel-vries combinatie bestellen binnenkort. Zoveel keuze …
Ja, dan moet je het zelf maken wel serieus leuk vinden.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen 1x vorig jaar met zelf schnitzels maken. Maar dat was zoveek werk dat ik ze liever in een restaurant eet
zelf echte schnitzels maken zou ik ook nooit aan beginnenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Vitens-directeur Jelle Hannema zegt in Trouw dat de vanzelfsprekendheid dat er altijd water uit de kraan komt onder druk staat.
Ah dat is wel top!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee af en toe nog een beetje kuchen en snel buiten adem, maar verder prima.
Ik had laatst ook echt amper druk op het water in de kraan. Echt super rot. Daarna 4u lang geen water gehad.quote:
Hoe? Kipfilet plat slaan, in ei en schilfers dopen en dan bakken?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het zelf maken wel serieus leuk vinden.
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het zelf maken wel serieus leuk vinden.
Ja wilde het gewoon eens proberen. Was verder wel lekker, maar teveel werkquote:Op maandag 23 mei 2022 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelf echte schnitzels maken zou ik ook nooit aan beginnen
Ondertussen gooien alle gezinnen in de zomer het zwembad in de tuin vol. Schijt hebben aan de oproep om zo min mogelijk water te gebruiken, vooral tijdens piekmomenten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had laatst ook echt amper druk op het water in de kraan. Echt super rot. Daarna 4u lang geen water gehad.
Straks op een zonnige zomerdag valt ons stroomnet en ons waternet uit en zit iedereen te puffen zonder airco en zonder douchequote:
VOCHTIG POESJE 2quote:Op maandag 23 mei 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe? Kipfilet plat slaan, in ei en schilfers dopen en dan bakken?
geen kalf?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe? Kipfilet plat slaan, in ei en schilfers dopen en dan bakken?
@Nattekat is VOCHTIG POESJE 1quote:
Jep, en het liefst meermaals vervangen, want "bah".quote:Op maandag 23 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen gooien alle gezinnen in de zomer het zwembad in de tuin vol. Schijt hebben aan de oproep om zo min mogelijk water te gebruiken, vooral tijdens piekmomenten.
Zompig poesje. Moeras ditdat.quote:
Maar hun engeltjeeeees willen een zwembaaaad.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en het liefst meermaals vervangen, want "bah".
Ook een optiequote:
en het gazonnetje moet natuurlijk wel groen blijven.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen gooien alle gezinnen in de zomer het zwembad in de tuin vol. Schijt hebben aan de oproep om zo min mogelijk water te gebruiken, vooral tijdens piekmomenten.
Gewoon zo'n pomp er in en chloor tablettenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en het liefst meermaals vervangen, want "bah".
Die oproep is er al elk jaar. Wij hebben geen zwembad meer, dus ik ben onschuldig.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook planten op het balkonquote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het gazonnetje moet natuurlijk wel groen blijven.
O nou ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook planten op het balkonMaar vind dat al slecht van mezelf.
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook planten op het balkonMaar vind dat al slecht van mezelf.
Regenton wil ik op zich ook, alleen delen we de regenpijp met de buren, dus even kijken hoe enzo.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.
Al wil ik wel nog een regenton gaan neerzetten.
Ik heb hier geen regenpijp uitkomen op het balkon, anders had ik die ook wel gehad. De buren op de hoek hebben dat wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tuin overleeft op zich wel redelijk zelfstandig.
Al wil ik wel nog een regenton gaan neerzetten.
Moet je dat wel ergens op aan kunnen sluiten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.quote:
Ik heb ook planten en shit uitgekozen voor de bijen en vlindersquote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef de planten wel water in de tuin. Want anders kan ik net zo goed veeggras nemen. Maar dat wil de gemeente niet. Ze willen dat je zoveel procent van je tuin groen/beplant hebt. Dus dan moet ik ook wel water geven.
dat was ook mijn vraagquote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je dat wel ergens op aan kunnen sluiten.
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je via de gemeente geen regenton aanschaffen?
Die dingen zijn ook takkeduur.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.
en dan hebben ze 50 tonnen ofzo die binnen een kwartier weg zijn
Volle grond en de klei is nog vochtig, dus dat overleeft wel. Sowieso schijnt het beter voor je planten te zijn als je ze niet continu water geeft, want diepere wortels.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef de planten wel water in de tuin. Want anders kan ik net zo goed veeggras nemen. Maar dat wil de gemeente niet. Ze willen dat je zoveel procent van je tuin groen/beplant hebt. Dus dan moet ik ook wel water geven.
Dan maak je stiekem een t-splitsing in hun regenpijp vannacht.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen regenpijp uitkomen op het balkon, anders had ik die ook wel gehad. De buren op de hoek hebben dat wel.
ja mijn buren toen in den haag hadden het ook gedaan dacht ikquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die actie heeft de gemeente hier ook een paar keer gehad.
en dan hebben ze 50 tonnen ofzo die binnen een kwartier weg zijn
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O nou ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Kunnen aanschaffen is één, er dan wat aan hebben is wat anders.quote:
Ik heb slechte zandgrond helaas. Hier overleefd zowat niks. Dus ik zal wel moeten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volle grond en de klei is nog vochtig, dus dat overleeft wel. Sowieso schijnt het beter voor je planten te zijn als je ze niet continu water geeft, want diepere wortels.
De goudvis heeft bepaald dat het onzijdig is, daar ga ik uiteraard niet tegenin.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.
Hij jankt als een wijf dus....quote:Op maandag 23 mei 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij bent een meneer, toch? Dus dan ben jij een kater, en blijf ik gewoon een poes.
Maar hij is dus een vrouwelijke kat. Duidelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.
Jij bent wel het leukste VOCHTIG POESJE
Ok, ontvolg, ik ga terug naar dts.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het niet. Hij was er gewoon eerder dan jij.
Jij bent wel het leukste VOCHTIG POESJE
Gelukkig vroeg ik het aan gerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen aanschaffen is één, er dan wat aan hebben is wat anders.
In vorig huis hadden mn buren hun nieuwe garage goot op mijn waterafvoer aangesloten, zonder wat te overleggen terwijl ik op zee zat.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regenton wil ik op zich ook, alleen delen we de regenpijp met de buren, dus even kijken hoe enzo.
Ik lees net dat je jankt als een wijf. Maar van mij mag jij “nat poesje” blijven. Ik vind die nickname toch niet zo leukquote:Op maandag 23 mei 2022 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goudvis heeft bepaald dat het onzijdig is, daar ga ik uiteraard niet tegenin.
Ben toevallig even aan het opzoeken.quote:
quote:
misschien zijn er stickers voor te koopquote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben toevallig even aan het opzoeken.
zo'n standaard groene ton valt wel mee, maar ja, dat ziet misschien ook een beetje lomp uit op het balkon.
Zompig poesje dan?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lees net dat je jankt als een wijf. Maar van mij mag jij “nat poesje” blijven. Ik vind die nickname toch niet zo leukof “vochtig poesje”
is het zelfs in thailand nog luxerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment zal het misschien wel zo worden als in zuid afrika of cyprus e.d., dat je een rolling water schedule krijgt of gereduceerde druk. In Cyprus kon ik maar 2x per week de wasmachine aanzetten op bepaalde dagen en voor de rest was die hoofdkraan ergens dicht.
Met z'n bedorven eten in de magnetronquote:
gewoon je was aan ene lijn achter het schip vast makenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment zal het misschien wel zo worden als in zuid afrika of cyprus e.d., dat je een rolling water schedule krijgt of gereduceerde druk. In Cyprus kon ik maar 2x per week de wasmachine aanzetten op bepaalde dagen en voor de rest was die hoofdkraan ergens dicht.
dat maakt het vaak niet beterquote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zijn er stickers voor te koop
Geen ideequote:Op maandag 23 mei 2022 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook meer regen hebben misschien?
Ja ik zit natuurlijk bij die dure designdingen te kijken. Zestig euro voor zo'n standaard groene valt mee.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben toevallig even aan het opzoeken.
zo'n standaard groene ton valt wel mee, maar ja, dat ziet misschien ook een beetje lomp uit op het balkon.
Is niks voor mij dit, want dan vergeet ik het.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:24 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
Net een wesp uit huis geplaatst. We gaan niet nesten in Lotje.
Ja, het scheelt nogal hoeveel ruimte je beschikbaar hebt, voor mij is zo'n standaard ton prima, ik kijk er daar toch amper tegenaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zit natuurlijk bij die dure designdingen te kijken. Zestig euro voor zo'n standaard groene valt mee.
Ik heb plek zat en zet er dan wel planten enzo omheen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het scheelt nogal hoeveel ruimte je beschikbaar hebt, voor mij is zo'n standaard ton prima, ik kijk er daar toch amper tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |