Is het niet: we moeten weer?quote:
Ik probeer het leven een beetje positief te bekijken.quote:
Aha. Ja zo bekeken is het een mooie korte week.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer het leven een beetje positief te bekijken.
Nog maar 24 uur werken en het is weer weekend.
Had je een koude douche moeten nemenquote:
Dit ken ik ergens van…quote:
uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Was het een bekend zuid Duits automerk?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Zit dan ook niet te Fokken tijdens het rijden.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdtquote:Op maandag 23 mei 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was het een bekend zuid Duits automerk?
ik zou het niet weten, ik heb nooit zo'n auto gehad.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |