Soms hebben die mensen met die blauwe lampjes op het dak haast he?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Nah, ik rijd niet voor jan lul waar ik rijd, dus halen ze me maar normaal in.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.
paaltje gepakt?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog aan m'n auto wennen, het voelt alsof 'ie veel harder gaat dan 'ie daadwerkelijk gaat.
En ik had m'n mond moeten houden over al m'n parkeersensoren, de parkeerkudos werden spontaan weer ingetrokken.
Nee joh, ik had 'm voor de deur gezet en da's een beetje een raar draaitje én ik stond (dankzij sensor) echt op drie millimeter van de kliko's.quote:
wat een luxequote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
Fancy.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
dat is wel erg modern hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.quote:
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.
Heb ik uiteraard ķķk.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.
een verwarmd stuur heb ik eigenlijk nooit gemist.quote:
Alsof je in je broek hebt geplast.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En verwarmde stoelen, maar dat hoeft dan weer niet zo nodig.
Nee, da's arko.quote:
M'n vingers gaan zo'n pijn doen als het echt koud is, zelfs met handschoenen.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een verwarmd stuur heb ik eigenlijk nooit gemist.
In de zomer een gekoeld stuur zou wel fijn zijn.
Ik ook, maar geen gevoel in m'n vingers rijdt nog raarder.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Rijden met handschoenen vind ik echt raar aanvoelen
Afscheid impliceert dat ik het gehad heb.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
tevensgoedemorgen allen2:39 extra dag erbij, weer warm maar vanmiddag gaat het regenen en onweren en nemen we voorgoed afscheid van de 20 graden-illusies
![]()
[ afbeelding ]
Voor je het weet is het weer zo warm dat we ‘s nachts allemaal in ons bedjes liggen puffen. En de plantjes kunnen elke druppel goed gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
tevensgoedemorgen allen2:39 extra dag erbij, weer warm maar vanmiddag gaat het regenen en onweren en nemen we voorgoed afscheid van de 20 graden-illusies
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 mei 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer zo warm dat we ‘s nachts allemaal in ons bedjes liggen puffen.
Dat welquote:En de plantjes kunnen elke druppel goed gebruiken.
niet goed gesmeerd?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik toch een mooie rode nek om me te herinneren aan de laatste mooie dag van 2022.
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouderquote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En verwarmde stoelen, maar dat hoeft dan weer niet zo nodig.
Heeft de Dwuster die?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouder
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk jongens en meisjes, nieuws: https://nos.nl/artikel/24(...)vende-talitha-muusse
Alle belangrijkere problemen in de wereld zijn opgelost
Helemaal niet. Had het weer even onderschat. Droeg wel lange mouwenquote:
Ja die accijnsverlaging verdwijnt gewoon in de zakken van anderenquote:Op maandag 23 mei 2022 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.
Bijna gratisquote:Op maandag 23 mei 2022 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig, daarom was de prijs aan de pomp gisteren een schappelijke 2.38 per liter.
Ja, de bips warmt uit zichzelf vrij makkelijk op, dus dat is alleen de eerste minuut lekker wat mij betreft.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk. Maar goed hier is het in de winter vaak ook iets kouder
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken andersquote:
Ik gebruik het soms ook voor m'n rug als ik weer eens lage rugpijn hebquote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de bips warmt uit zichzelf vrij makkelijk op, dus dat is alleen de eerste minuut lekker wat mij betreft.
Jullie hebben een hele kwollectie?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken anders
You womanquote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar de andere 2 wel. De dwuster heeft wel parkeersensoren en een camera, dat kostte me minder dan alle deuken anders
Kweldertje vwol met vwelgen jwzquote:Op maandag 23 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele kwollectie?
Dat is niet zo aardig van ze.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
zag net een filmpje van een moord hier in rotterdam vannacht. Persoon doodgeschoten op straat en de dader rent went en wrdt opgepikt door een auto. De politie heeft later een uitgebrande auto gevonden.
Het is gefilmd vanuit een woning in die straat en online gezet
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaalquote:Op maandag 23 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele kwollectie?
Hoe was de verjaardag?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaal
Ja ga ook niet zwemmen. ben kapotquote:Op maandag 23 mei 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met beentjes omhoog liggen.
oh das nicequote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijke nacht gehad![]()
Aan één ruk acht uur doorgeslapen
Lekkerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jij ook al, zo fijn is datquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
8 uur slapen? Wat is dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook al, zo fijn is dat
Loop nog steeds te geeuwen als een malle.
Hopelijk elke nacht weer acht uur slapen
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets wat ik afgelopen nacht gedaan heb
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplaktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht met het rolluik omlaag geslapen, misschien is het toeval, misschien helpt het dat het nu donkerder is in de slaapkamer. Eigenlijk moet ik dan ook nog iets voor het raampje boven de deur doen.
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
Perfect voor mijn zolderkamerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
zo'n strook van 50cm is prima voor een bovenlichtquote:Op maandag 23 mei 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.
Ik was specifiek op zoek naar beide zijden wit. Meestal heb je 1 zijde wit andere zijde andere kleur of alu folie kleurquote:
Ik koop het ook niet maar valt me op nu ik er ben.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
friturenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
naar gezicht jaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
Alleen voor aardappels in op te bakkenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
dit moet je eens in ganzenvet doenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
Een jaarlijkse MRIquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja dan denk ik altijd, nou hoop dat ik er niet over een paar jaar zo bij zit. Zijn ook vrij jong allemaal nog.quote:
dat heb ik niet.quote:
Ah ok, dat doe ik in boter.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
op de markt bij de poelier halenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik niet.
Als ik een blik confit de canard open trek dan bewaar ik wel dat vet om in te bakken.
maar goed, dat is 1 blik per jaar ofzo
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.quote:
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de markt bij de poelier halenDie heeft het gewoon in potjes
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hčquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Zonnebloed klinkt wel heel spannendquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Ja, die vloeibare bak en braad zooi zal vast wel slecht zijn, maar het is wel makkelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt isquote:Op maandag 23 mei 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ik
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
roomboter in een botervlootje bewarenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat m'n inb4quote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkastquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
en dan nog ga ik niet naar de marktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |