naar gezicht jaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
Alleen voor aardappels in op te bakkenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer op radiologie voor m'n jaarlijkse MRI. Zitten allemaal mensen met slangetjes in hun arm om me heen
dit moet je eens in ganzenvet doenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
Een jaarlijkse MRIquote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja dan denk ik altijd, nou hoop dat ik er niet over een paar jaar zo bij zit. Zijn ook vrij jong allemaal nog.quote:
dat heb ik niet.quote:
Ah ok, dat doe ik in boter.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen voor aardappels in op te bakken
Dus ik doe 2 maanden met zo'n fles
op de markt bij de poelier halenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik niet.
Als ik een blik confit de canard open trek dan bewaar ik wel dat vet om in te bakken.
maar goed, dat is 1 blik per jaar ofzo
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.quote:
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de markt bij de poelier halenDie heeft het gewoon in potjes
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hčquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Zonnebloed klinkt wel heel spannendquote:Op maandag 23 mei 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echte boter heb ik bijna nooit in huis.
bak&braad zooi, olijfolie en zonnebloed of pinda olie normaal
Ja, die vloeibare bak en braad zooi zal vast wel slecht zijn, maar het is wel makkelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt isquote:Op maandag 23 mei 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
markt is 1 ochtend in de week, dan werk ik
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te wordenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd echte boter in huis omdat gergi dat eet. Die wil niet van die becel "troep" gebruiken. Hij wil ook niet dat ik dat gebruik omdat het slecht voor de gezondheid zou zijn. Ja leuk maar echte boter uit de koelkast smeer je je hele boterham mee kapot en dat werkt niet met hagelslag hč
roomboter in een botervlootje bewarenquote:Op maandag 23 mei 2022 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaat m'n inb4quote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkastquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echte boter hoeft ook niet gekoeld bewaard te worden
en dan nog ga ik niet naar de marktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent vast wel ooit eens een week vrij als het markt is
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkast
dikke primaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog ga ik niet naar de markt
behalve misschien voor kibbeling.
Voor mijn zonnebloemen in de tuin.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
Ik heb het altijd op het aanrecht staan.. Minimaal 250 gram op kamer temperatuur voor als ik ineens een bakingeving krijgquote:
oh ja, dat is ook even populair geweestquote:Op maandag 23 mei 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
Ik had een keer van dat kokosvet gekocht om in te bakken maar dat rookt als de neten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |