quote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh echt? Oeps, ik zet het altijd in de koelkast
dikke primaquote:Op maandag 23 mei 2022 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nog ga ik niet naar de markt
behalve misschien voor kibbeling.
Voor mijn zonnebloemen in de tuin.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop dat echt nooit, waar gebruiken jullie dat voor? Ik heb alleen olijfolie thuis.
Ik heb het altijd op het aanrecht staan.. Minimaal 250 gram op kamer temperatuur voor als ik ineens een bakingeving krijgquote:
oh ja, dat is ook even populair geweestquote:Op maandag 23 mei 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
Ik had een keer van dat kokosvet gekocht om in te bakken maar dat rookt als de neten
Oh, neuh, dat soort ingevingen heb ik nooit.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op het aanrecht staan.. Minimaal 250 gram op kamer temperatuur voor als ik ineens een bakingeving krijg
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wordt van rijst gemaakt. Lekker hoog brandpunt en goed voor je cholesterol
O ja dat is echt niks, heb ik om die reden ook nooit meer gekocht.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
Ik had een keer van dat kokosvet gekocht om in te bakken maar dat rookt als de neten
Ik airfrituur alleen nog maarquote:
Ik ook niet. Alleen 1x vorig jaar met zelf schnitzels maken. Maar dat was zoveek werk dat ik ze liever in een restaurant eetquote:
Hoe is het met de Corona? Nog ziek?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen 1x vorig jaar met zelf schnitzels maken. Maar dat was zoveek werk dat ik ze liever in een restaurant eet
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een nieuwe koel-vries combinatie bestellen binnenkort. Zoveel keuze …
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |