Awww nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is alleen redelijk kut om voor 'm te werken?
Maar uiteindelijk is die toko wel van hem, toch? Dus dat het niet fijn is in de bediening te werken, is wel zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awww nee hoor.Hij lijkt soms niet helemaal op dezelfde planeet te zitten:P Management heeft meer moeite met em :p
Misschien langere werkdagen zodat je minder hard hoeft te werken?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat hij wat aan de werkdruk gaat doen.
nou ja dat wordt ook wel tegen hem gezegd. Of dat hij zich moet beseffen dat personeel misschien wel weg gaat bv . En dan organiseert die dus zo'n borrel en zegt die dat weer meer 1 team moeten zijn ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is die toko wel van hem, toch? Dus dat het niet fijn is in de bediening te werken, is wel zijn verantwoordelijkheid.
zo werkt dat niet in de horecaquote:Op maandag 23 mei 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien langere werkdagen zodat je minder hard hoeft te werken?
Ja, zo'n borrel is een goedkope oplossing voor het probleem. Het verhelpt alleen niets dus.quote:Op maandag 23 mei 2022 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat wordt ook wel tegen hem gezegd. Of dat hij zich moet beseffen dat personeel misschien wel weg gaat bv . En dan organiseert die dus zo'n borrel en zegt die dat weer meer 1 team moeten zijn ofzo.
Met 1 zo'n borrel voorkom je niet dat personeel misschien toch weg gaat. 1 van de nieuwe fulltimers die we hebben aangenomen heeft nu ook al zijn laatste week omdat hij te druk vindt.
Nou, eigenlijk wel, omdat er dan meer mensen in de bediening tegelijkertijd aanwezig zijn, waardoor je minder hard hoeft te rennen.quote:
neequote:Op maandag 23 mei 2022 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n borrel is een goedkope oplossing voor het probleem. Het verhelpt alleen niets dus.
We hebben niet meer mensen :pquote:Op maandag 23 mei 2022 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel, omdat er dan meer mensen in de bediening tegelijkertijd aanwezig zijn, waardoor je minder hard hoeft te rennen.
Denk dat die dan ook snel weg gaanquote:Op maandag 23 mei 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon de paar mensen die er nog zijn altijd aanwezig laten zijn. Probleem opgelost!
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:20 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is geen slechte vent verder. Denk ook niet dat hij kwaad in de zin heeft. HIj is tegen mij ook altijd erg aardig maar heb dan gelukkig ook verder niet direct iets met hem te maken
NOu ja over werk praat hij alleen met management. HIj zal mij nooit zo iets zeggen dat ik iets verkeerds doe ofzoquote:
Goeien baas dus!quote:Op maandag 23 mei 2022 00:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja over werk praat hij alleen met management. HIj zal mij nooit zo iets zeggen dat ik iets verkeerds doe ofzoDat bedoel ik. Daarom is die ook altijd aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |