uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Was het een bekend zuid Duits automerk?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zat net een auto achter me waarvan de bestuurder vond dat iedereen aan de kant moest voor hem
Zit dan ook niet te Fokken tijdens het rijden.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdtquote:Op maandag 23 mei 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was het een bekend zuid Duits automerk?
ik zou het niet weten, ik heb nooit zo'n auto gehad.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n auto voel je je bijna minderwaardig als je gewoon rustig de snelheidslimiet rijdt
Soms hebben die mensen met die blauwe lampjes op het dak haast he?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nah, ik rijd niet voor jan lul waar ik rijd, dus halen ze me maar normaal in.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal aan de kant voor zo iemand en dan gaan ze 5 km onder de max snelheid rijden. Waarom heb je die auto dan.
paaltje gepakt?quote:Op maandag 23 mei 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog aan m'n auto wennen, het voelt alsof 'ie veel harder gaat dan 'ie daadwerkelijk gaat.
En ik had m'n mond moeten houden over al m'n parkeersensoren, de parkeerkudos werden spontaan weer ingetrokken.
Nee joh, ik had 'm voor de deur gezet en da's een beetje een raar draaitje én ik stond (dankzij sensor) echt op drie millimeter van de kliko's.quote:
wat een luxequote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
Fancy.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche automobiel zonder sensoren. Weet pas sinds een maand dat ik de buitenspiegels met één knopje kan laten inklappen.
dat is wel erg modern hoorquote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.quote:
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een verwarmd stuur, ik verheug me daar nu al op voor van de winter.
Heb ik uiteraard ķķk.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou graag wel weer een verwarmde voorruit willen hebben.
een verwarmd stuur heb ik eigenlijk nooit gemist.quote:
Alsof je in je broek hebt geplast.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En verwarmde stoelen, maar dat hoeft dan weer niet zo nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |