SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel langquote:Op zondag 22 mei 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.
Caafknaagquote:Op zondag 22 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel lang
Ja, hele goede vraag... hebben ze 4 weken om de bestelling te verwerken, moeten ze het nog verzenden...quote:Op zondag 22 mei 2022 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
En binnen hoeveel tijd gaan ze het leveren? Dat staat er niet.
En je kunt het niet ergens bestellen dat ze wel binnen een dag of 2 leveren?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafknaag![]()
Ja, het is wel de caaf daghap
Wie, wat, waarquote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef Flory het volgende:
Klagen mag hier niet, daar gaat men dan over klagen in een ander topic
Misschien moet het helemaal uit de binnenlanden van Peru komen? Moet er eerst een expeditie op touw worden gezet etc.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het is, als het een bank is ofzo dan is het best snel, als het caafknaag is dan duurt het wel lang
Jawel, nu een andere aanbieder gevonden.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je kunt het niet ergens bestellen dat ze wel binnen een dag of 2 leveren?
Eerst moeten ze de verzending ook nog verwerken, denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hele goede vraag... hebben ze 4 weken om de bestelling te verwerken, moeten ze het nog verzenden...
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst moeten ze de verzending ook nog verwerken, denk ik.
Tandenstokers voor de caafs?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb nu een aanbieder gevonden waar ik naast caafvoeder ook tandenstokers kan meebestellen.
Komt goed uit, want die moest ik ook nog hebben
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineasquote:Op zondag 22 mei 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet het helemaal uit de binnenlanden van Peru komen? Moet er eerst een expeditie op touw worden gezet etc.
quote:
wat heb je besteld dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.
Klinkt als hoe US caafknaag zou kopen.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineas
Caafstaafquote:
Caafknaag, beaphar geurstop, tandenstokers en 3 pakjes tamponsquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het speciale caafknaag met civet-behandeling en vakkundig gesorteerd hoog in de Andes door uitverkoren Alpaca guineas
Heb je bij bol besteld ofzoquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafknaag, beaphar geurstop, tandenstokers en 3 pakjes tampons
Plein.nl en ik ben nog bezigquote:
hm.. oke.. 1 misschien 2 weken lijkt wel ok...quote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niets zeggen nu.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel alleen de vegen vrije uitloop variant met minstens 6 uur weidetijd voor 100 dagen per jaarquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]En uiteindelijk lusten ze het niet en willen ze gewoon andijvie.
Leek mij ookquote:Op zondag 22 mei 2022 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hm.. oke.. 1 misschien 2 weken lijkt wel ok...
4 is wel extreem
Hmm, die ken ik geloof ik nietquote:
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellenquote:
is niet altijd een goed tekenquote:Op zondag 22 mei 2022 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellen
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik ga er nu voor het eerst bestellen en ik vind het wel handig dat ik zulke uiteenlopende producten samen kan bestellen
quote:
Iemand gaf 1/5 bij Google:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand gaf 1/5 bij Google:Deze incident/ product.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
I cry.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand gaf 1/5 bij Google:vast een noordafrikaan die niet halal pilletjes wil slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VARKENS GELATINE!!!!
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?quote:
Ja, op die manier kun je je geld terugkrijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?
Eerder sissen denk ikquote:
Hmm, ja, redelijke kans.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast een noordafrikaan die niet halal pilletjes wil slikken
Pssst, maisjuh.quote:
Jaag je wel alle caven weg..quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, op die manier kun je je geld terugkrijgen.
quote:Op zondag 22 mei 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat hetzelfde als met een panfluit ?
moest wachten op de speech van de baas...quote:Op zondag 22 mei 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaan
Geen inspirerende speech?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest wachten op de speech van de baas...dat was het niet waard.
hij zegt wel dat hij een afspraak gaat maken voor mijn been bij de huisarts die in ons gebouw zit. Ben benieuwd
Nee hij wilt het nog leuker makenquote:Op maandag 23 mei 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen inspirerende speech?Je bent niet gemotiveerder geraakt om extra doeltreffend tomatensoep te serveren?
Het is alleen redelijk kut om voor 'm te werken?quote:Op maandag 23 mei 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij wilt het nog leuker maken
nou ja het is verder geen slechte vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |